Foto: Mercedesov električni EQC nema prednji prtljažnik, a razlog je očekivan

16.09.2018 08:37
22222222222222222222222222
 

JEDNA od prednosti električnih automobile je dodatni prtljažni prostor na poziciji klasičnog motora, ali ne i u slučaju Mercedesovog EQC.

Za razliku od Tesle u mercedesu EQC ne možete računati na prednji prtljažnik, a razlog je u neku ruku i očekivan. Mercedes planira EQC proizvoditi u Bremenu, zajedno sa C klasom, GLC-om i GLC-om Coupe, a to želi postići uz minimalna ulaganja. Stoga će se pogon, bez obzira radi li se o električnom ili klasičnom, ugrađivati s istom opremom (robotima), a to znači pozicioniranje na jednak način kod svih modela. Modul prednjeg pogona i sklop stražnje osovine dolaze u tvornicu već montirani na podokvir u predmontaži, doznaje Carscoops.

Nema sumnje, ovakvom integracijom Mercedes je u prednosti nad klasičnim rivalima jer je uspio prilagoditi nove tehnologije postojećim proizvodnim procesima bez značajnih dodatnih troškova.

Na kraju ponovimo gradivo.

EQC ima dva elektromotora (asinhroni), AWD pogon i raspolaže maksimalcem od 300 kW/ i 765 Nm. 100 km/h postiže za 5,1 sekundi, maksimalna brzina je 180 km/h, a 80 kWh baterije daju autonomiju od 450 km prema NEDC-u, piše Index.hr.

(TIP)

[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

Morate biti prijavljeni kako bi mogli komentarisati Prijava

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.