Ništa vam se ne da? Evo što vam uzima energiju

08.10.2018 09:24
c06c91b09e913ef7b192d9ef139d0f46b6a68c96_articlemain
 

Ako vam više ne pomaže ni dupli espresso ni pola čokolade, možda je vrijeme da pronađete uzrok pada energije. Da, možda je stvar u vašem tijelu, ali možda i u emocijama…

Nedostaje li vam tjelesne energije? 

Kad razmišljate o budućnosti, osjećate se malodušno
✓ Vaš radni stol ili dom je u kaotičnom stanju
✓ Osjetljivi ste na buku – svijet je postao prebučno mjesto

ZAŠTO JE TO VAŽNO: Dovoljno kvalitetnog sna, zdrava prehrana i redovita tjelovježba tri su najvažnija energetska faktora za vaše tjelesno zdravlje. Ako zapostavite bilo koje od ta tri područja, čak i na samo tjedan dana, vaš će organizam početi pokazivati znakove smanjene energije. Razmislite o ova tri jednostavna načina da se riješite umora:

1. korak

Odlagalište misli
Ova će vam tehnika pomoći da se suočite s problemima koji vas tište, ali će vam dati i polet te smanjiti napetost kad počnete razmišljati o njihovim rješenjima

1. Podijelite komad papira na dva stupca. U prvi stupac napišite “Problemi koji me muče”, a u drugi “Rješenja i vremenski rok”.
2. U prvi stupac upišite sve što morate obaviti, probleme koji vas tište, brige koje vas muče, imena ljudi koji vas živciraju i sve ono što ste rekli da ćete učiniti, a ipak niste.
3. U drugi stupac zapišite sve poteze koje morate poduzeti kako biste riješili svaki od zapisanih problema i koliko će vam za svako rješenje trebati vremena – a zatim to počnite ostvarivati. Ako ne možete smisliti potez koji bi vas doveo do rješenja problema, zapišite pitanje na koje vam je potreban odgovor da biste riješili problem.

2. korak

Raščistite nered u svojim krugovima
Izbacite po jednu stvar iz svakoga kruga svaki dan sljedećih 40 dana

Stvari: Bacite besmislene i bespotrebne stvari iz svoje torbe, s radnog stola, iz ladice…

Energija: Pravilno se držite, stavite vježbanje na vrh liste prioriteta i držite stres pod kontrolom

Misli: Izbjegavajte samokritiziranje, preveliko analiziranje i žaljenje za prošlošću

Tijelo: Smanjite unos nezdrave hrane i nemojte prečesto kasno lijegati

Vrijeme: Prestanite raditi stvari koje mrzite, a mislite da biste ih trebali raditi

Veze: Povucite se iz odnosa zbog kojih ste iscijeđeni ili neispunjeni

(TIP/Izvor: Cosmopolitan.hr)

[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

Morate biti prijavljeni kako bi mogli komentarisati Prijava

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.