Foto: Volkswagen novom Jettom pokušava srušiti brzinski rekord

10.08.2018 08:43
222222222
 

Nakon što je konkurenciju pomeo električnim bolidom I.D.R, isto će pokušati ponoviti novom Jettom, a pomoći će mu klasičan energent – benzin.Nova Jetta je ulazni model Volkswagena na američkom tržištu. Limuzina je to dinamične forme postavljena na MQB platformu i pogonjena 1.4 TSI benzincem. Starta s cijenom od oko 18.500 USD. Kroz nekoliko dana svijet će moći vidjeti u akciji nešto posebniju Jettu, specijalno izdanje spremno za rušenje brzinskog rekorda.

Bolid će stići na jezero Bonneville u dosad najmoćnijem sastavu. A to četiricilindrični turbo motor iz obitelji EA888, sada nasviran na preko 500 KS. Isti taj motor pojavit će se u osjetno slabijem izdanju na serijskom modelu, a sada ima tešku zadaću da potjera automobil brže od 335,5 km/h, koliko iznosi rekord u klasi.

U Volkswagenu kažu kako dodatno olakšana Jetta, zahvaljujući popravljenoj aerodinamici i prije spomenutoj snazi, sigurno može preko 335 km/h. Automobil dobiva specijalne gume i šperu, a stražnji kraj je okićen s dva padobrana.

Ako pothvat uspije, bit će to najbrži Volkswagenov automobil temeljen na serijskom automobilu. Trenutni rekord drži 543 KS snažan Beetle LSR, koji je na istom mjestu vozio 330,1 km/h, piše Index.hr.

(TIP)

[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

Morate biti prijavljeni kako bi mogli komentarisati Prijava

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.