Zbog jedne greške koju činite krajem sedmice možda ne mršavite koliko želite

16.09.2018 08:51
666666666666666
 

Cijeli tjedan se držite stroge dijete i treninga, ali ne mršavite? Niste jedini.

Kada dođe petak, mnogi odbacuju motivaciju i discipliniranost te umorni od salata i vode s limunom naručuju pizzu i pivo nakon posla. Subotu počinju palačinkama, a večer završavaju prejedanjem u restoranima. U nedjelju predvečer uz vrećicu čipsa gledaju televiziju i jedva čekaju ponedjeljak da se vrate zdravim navikama.

Takav ciklus se ponavlja iz tjedna u tjedan, a razotkrio ga je osobni trener Sam Altieri.


View this post on Instagram

👀Does this look familiar? You’re killing it Monday through Thursday. You eat super clean and strict. You are disciplined, motivated, and restrict yourself from fun foods. You’re working out consistently. You are crushing it! ⠀ ⏭Fast forward to Friday afternoon.. you can’t wait to leave the office. As soon as you’re out the door, that’s when all hell breaks loose. ⠀ 🍻🍕Before you know it, you’ve blown your diet, consumed a ton of liquid calories from beer, mimosas, and gatorade to cure the hangover, and you feel like garbage on Sunday night. You tell yourself you’ll never do that again and eat clean again on Monday. ⠀ 🏃🏼‍♀️🤦🏼‍♀️But then it happens again. and again. Week after week. And you feel like you’re spinning your wheels trying so damn hard to lose fat. ⠀ 🙈🙊This is one of the most common struggles that me, my clients, and almost everyone I know deals with. You’re killing it on the weekdays and blowing it on the weekends. ⠀ 🍩🍎Instead of restricting on weekdays and eating like an asshole on weekends, I want to suggest eating 80/20. 80% whole nutritious foods, 20% fun foods, 24/7. Including fun foods in moderation during the week will help decrease the urge to binge eat or scarf down a whole pizza when the weekend finally arrives! ⠀ 🍪🥗Balance is key!! If you restrict yourself from foods, you will inherently want them even more. Moderate your diet! Including fun stuff in your diet will keep you sane, social and enjoy the process of dieting a bit more! 💪🏼 ⠀ Tag a friend below who needs to see this! 💙 ⠀ #snacking #snacktime #bingeeating #snacksmarter #healthyhabits #habitsofhealth #fatloss #fatlosstips #weightlosstips #losingweight #weightlosssupport #weightlossjourney #fatlossjourney #fitmom #fattofit #dietingtips #diettips #fatlosshelp #fatlosscoach #eatwellbewell #eatrealfood #flexibledieting #eatrightnotless #justeatrealfood #flexibledietinglifestyle #fitover40 #healthylife #bostonfoodies

A post shared by Sam Altieri•OnlineFatLossCoach (@saltylifts) on

“Ako pokušavate smršavjeti, umjesto da se suzdržavate preko tjedna i hranite loše vikendom, predlažem da prakticirate prehranu 80/20. Neka se 80 posto vaše prehrane sastoji od nutritivno bogatih, uravnoteženih obroka, a u 20 posto slučajeva si dajte oduška i tako kroz svih sedam dana”, objasnio je Altieri i dodao da će hrana u kojoj uživate, ako je jedete u umjerenim količinama preko tjedna, spriječiti prejedanje vikendom.

Dobro je poznato da ćete suzdržavanjem od neke hrane samo imati još veću želju za njom. Ravnoteža je ključ zdravog životnog stila koji je održiv i uz koji ćete ostvariti zadane ciljeve, piše Index.hr.

(TIP)

[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

Morate biti prijavljeni kako bi mogli komentarisati Prijava

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.