Znate li kada brak postaje ‘ona prava stvar'?

07.07.2018 09:14
vjencanje-brak-unsplash_01
 

Brak zapravo nije najsretniji na početku, ma koliko se to vama činilo istinitim – američki naučnici tvrde da treba proći otprilike dvadeset godina da stvari sjednu na svoje mjesto…

U istraživanju su analizirali podatke preko 2.000 osoba koje su u braku te su zaključili kako zadovoljstvo bračnih partnera prvih 20 godina opada, a nakon toga se stabilizuje i počinje da raste.

– Iako je razvod danas vrlo čest, ipak polovina brakova traje zauvijek. Dugoročna prognoza za takve brakove je optimistična jer nivo sreće i zadovoljstva postaje sve veći, a nezadovoljstva opada – kaže jedan od voditelja studije sa Univerziteta Pensilvanija Paul Amato.

Sir Paul Coleridge iz Fundacije za brak kaže da “ljudi žele stabilnu i zadovoljavajuću monogamnu vezu. Ako prežive  sve izazove koje zajednički život nosi, to mogu i dobiti”.

Razlog ovoj uzlaznoj putanji bračne sreće leži u činjenici što partneri nakon toliko zajedničkih godina pronalaze dublje nivoe privrženosti što vodi većem uživanju u društvu svoje bolje polovine, prenosi Ljepota i zdravlje.

Po svemu sudeći, tajna uspješnog braka je biti strpljiv sa svojim životnim partnerom… jer će se to na kraju višestruko isplatiti.

(TIP)

[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

Morate biti prijavljeni kako bi mogli komentarisati Prijava

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.