Stručnjaci iznenađeni: Evo zašto muškarci provedu sedam sati godišnje u zahodu

01.10.2018 09:17
muskarci-toalet-ytscr
 

Trećina muškaraca priznaje da bježi u kupaonicu kako bi dobili malo mira i tišine podalje od žene i djece.Rezultat je to istraživanja koje je naručila tvrtka Pebble Gray, a koje je pokazalo da se kratki predah koji muškarci traže u kupaonici na kraju popne i do sedam sati godišnje.

Istraživanje je obuhvatilo 1000 muškaraca od kojih je trećina priznala da odlazak u zahod koristi kako bi na kratko pobjegli od žene koja zanovijeta ili djece koja im ne daju mira, pa u kupaoni uživaju u vijestima ili društvenim mrežama skrolajući po ekranu, piše Daily Mail.Ipak, ni to im ne polazi svaki put za rukom jer je, prema rezultatima istraživanja, svaki deseti odlazak na WC prekinut, što u prosjeku iznosi 171 put godišnje, prenosi Index.hr.

– Svi mi trebamo malo vremena za sebe kako bismo se smirili ili potpuno isključili. A čini se da je kupaonica idealno mjesto na kojem muškarci mogu imati malo mira, tišine i samoće. Ona je poput utočišta, mjesto na kojem se možemo osamiti, pa makar i privremeno – poručio je glasnogovornik Pebble Graya dodajući kako će muškarci iskoristiti svaku priliku koju imaju da ukradu malo mira i tišine.

No na njihovu žalost, u tome će ih najčešće prekinuti partnerica ili djeca.

(TIP)

[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

Morate biti prijavljeni kako bi mogli komentarisati Prijava

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.