Motivirajuće fitness poruke na društvenim mrežama nisu zdrave, kaže istraživanje

12.08.2018 10:09
Untitled
 

ZNANSTVENICI sa Sveučilišta Griffith otkrili su da mnoge fitness zajednice potiču žene da budu u formi, ali istovremeno šalju poruku da budu mršave, što može naštetiti njihovom zdravlju.

Mantre poput ‘vježbajte kako biste bili fit, a ne mršavi’ ili ‘mršavo nije seksi, zdravije je’, možda na prvu djeluju korisno, no stručnjaci tvrde kako zapravo vodi do toga da žene žele biti mršavije.

Autorica istraživanja Laura Uhlmann otkrila je da je pojmovima ‘fitspiration’, odnosno ‘fitspo’ na internetu označeno 49 milijuna fotografija.

“Želja za mršavljenjem u bilo kojem obliku je dovoljna da izazove štetne ishode”, izjavila je dr. Uhlmann za Body Image Journal.

Za potrebe istraživanja, dr. Uhlmann i njezin tim su intervjuirali 356 žena u dobi između 17 i 30 godina. Otkrili su da, unatoč zdravim porukama koje se promoviraju na društvenim mrežama, žene nisu bile ništa manje nezadovoljne svojim tijelom.

Ovo istraživanje potvrdilo je i prošlogodišnje koje je pokazalo da previše korištenja Instagrama nije zdravo. Znanstvenici sa Sveučilišta Macquarie i New South Wales došli su do zaključka da više od 30 minuta dnevno na Instagramu utječe na zadovoljstvo vlastitim tijelom, prensoi Index.hr.

(TIP)

[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

Morate biti prijavljeni kako bi mogli komentarisati Prijava

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.