Alarmantno u TK; Od 90 doktora 61 dalo otkaz u Domu zdravlja Živinice: ‘Nemamo izbora, nadamo se zdravom razumu…’

19.06.2018 14:21
5b28f322-0f00-414a-9fc3-6d9c0a0a0a66-tuzla-ljekari-preview
 

Od 90 doktora i doktorica Doma zdravlja Živinice, njih 61 je danas podnijelo danas otkaz- piše N1.Kako se navodi, doktori podnose otkaz iz razloga nepotpisivanja Kolektivnog ugovora o pravima i obavezama poslodavca i radnika – doktora medicine i stomatologije u oblasti zdravstva za teritorij Tuzlanskog kantona.

“Obavezujem se pod punom moralnom i materijalnom odgovornošću da se neću vratiti na svoje radno mjesto ukoliko svaki od nas koji smo potpisali zajedničku izjavu o otkazu ugovora ne bude istovremeno vraćen na radno mjesto koje je obavljao do momenta potpisivanja otkaza ugovora o radu”, navodi se u otkazu.

Predsjednik Štrajkačkog odbora Sindikata doktora  medicine i stomatologije TK-a Admir Suljić istakao je da je njihov osnovi zahtjev da budu socijalni partneri i da im se prizna reprezentativnost kao u svim ostalim kantonima te da potpišu kolektivni ugovor za doktore medicine i stomatologije, kao što je to urađeno u osam drugih kantona.

Sa sastanka je poručeno da je 1.030 doktora medicine i stomatologije od ukupno 1.119 zaposlenih u TK-u dovedeno pred svršen čin davanja individualnih otkaza. Još uvijek očekuju da se, ovim povodom, oglase Vlada i Skupština TK-a.- Izbor je jednostavan. Ili da se uvažimo kao doktori i da možemo sebe zastupati ili da se uruši zdravstveni sistem u TK-u. Nadamo se zdravom razumu i vanrednoj sjednici Skupštine TK-a – poručio je.

U većini zdravstvenih ustanova otkazni rok je sedam dana pa se očekuje da u tom periodu reaguje vlast jer, kako navode iz Štrajkačkog odbora, njihov cilj nije samo poboljšanje njihovog statusa, već i unapređenje javnog zdravstva, odnosno želja da pacijenti ubuduće što manje idu u privatne klinike ili na liječenje u inostranstvo.

(TIP/Izvor: N1)

[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

83 komentara na Alarmantno u TK; Od 90 doktora 61 dalo otkaz u Domu zdravlja Živinice: ‘Nemamo izbora, nadamo se zdravom razumu…’

  1. Divergent

    19. 06. 2018. - 16:28

    Što sve više analiziram – sve više sam bliže zaključku da je ovo “događanje doktora” politički motivirano i montirano. Obzirom na saopćenja političkih subjekata iz Tuzle, nije teško zaključiti ko bi mogao stajati iza toga.

    Doktori su dali otkaz. I, dobro. Tu se priča završava. Ne razumijem, čemu medijska histerija ?

    Rješenje je vrlo pragmatično: angažiraju se drugi koji će popuniti njihova mjesta. Iz BiH, Srbije, Hrvatske, sa Tajvana, ukoliko pogodan kadar postoji i tamo (sigurno postoji, mnogo kvalitetniji).

    To je ona back-up verzija koju bih ja, da sam vlast, mnogo prije isplanirao, idući korak ispred ljekarskog sindikata – jer je očigledno da je Suljić ludak sa jakom nepotističkom crtom koji je svoje kolege prvo prevario, a onda i prisilio na potpisivanje nečega što ima nultu vrijednost u pravnom prometu, čime će sutra mahati ispred nosa istim tim koji su to potpisali i prijetiti im.

    Suljić je satjeran u ćošak, jer je očigledno da mu nakon ovoga nema nazad.Ili-ili varijanta. To je varijanta koja mu sad već visi kao Damoklov mač nad glavom, obzirom da je, istu tu igru, kao jedinu mogućnost zaigrao prema Vladi.

    Ono što mi je sada već smiješno jeste da ti ljekari koji su potpisali to nešto nisu dovoljno sazreli i nisu razvili kritičku moć mišljenja i apstrahiranja. Ipak me takvo stanje uma ne čudi, jer kada politika umiješa svoje prste… postaje zanimljivo. Pitanje je, onda, da li takvi ljudi zaista doprinose razvoju zdravstenog sistema ili ga tjeraju u kolaps ? Odgovor se sam nameće.

    U ovom društvu je prvo politika otišla izvan legalnih okvira, pa je, evo, slijede i ljekari. Za eventualan slučaj da nadležni sud ne donese na međunarodnom i nacionalnom radnom pravu temeljenu odluku, onda je veliko pitanje kako ovo sve uopće funkcionira. Međutim, apsolutno sam uvjeren da sud ima svoj put kojim ide u ovoj farsi, a to je poštovanje, na prvom mjestu, međunarodne legislative koja “pritišće” nacionalnu.

    Danas u UKC-a sve funkcionira, vidjeh. Pacijenti cirkuliraju, ljekari rade njihov posao.

    Ono što je dramatično jeste medijsko svrstavanje i potpuna odsutnost analitičko-sintetičkog pristupa kompletnoj stvari. Reći ću da, da nije pojedinih medija, ova stvar bi se završila onako kako treba – odlukom suda i nadležne kantonalne vlasti. Međutim, sprega politika-mediji-ljekarski sindikat je očigledna. Jako me podsjeća na 2014. godinu, ali ovaj put mnogo profinjenije.

    Dakle, legalisti kojih još ima u ovom mrkom vilajetu, očekuju zadnju riječ nadležne sudske instance, baziranu na Pravu i činjenicama, ne na ucjenama Suljića i ljekarskog sindikata koje su očigledne i slijepcu.

    U međuvremenu ćemo vidjeti koliko je ljekara zaista dalo otkaze, a što je posebno zanimljivo, vidjećemo koliko će ih biti u UKC-u.

    • specijalista

      19. 06. 2018. - 19:46

      Amerikanci su upleli prste protiv PDA i vlade TKa 😁
      Očigledno ne pratiš desavanja u zdravstvu u susjednim zemljama. Mnogo veće probleme imaju sa nedostatkom ljekara od BIH. Ali eto tvoji PDA a ranije i SDA imaju plan B…otvaranje privatnih univerziteta u TZ. Postajemo Bijeljina…Travnik….To je rješenje…imacemo doktora koliko hoćemo. Samo treba biti dobar sa Kukom, Begom…i vec za nekoliko mjeseci si doktor

  2. Zijo-XX-L

    19. 06. 2018. - 17:42

    Krenulo je, vanjski i unutrašnji neprijatelji koji žele da sruše vlast i ovo blagostanje na Tuzlanskom kantonu.
    Istu priču priča i Dodik kada narod traži Pravdu za Davida.
    Šta je doktorima? Nemaju moć razmišljanja? Pa čovječe, ti pišeš na prethodnim člancima komentare i kažeš Rimsko pravo liječi.
    Predlažem da se iz nastavnog plana na Medicini, makar samo u Tuzli (mada sam siguran da će taj trend prepoznati pozitivna zakonska praksa u cijelom svijetu ili makar Tunguziji) izbaci recimo Pedijatrija, Hirurgija ili nešto od ovih bezveznih medicinskih predmeta a uvede Rimsko pravo.
    Onda počnite liječiti ljude na UKC-u pravom.
    Recimo Ostheosynthesis compos mentis ili Cholecystectomia per iurae.
    Sigurno će sve biti bona fide…
    Ako šta prokrvari, pokažite međunarodni propis da se ne smije krvariti tokom operacije.
    Imate i stručnjake na našem UKC-u, medicinare sa završenim Pravom..

    • Novi

      19. 06. 2018. - 19:17

      Pusti Divergenta i ove ostale botove, ljudi ne znaju da čistačice, kamiondžije i bravari rade kao pravnici u Vladi TK i kantonalnom sudstvu i tužilaštvu.

  3. Hasim

    19. 06. 2018. - 18:07

    Divergent metnel se sta?Izgleda kod tebe slabo.Ima i drugih nacina da se metne kupi sebi lutku i mozda ti se svidi. A brate dosadan si ko proljev. Kad bi te covjek citao skreno bi skroz Ajd malo ohladi.

  4. roentgen

    19. 06. 2018. - 18:37

    Kaže naš ćata doktori dali otkaz i šta sad…čemu medijska histerija…samo uvezemo nove…hahaha…eno ih jedva čekaju da dođu iz inostranstva da rade u Tuzlanskom kantonu…čekaju u redovima zapravo…ali možda iz menadžmenta javnih zdravstvenih ustanova kod nadležnih sudova izdejstvuju ” sudsku mjeru zabrane davanja otkaza ” kao što su ekspresno izdejstvovali sudsku mjeru zabrane štrajka…kakvi su nam pravnici i sudstvo ni to me ne bi iznenadilo…

  5. borac23

    19. 06. 2018. - 19:11

    Eto koliko znas . Navedeno ministrastvo je dva puta dodjelilo reprezentativnost ali ga je kantonalni sud ponistio, tako da vlada stim nema nista. druga stvar to sto se potpisuju otkazi na nekim ostampanim papirima kvazoi suljića ne pije vodu. do 13 stai ni jedan ljekar nije podnjeo otkaz u skladu sa zakonom.

  6. Novi

    19. 06. 2018. - 19:15

    Prema prvim informacijama u Vladi TK veoma zategnuto stanje, moguće je i da padne Vlada. Poslanici iz SBB se ne slažu sa zvaničnim stavom Vlade i misle da se stanje može riješiti na obostrano zadovoljstvo, ne žele da potonu s brodom koji ih vuče na dno od stranka pod uticajem Mirsada Kukića. Možda ima barem malo šansi da prevlada razum. Ministar iz SBB je pobjegao na godišnji, pod velkim je pritiskom ali nezvanično je uz sindikat liječnika jer i sam obavlja specijalistički staž na UKC-u.

  7. borac23

    19. 06. 2018. - 19:21

    OPET IZMISLJAS
    Ministar je danas bio na poslu, i dao je izjavu na rtv tk da ni jedan ljekar u skladu sa zakonom nije podnio otkat, a to sto oni potpisuju na nekim papirićima sto im je dao kvazi Suljić mogu snjim…..
    treća stvar danas je lijepo objasnjeno da je dva puta nadlezno ministarstvo potpisalo i dalo dozvolu za repreze.ali je kantonalni sud ponistio tu odluku, tako da se suljić bavi politikom a ne pravima doktora. ovdje je sve ali nije ono sto treba, jer svi ste vi gospodo u bjelom u politici. ako vam se daju otkazi uradite to zakonski pravna sluzba i podnesite otkazivanje ugovora o radu a ne da drzite politicke skupove po kancelarijama

    • Novi

      19. 06. 2018. - 19:49

      NE IZMIŠLJAM, i premijer je sam dao izjavu na TK da je MInistar zdravstva TK na “bolovanju”, očigledno gori pod nogama pa se vratio.
      Otkazi su potpisani i kovertirani, ostavlja se vremena Vladi da reaguje a ako ne bude imala razumijevanja ide se na Protokol i ide predaja otkaza.

      Političke skupove drže Hotić i kompanija, sprovode torturu nad lijenicima UKC-a preko svojih pijuna, no i njima je vruća stolica, vrlo, dok su toliko usplahireni.
      A i treba, od oktobra ništa više neće biti isto, barem za njih i njihove botove po službama UKC-a i kantonu.

    • Divergent

      19. 06. 2018. - 20:17

      Druže borac 23,

      široka javnost pročitala:

      “Kada je riječ o najavljenim otkazima, u utorak do 13 sati Ministarstvo zdravstva TK je zaprimilo izvještaje iz domova zdravlja u Kladnju, Banovićima, Tuzli, Sapni, Gračanici, Gradačcu, Doboj-Istoku i Čeliću te Univerzitetskog kliničkog centra Tuzla, Opće bolnice Gračanica i Banje “Ilidža” u Gradačcu i u kojima je navedeno da im nije dostavljen nijedan otkaz ugovora o radu.

      Izvještaje nismo dobili iz Lukavca, Živinica, Srebrenika i Teočaka.”

      Dakle… otkaza nema. Upravo onako kako si ti naveo. Suljić je sad potpuno razotkriven kao političar-sindikalista-anarhista.

      • Novi

        19. 06. 2018. - 20:27

        Očito je da voliš poluistine koje ti služe za manipulisanje ljudima. otkazi su potpisani i kovertirani, ostavlja se vremena još doktorima koji su na godišnjem, putu ili bolovanju kao i Vladi. Nakon toga ako ne bude dogovora, otkazi se šalju na Protokole, bilo koji bot i potkupljeni zdajnički doktor ti može poslati slike sa potpisivanja otkaza. masovno je, uzmi nešto za smirenje.

        • borac23

          19. 06. 2018. - 20:38

          Hahahaha. Molim dudije suda BIH da negativno odluce po apelaciji pa da vidimo kako moralisti orotokolisu otkaze. Koji su to prevaranti. Lazove jesil zalijepio koveru da ti ne ispadne otkaz na ekspeditetu

          • Novi

            19. 06. 2018. - 21:05

            Tvoju tvrdnju pobija 9 kantona Federacije.

      • borac23

        19. 06. 2018. - 20:33

        Sad su druze po izjavi ovog pseta gore potpisane i kovertirane, a dva dana s.. po tv kako daju otkaze. Tako i ja dajem otkaze 10 puta.
        Molim sve građane da snimaju i prijavljuju foktore za trazenje mita,narucivanja po privatnim klinikama, bilo kaku kriminalnuvradnju a svakodnevno toga ima. Djeca im vozaju dzipive imaju stanove ponsarajevo i becuna vi sutite njihovom lopivluku

        • Novi

          19. 06. 2018. - 20:52

          Očito ti logika nije jača strana, ti doktori koje si naveo NISU ŠTRAJKOVALI niti su članovi Sindikata liječnika, vidjet ćeš ih svakodnevno s političarima na prijemima kod Kukića i ostalih a imaju i načelnička mjesta na UKC, dobro podmazani da im se duhovi ne ustalasaju.

  8. Divergent

    19. 06. 2018. - 19:51

    Zanimljivo se kako se množe, jedan po jedan, “novi” “davaoci” podrške bezzakonju.

    Bošnjama lakše metar u guzicu, nego cent u glavu – Čin 1.

    • Novi

      19. 06. 2018. - 20:01

      Jesi li i ti bivši kamiondžija, možda pumpadžija s neke benzinske, preko noći završio pravo (rimsko s 10 u lepini s poljevom) pa misliš da si uzletio do hiper visina? Imaš i konkurenciju dobru, čistačicu prijedsjednicu ustavnog suda.

      • gdth

        19. 06. 2018. - 20:27

        PRIJEdsjednicu… Šta li si ti “završio” poslije obdaništa…

        • Novi

          19. 06. 2018. - 20:30

          U nedostatku argumenata ide se na etiketiranje sugovornika.

        • Novi

          19. 06. 2018. - 20:36

          U predmetku prěd- ostaje unicum od imenice prijedlog, što je nesuvislo: ili „ekavizirati“ i tu imenicu (predlog), ili jekaviziati ostale po navedenim (ili nekim drugim) načelima: prijedsjednik, predpostavka, prijedstojnik, predstava, … Ako bi se već htjelo ostati kod status quo-a, onda bi valjalo rasčistiti neke dvojbe oko riječi u kojima dominira prefiks pre-, ali se pojavljuje i prije- : prepjev i prijepjev, previd i prijevid, prevrat i prijevrat, … a napose u izvedenica: prestupnik i prijestupnik, prelaznik i prijelaznik, prenosnik i prijenosnik …“

          Seronja, jesi li razumio.

          • gdth

            19. 06. 2018. - 20:59

            Kakvih argumenata, nisam iznosila nikakve argumente. Samo kažem da si nepismen. To što si zaguglao i iskopiro nije iz pravopisa bosankog jezika, iz hrvatskog je. A što se tiče argumenata, sigurno se na isti način kao sa lingvistima obračunavaš i sa pravnicima, dakle po principu “šta god da kažem, koliko god blesavo bilo, naći ću neko uporište za to, makar i u tuđem pravopisu… ili ću tumačiti zakone kako god meni odgovara”. Dakle, ja ti kažem pred bogom i narodom nepobitnu istinu da je “prijedsjednica” nepravilno, ti mene nazoveš seronjom. A ljude koji očito, za razliku od tebe, znaju o čemu pišu kada pišu o pravnim stvarima i zakonima, nazivaš kamiondžijama. Bravo ti, ne može ti niko ništa.

          • Novi

            19. 06. 2018. - 21:12

            Ti si prvo uvrijedila mene i to s nečim što nema nikakve veze s temom razgovora a cilj ti je bilo moje etiketiranje, s druge strane Hrvatski jezik je sasvim ravnopravan u BiH s ostalim jezicima ako nisi znala. Tumačenje zakona se pokazalo u prostalih 9 kantona. Nepobitna činjenica je da su bivše kamiondžije, čistačice i pumpadžije danas advokati, pravnici i sudije, ako si pala s marsa mogu ti ih navesti imenima i prezimenima. Bezbroj mojih kolega, propalih studenata medicine danas su pravnici, ekonomisti novinari itd. no ne znam nikoga da je s prava završio medicinu.
            Naravno ni ti ni bivše kamiondžije, pumpadžije i čistačice, sada eminetni znalci iz područja prava i jezika mi ne mogu ništa.

          • gdth

            19. 06. 2018. - 21:30

            Nije Hrvatski, nego hrvatski. Zaguglaj. I evo, zabave radi, recimo da sam “pala s marsa”, hajde navedi mi imenima i prezimenima osoba koje su bile kamiondžie i pumpadžije pa “pozavršavale” fakultete, kad se već nudiš… Prije svega, je li to zabranjeno bilo kome da se obrazuje? Nije. A onda probaj i navesti imena i prezimena svih kvazi-doktora, pa onda svih doktora koji krše gomilu zakona radeći na sve strane i obnašajući desetine funkcija. Ali, razumijem šta hoćeš da kažeš, nakotilo ih se, to je činjenica. Svakakvih ima u svim branšama. Ali, ako su ovako stručni kao ovi koji ovdje komentarišu i između ostalog lijepo objašnjavaju nestručnima poput tebe i mene u čemu je razlika između TK i ostalih kantona, onda se nemamo pravo žaliti. LIjep pozdrav!

          • Novi

            19. 06. 2018. - 21:44

            Očito da nije poenta nepismenost, jer od svih nepismenih koji su pisali na ovoj temi, uključujući i tebe, ti si se obratila meni iz razloga da me diskredituješ jer govorim istinu koja tebi i ostalima očito ne godi.
            Opet da ti pojasnim, moja nepismenost ne mijenja stanje stvari. To što sam napisao Hrvatski a ne hrvatski je iz razloga što dosta koristim Engleski jezik pa mi se stvari miješaju.
            Pošto se koristiš “zaguglavanjem” onda si daj vremena pa potraži imena, moja ponuda da ih napišem je bila iz kurtoazije no ćutim da ti toga nisi vrijedna.
            Razlike između TK i ostalih kantona po ovom pitanju nema, ima jedino loša namjera vladajuće kantonalne garniture koja će po ovom pitanju pasti ako ne sada onda u oktobru sigurno. Ostaj

          • gdth

            19. 06. 2018. - 22:17

            Naravno da nepismenost sama po sebi nije poenta. Većina je nepismena. Ali zasmetala mi je tvoja bahatost, odnosno kako se neko ko u svakom komentaru pokazuje zabrinjavajuću dozu nepismenosti i neobrazovanja usudi ljude koji krajnje profesionalno, detaljno i pismeno iznesu svoje stavove (bez obzira slagao se ti sa njima ili ne) nazivati propalim kamiondžijama, pumpadžijama i seronjama. Dakle, bez ikakvog argumentovanog pokušaja da pobiješ neke njihove navode, ti se samo slijepo držiš svoje mantre i uz to vrijeđaš.

          • Novi

            19. 06. 2018. - 22:33

            Očito da imaš loše namjere, mene se prvo nazvalo psetom i mene si ti prva nazvala nepismenim glede nepatvorene istine da su bivše kamiondžije, čistačice i pumpadžije postale advokati i sudije.
            To nije moja nadmenost već tvoja frustracija liječničkom djelatnošću i činjenicom da se slična stvar ne može desiti u medicini. Naravno, neka se ljudi obrazuju.

            Ja ne smatram da su iznijeli “profesionalno, detaljno i pismeno svoje stavove” no to nije razlog da me se naziva “psetom” i “nepismenim”.
            Za takve ljude uključujući i tebe uvijek ću biti bahat. Njihove navode sam pobio nebrojeno puta a ti možeš izvrtati teze do jutra no neće promijeniti stvari.

      • borac23

        19. 06. 2018. - 20:28

        Lazes pseto skolovano. Pa dva dana prdite ljidima o otkazima. Sad kovertirane. Koji ste vi kerovi, a ti kuco tu kovertu daj na protokol pa mrs sa UKC idi vari u njemacku. Pusti ti Hotića dao vam je sve da pljackate ovaj narod. J… ti kamiondzija mater

        • Novi

          19. 06. 2018. - 20:32

          Malo smo nervozni, udahni duboko i nagni se naprijed, glava do koljena, pomaže vjeruj mi, ja nisam bivši kamiondžija sa završenim pravom.

        • specijalista

          19. 06. 2018. - 20:36

          Šta mislis druže zbog čega ga je Kuko ostavio na direktorskoj poziciji iako je tad bio SDP?
          Poslušniji je bio tad a i danas od bilo kojeg drugog Kukinog direktora. Njemu trebaju takvi, koji su slijepi i bolesni za pozicijom pa ispunjavaju sve želje koje dolaze iz Sapne i Banovica. Sve do jednom…

          • borac23

            19. 06. 2018. - 20:41

            Ako ko dresove i politicke partije mjenja to su ljekari.
            A sta hotić ima sa vasim otkazima. Otiđite i protokolisite iste. Tu vam niko ne brani. Ma i bego je prije bio pa causević je bio itd. Samo ste mjenjali dresove.

          • Novi

            19. 06. 2018. - 20:44

            Ti koji mijenjaju dresove su ostali u Sindikatu zdravstvenih radnika jer tamo mogu dominirati sa svojim diplomama među sestrama i čistačicama ali među kolegama specijalistima ne, tu su nula, zil.

          • specijalista

            19. 06. 2018. - 20:50

            Ti si ga spomenuo pa samo reko da se malo nadovezem. Nije stvar u tome što on mijenja dresove…danas ih svi mijenjaju. Radi se o tome da bi izdao i oca i.mater za poziciju i kako bi Kuko bio zadovoljan njim. Moralno dno.
            I nema on ništa sa otkazima naravno. Doktori ipak ne idu u stvaranje problema narodu preko noći…ostavlja se vremena da političarima dodje iz straznjice u suplju glavu.

          • Novi

            19. 06. 2018. - 20:58

            Tako je specijalista, kao i cijela UKC načelnička garnitura ispod, oni nisu dali podršku svojim kolegama iz prostog razloga što predstavljaju taj pokvareni doktorski milje koji se enormno loži na vile, auta, putovanja i garderobu a to ne mogu od doktorske plate priskrbiti niti 10%. Oni nisu u Sindikatu doktora koji je poveo borbu za bolje zdravstvo u TK. Pametnom i jedna dosta.

          • Keyser Soze

            19. 06. 2018. - 21:19

            niti taj, kojeg prozivas, niti vodje sindikata doktora ne mare za zakone ove drzave…

          • specijalista

            19. 06. 2018. - 21:40

            Slažem se…samo bih dopunio…niti bilo ko iz ove vlade ima mozga da mari za zakone.

          • Keyser Soze

            19. 06. 2018. - 22:17

            Ako smo se slozili sta dalje… da prihvatimo da je ova drzava “divlji zapad” u kojoj se zakoni ne postuju i da tako idemo dalje. Ili da se prihvatimo zakone i unutar zakonskih okvira se izborimo ne samo za svoja prava, nego da i ovi sto krše zakon snose odgovornost za svoje postupke.
            Ako ćemo prihvatit da je ovo “divlji zapad”,i da je stav “jebes zakon”, nemojmo onda stati na reprezentativnosti, hajmo trazit da ne placamo porez na plate 20% (po potencijalnom buducem zakonu), pdv 17%, akcize na gorivo itd. Ne trebaju nam onda ni zakonodavna tijela drzave, niti sudovi, niti kantoni, niti drzava.

          • specijalista

            19. 06. 2018. - 23:41

            Koliko znam doktori do sada nisu prekršili niti jedan zakon. Bore se za svoja prava i svoje dostojanstvo. Onog trenutka kad budu izašli iz okvira zakona niti ću biti dio toga niti ću ih podržavati. Ova Vlada ih zavlaci godinama i prekipilo je. Zakoni su tu da se poštuju ali i da se mijenjaju ukoliko nisu pravični i ukoliko su diskriminirajući.
            Udarili su (vlada)na dostojanstvo i njihov pristup ovom velikom problemu je izazvao reakciju doktora. Šteta je već načinjena…

        • antiseljanjero

          20. 06. 2018. - 17:26

          De ba idi uhvati se volana kamiondzijo

  9. borac23

    19. 06. 2018. - 20:34

    To ti mama dobro radi a i ti cim dobro poznajes

    • Novi

      19. 06. 2018. - 20:38

      Da ti to mama nije radila ostali bi uskraćeni za tvoje mediokritetske komentare, a šta ćeš, nije mogla znati da će na svijet donijeti sina debila.

      • borac23

        19. 06. 2018. - 20:43

        Hahahaha. Moralni kretenu 90% nas osuđuje te vase lopivluke i kriminal balo. Pljackate sirotinju. Gazite preko mrtvih,sano za svoje interese.

        • Novi

          19. 06. 2018. - 20:48

          Upravo ti doktori koje si naveo su vršili pritisak na svoje kolege protiv otkaza, jer njima je dobro, privatizirali su javnu zdrastvenu ustanovu, rade operacije u privatnoj režiji na državnom dobru. Oni nisu štrajkovali, oni ne daju otkaze.
          No očito ti logika nije jača strana, nauka i medicina u vrijeme tvoga rađanja nije mogla dijagnosticirati dolazak na svijet debila kakav si ti, možda dobra tema za neki doktorat u budućnosti.

  10. roentgen

    19. 06. 2018. - 20:45

    Uzrujali se Kukini botovi…baš mi ih žao…ovaj nepismeni će doživit moždani…

    • borac23

      19. 06. 2018. - 20:51

      Nemoj tako a nepismeni iz Tehnice ti j…. mamu

    • Novi

      20. 06. 2018. - 01:03

      Mislis ovi iz Tehnice, nigdje nema toliko inženjera, arhitekata, agronoma, informatičara kao na UKC. Svugdje u svijetu se potpisuju outsourcing ugovori sa serviserima Toshibe, Simensa itd. koji održavaju opremu, mi imamo radnika u tehničkoj službi kao sam Audi. Imamo više pravnika na UKC-u nego neke advokatske kancelarije.
      No nadamo se da će se to promijeniti, da će se uvesti najnovije metode Hospital Managementa, racionalizirati poslovanje a onda će oni stojati u redu na kapiji za izlaz za sva vremena, ne mi.

  11. Keyser Soze

    19. 06. 2018. - 21:09

    @borac @divergent
    pustite “pse” da laju, vidjet cemo koliko je ovo “pravna” drzava… ili su ih politicari/kriminalci naucili mantru “jebes zakon”

    • specijalista

      19. 06. 2018. - 21:38

      Šta vam je sa ministrice za rad i socijalnu politiku? Smije li pred tv?
      Jaka vam je vlada…sila. Teško i vama i nama sa njima druže.

      • Keyser Soze

        19. 06. 2018. - 22:29

        Nije to moja vlada 😀 niti sam glasao za njih niti cu, kao sto nisam ni za ovu “vladajucu” garnituru u UKC-u (najgora mraka koju sam ikada dozivio), i Nezavisnom sindikatu. Ja sam za vladavinu zakona, kao nesto minimalno sto jedno drustvo/drzavu cini drzavom.

        • specijalista

          19. 06. 2018. - 23:52

          Ukoliko nisu sposobni osigurati vladavinu prava neka se povuku. Ovako smo svi taoci nesposobnjakovica i sve je dobro dok ne pocnu padati prve zrtve njihove nesposobnosti. Njihov indolentan pristup ovom problemu je doveo do ovoga ili/ili. Doktore su zavlacili…obećavali…prelilo je čašu.

  12. Keyser Soze

    19. 06. 2018. - 21:10

    cuvajmo prostatu 😉

  13. NoviKomentator2018

    19. 06. 2018. - 21:37

    Komentari su već neko vrijeme ispod svakog nivoa. Ako nemate ništa pametno i argumentovano napisati, bolje ne pišite ništa.

    • specijalista

      19. 06. 2018. - 21:57

      Slažem se. Pustite ljude da se bore za svoja prava. Njihov je izbor hoće li raditi u okolnostima kakve im nameće ova vlast. Ako neće, odradice otkazni rok i neka se snalaze. Ova vlast sigurno ima rješenje za odlazak 800 doktora jer njihovo ponašanje daje nadu da imaju plan B.

      • borac23

        19. 06. 2018. - 22:12

        Oni ne mogu odradit otkazni rok kad nisu ni dali otkaze jer su te otkaze ispisali na papiru. Otkaze se daje zna se kako i gdje.

        • specijalista

          19. 06. 2018. - 23:58

          Borac mnogo si pametan. Nikome nije u interesu stvarati haos u zdravstvu na kantonu. Ostavlja se vremena da razum preovlada a neminovno je da sve ide u pravcu individualnih otkaza ukoliko se ne nadje rješenje. Doktori mnogo bolje znaju koliko su potrebni gradjanima od ovih idiota koji su sposobni samo za zapošljavanje uže i šire rodbine na državne jasle.

          • borac23

            20. 06. 2018. - 01:59

            Prvo ja nisam panetam već govorim cinjebice a vi ste ti kojim se manipulise. Prvo vidi ovaj naslov. Od 90 dr.61 dalo otkaz, pa izjavu Suljića koji je dobro obezbjeđen da je do 12 sati 1030 dr atkaze. Prvo iznosi već danima neistine. Onda se nakon izjave ovih politicara da nijedan dr.nije dao otkaz izađe sa izjavom da su otkazi napidabi ali nisu predati na protokol itd. Svo vrijeme zrazi nesto sto trenutno bije po zakonu , prica price u raznim printanim i elektronskim medijima kako vlada neda reprezentativnost a ispistavi se da je nadlezno ministarstvo dva puta potpisalo isto a kantonalni sud ponistio. I dokle vise manipulacije i politicke igre. Ako je predsjedbik sto nije prvi protokolisao otkaz i na presu pokazao nego danima lsze narodu i svom clanstvu. Eto ja sam prvi da se lrizna sindikat i povecaju plate ali da se postuju zakoni i otkaze daju svima koji ih krse.ali kroz taj sindikat ce sano vraiti pritiske da im se da sve sto zinu

          • borac23

            20. 06. 2018. - 02:11

            Evo jedno pitanje tebi.
            Ovo je jedini kanton sto primjenjuje na UKC. Jel ok da sad po novom kad je dr.dezurni vikendom petak na subotu doktori naplaze 450 km( prosjecna penzija) da nakon toga odmaraju to jest dobiju ponedeljak i utorak a oni traze sad i srijedu i sve plaćeno ko da rade. Ja kad sam angazovan da radim noćnu smjenu ne mogu dobiti plaćene slobodne dane,pa cak ne mogu ni refundirat narađen. Ja ti odgovorno tvrdi da su dr sa ukc jedini koji konzumiraju taku blagodet ne u drzavi već u regiji. Ej dobijes zavisno od 200-450 Km za 16 sati i onda blago dobijes slobodne plaćene dane. To će neko odgovarat.

          • specijalista

            20. 06. 2018. - 10:27

            Boraaaaac
            Upravo ti koji konzumiraju takve blagodati NE ŠTRAJKUJU!!!!
            Njima je dobro….ne talasaju. Otvorite oči

          • borac23

            20. 06. 2018. - 11:29

            Pa 95% ukc je u sindikatu dr. A koliko znam na svojoj kilinici svi koriste te blagodeti a ti meni neodgovori sto te ja pizs, al bas mi cudno ni ti niti jedan koji se svrstava u ovu skupinu kad sam postavio pitanje nikad nisu dali odgovor već ga vjesto izbjegnu

          • borac23

            20. 06. 2018. - 11:33

            A najvise te blagodeti koristi ona bahata konjić, 8 dezurstava koje prespsva, razni privatni fakulteti gde skoluje kadar dip.ned sestara pa ih onda pljuje.

  14. Keyser Soze

    19. 06. 2018. - 22:42

    Nadam se da ti imas plan B, jer ovaj dr. Mirsad Šljivić, predsjednik Štrajkačkog odbora u Javnoj ustanovi Dom zdravlja Živinice, svakako ima: opcinazivinice.ba/vijecnici/

    • specijalista

      20. 06. 2018. - 00:13

      Ja svakako imam plan B, svoj individualni. Vjerujem da i ovi ostali koji su spremni ići na radikalnu odluku u životu imaju svoj plan B.
      Vidis nisam znao da je Sljivic vijecnik SBB. On svojim djelovanjem direktno pravi problem svom ministru zdravstva u kantonu što opet ruši tezu da je ovo sve politicki montirano. U DZ Zivinica Sljivic je doktor u vijećnici Općine Zivinice je vijećnik SBB. Sad mi je još draži

      • Novi

        20. 06. 2018. - 00:32

        O tome sam već pisao. U Vladi TK je došlo do previranja čak i unutar PDA. Ili će SBB ostati pod uticajem Kukića, popucati po šavovima i nestati na slijedećim izborima sa područja kantona (jer im stanovništvo to sigurno neće oprostiti) ili će pokušati sada iskoristiti situaciju, kosntruktivno sudjelovati u rješavanju problema, prepoznati važnost zahtjeva Sindikata doktora i s boljim imidžom ući u oktobarske izbore.

  15. Keyser Soze

    19. 06. 2018. - 23:11

    a ovako se se “bori”, kod nas, da kriminalne radnje “dekriminaliziras”… a to ce vjerovatno uslijediti i za ove stvari o kojima sad raspravljamo…www.klix.ba/vijesti/bih/usvojene-izmjene-zakona-kojima-se-ukida-krivicno-djelo-za-koje-su-optuzeni-sarajlic-kukic-i-zukic/180619138

    • Divergent

      19. 06. 2018. - 23:54

      Dobra noć. Primjetio sam da si se uključio u komentiranje, pa želim prvo uputiti lijep pozdrav. Opservirao si nekoliko bitnih stvari koje se tiču opće kulture argumentiranog dijaloga, a ja ću se potpuno složiti s tobom. Kod Bošnje je argument, koji je k tome čist k'o suza, očigledno, ogroman problem. Naravno, taj problem ima cijelo društvo i s njim nije lako izaći na kraj.

      Replicirao bih na tvoju konstataciju o mogućnosti drugačije pravne odluke, u odnosu na dosadašnje.

      I da dođe do pokušaja ili, čak, realiziranja dekriminaliziranja kriminalnih radnji, UVIJEK u tom slučaju IZNAD nacionalne legislative stoji MEĐUNARODNA LEGISLATIVA.

      Problem koji u BiH imamo je hroničan i veliki nedostatak visokostručnih pravnika (čitaj: magistara i doktora Prava)koji su vrhunski stručni i kompetentni u pogledu međunarodne legislative u koju se ubraja prašuma pravnih akata komunitarnog prava EU i pravnih akata međunarodnih organizacija (svi ovi akti, u slučaju da su transponirani u pravni sistem BiH – čitaj: ratificirani), stoje IZNAD svih nacionalnih zakona i podzkonskih akata, i ne postoji IKO ko te akte može pobiti na način da ih maliciozno. Može ih maliciozno negirati i kreirati legislativu na vlastitu ruku, ali…

      U tom slučaju, bi na scenu morale stupiti kolege pravnici koji udaraju kontru koristeći međunarodnu legislativu i ruše svaki pravni akt koji je suprotan ratificiranoj međunarodnoj legislativi.

      To što je, priznajem, Pravo puno onih kojima u njemu nikako nije mjesto (uostalom, kao i Medicina u kojoj sve vrišti od djec ekoja su nesposobna za liječenje drugih po završetku fakulteta), to je već problem posrane sadaka upisne politike na javne univerzitete. Ali, o tome ćemo drugom prilikom.

      Znači, za sve za što postoji i mali djelić sumnje da bi moglo biti u suprotnosti sa Pravom, potrebno je u stvar uključiti kompetentne pravnike koji su se obrazovali šire od dodiplomskog studija i koji su se usavršili u pogledu poznavanja međunarodne pravne materije.

      Poenta ove priče je da za SVE ima lijeka. 😀

      Želim laku noć i do narednog tipkanja.

      • Keyser Soze

        20. 06. 2018. - 14:12

        Lijep pozdrav i tebi,
        slazem se s tobom, kronična bolest nam je da, u sistemu, nedostaje sposobnih, a imamo za izvoz podobnih – u svim segmentima društva. I da ce to tako ići do daljnjeg, odnosno dok političari i svi njihovi puleni ne počnu odgovati za svoje postupke pred sudovima. Ali bojim se da se sve stranke, svih nacionalnih predznaka, jednoglasno sloze samo kad treba izglasati zakone koje ce ih osloboditi krivicne ili bilo koje druge odgovornosti, sto ih stavlja ispred pravosudnih organa, jer dok im pravosudje sudi, oni donesu novi zakon po kojem vise nisu krivi ili im je jos teze dokazati krivicu. Bojim se da ovu “nasu” partokraciju, presude medjunarodnih sudova i Ustavnog suda ove drzave, kao i medjunarodna, ali i nacionalna legislativa, ne tangira previse.
        Pesimist u meni kaze: “ne moze gore od ovoga”, a optimist u meni kaze: “moze, moze” :)

    • specijalista

      20. 06. 2018. - 00:17

      Sramotno od strane svih koji su za ovo glasali

      • Novi

        20. 06. 2018. - 00:40

        Prosto je nevjerojatno koliko se ljudi selektivno pozivaju na legislativu, zakone i slične stvari kada im to odgovara pa tako u državama gdje se sve to poštuje postoji Sindikat doktora i stomatologa no samo u našem Kantonu ne. Čak se poziva na šire obrazovanje pravnika nakon diplomskog studija mada obrazovanje nakon diplome može biti samo uže, nikako šire jer se ide u specijalnost, obrazovanje po dubini a ne po širini.

  16. Keyser Soze

    20. 06. 2018. - 08:14

    U pravu si, nisu doktori prekrsili zakon, nego traze od vlade da prekrsi zakon, sto je ona i ucinila i dala reprezentativnost sindikatu doktora, koju je Sud oborio 2 puta! I sta sad, da vlada 3. put izda odluku o reprezentativnosti, pa se vi vratite na posao, pa je sud opet obori, hocemo li opet sve ovo prolaziti za koji mjesec?
    Zasto niste promjenili predstavnike doktora u nezavisnom strukovnom, ako niste zadovoljni njihovim radom? To je nacin koji u skladu sa zakonom.

    • specijalista

      20. 06. 2018. - 10:58

      Ne može druže…naprimali su čistačica…kuharica…vozača…brojniji su…apsurd je to…to je jedan od razloga zašto doktori žele svoj sindikat. Da o uslovima rada u zdravstvenom sektoru ravnopravno sa drugima iz tog sektora odlučuju i doktori koji su nosioci svega toga.
      Vlada treba da riješi problem koji je evidentan i mnogo je opasan za sve nas a u koji su nas ONI doveli. Kako će ga riješiti? Moraju nekako! Niko ih ne tjera da rade protiv zakona ali oni primaju ogromne pare upravo za ovaj posao koji se nasao pred njima. Ako nisu sposobni riješiti ga, neka se skolne…neka drugi pokušaju.

      • Keyser Soze

        20. 06. 2018. - 12:37

        ZAKON O RADU FEDERACIJE BiH «Službene novine Federacije Bosne i Hercegovine», broj 26/16 od 04.04.2016.g.-znaci doktorski sindikat trazi kantonalnu vladu (odnosno ministarstvo rada)(a ti kazes, da ih niko ne tjera) da donese odluku protivno gore navedenom federalnom zakonu. To su i uradili 2 puta, ali je sud 2 puta poništio odluku, jer nije u skladu sa tim zakonom.(ponavljam se… jer je ovo je sustina problema)

        Predsjednik Nezavisnog sindikata zaposlenih u zdravstvu TK je doktorica, u predsjednistvu Sindikata UKC-a su i doktori… Zelim ti reci da ukoliko niste zadovoljni radom predstavnika doktora, i čelnika Nezavisnog sindikata, treba traziti postavljanje novih predstavnika i čelnika, a ne ucjenama i ultimatumima traziti od nekog da krsi zakone ove drzave, pritome dovodeći u pitanje i zdravstveni sistem i zdravlje ljudi. A da ne govorimo o tome da je (kod mnogih, ne svih doktora) Hipokratova zakletva, vec odavno presla u hipokritovu.

      • roentgen

        20. 06. 2018. - 13:03

        Vlada ovo može vrlo lako riješiti na dva načina…prvo da se kao što je urađeno u svim ostalim kantonima tj broj članova sindikata ljekara ( 1030 ) stavi u odnos sa ukupnim brojem ljekara na kantonu a ne u odnos na ukupan broj zdravstvenih radnika čime bi se premašio broj od 30 posto članstva za reprezentativnost sindikata, dakle ljekare svrstati u djelatnost doktora medicine koja je po zakonu o liječništvu FBiH definisana…drugo izmijeniti član zakona o radu FBiH na način da se potreban broj članstva za reprezentativnost smanji sa 30 na npr 15 posto…kako lako to ide uvjerili smo se na primjeru ovog amandmana na zakon koji je uputila gopođa Elzina

        • Stratovarius

          20. 06. 2018. - 13:16

          Moram pohvaliti ovaj komentar, iako smo se ti i ja znali “zakačit”… Ovo je konstruktivan pristup… Daj da se pokuša naći rješenje, a ne produbit’ problem.
          Ova prva varijanta koju si predložio ne može i to je sud već presudio.
          Ali druga sigurno može i vjerovatno je to najbolji put. Dajte da se zakon izmijeni i onda potpuno zakonito iznesite zahtjeve, pregovarajte, itd.

        • borac23

          20. 06. 2018. - 13:26

          Mozda apelacija presudi pozitivno pa neće bit pottebe za tim. Al ovdje se sve krivi vlads( koju ne podnosim) ali sud je ponistio rjesenje ministarstva o reprez.a ovak suljić trazi da vlada ignorise to. A sto se tice elzine i njenog kriminogenog amadmana dzaba joj jel joj je vozd pocinio KD dok je clan zakona bio na snazi. A da to radi za ubuduće je uzas ako parlament orihvati

        • borac23

          20. 06. 2018. - 13:30

          To ne uređuje vlada tk već vlada FBiH. Ako zelite prvi korak je izmjena djelatnosti u FBiH, pa kad to uradite onda izmjena zakona o radu u clanu sindikalne organizacije i reprezentativnosti.

        • Keyser Soze

          20. 06. 2018. - 13:46

          U svakom slucaju, vlada FBiH, odnosno parlament FBiH, izmjenom zakona moze rijesiti ovaj problem (a da bude u skladu sa zakonom), a ne vlada kantona (u ovoj ili bilo kakvoj drugoj postavi). Ovi zahtjevi Sindikata doktora salju se na krivu adresu.

          • roentgen

            20. 06. 2018. - 14:17

            Sada je na političarima, TK, FBIH, Marsa, Jupitera, Venere…nije bitno…da riješe problem kako znaju i umiju…nije više do ljekara…ako ne riješe odnio vrag šalu…osta TK bez zdravstvene zaštite…u to budite sigurni

          • borac23

            20. 06. 2018. - 14:41

            koliko ostaje bez zdravstvene zastite to se vidilo juce da niko nije dao zvanican otkaz a u dvije najvece zdravstvene institucije ukc i dom zdravlja tuzla je % ljekara potpisalo anketne listiće dr.Suljića

  17. trn

    20. 06. 2018. - 08:27

    Ali zato ce pacijenti koji nemaju novca ni veza cekati po 3 mjeseca da dodju na red da urade neki nalaz nakon toga jos 2 mjeseca da nalaz bude ocitan! Jako ste organoizovani nema sta!

  18. borac23

    20. 06. 2018. - 13:44

    A drugo vas sindikat je godinama sluzio da se pijedinci bogate od velikih clanarina. Umjesto da sjede trebali su orvo izabrati ljzde koji ne valjaju gluposti po medijima već koji se makar malo razumiju radno pravne odnose, angazovali su advokata alića koji je krivicar koji je 10-15 godina bio tuzilac( a kazes da su nespisobni)unjesto da angazujete pravnika koji odlucno poznaje radbo pravne odnise. Pa uz druge kantone da idete u sporne izmjene zakona koji bi glat prosli jer ste kriticna masa. t.j. Ima vas 5000-6000 u fbih onda vas ima u politici, al vi idete id repa sve. Mislim ne idete vi vać ovi sto vas predstavljaju

  19. borac23

    20. 06. 2018. - 13:57

    Mene iznenađuju izjave skolovanih ljudi ” Nemamo izbora, itd” dajete otkaze zbog svog sindikata sto nemate reprez.pa ubzadnje dvijebgod 36% vam pivećane plateitd. Policajcima nastavnicima itd u 10 godina samo 6%. A svo vrijeme pricate da nije u pitanju materijalni statusveć dostojanstvo. Ako zbog dostojanstva dajete otkaz onda kapa dole.

  20. Stratovarius

    20. 06. 2018. - 14:02

    Ma kakvo dostojanstvo, neka nas sve poštede te patetike… Drugovi moji, svoje dostojanstvo i gradi i stiče svaki pojedinac za sebe. To valja zaslužit’ kod ljudi.

  21. bh.zmaj- Legalista

    20. 06. 2018. - 14:09

    Ljudi shvatite da je ovo stvar političkih manipulacija. Shvatam ja kada ovdje neki doktor naivno brani svoje stavove nesvjestan da ga čelnici njegovog Sindikata prodaju za male pare u svrhu promocije nekih političkih subjekata. Ne mogu zamisliti da je tamo neki ljekar, predsjednik sindikata, toliko glup da mu se ne može objasniti šta je zakonito, a šta ne i ko ima kakve nadležnosti. Sve je ovo vrlo jednostavno i objašnjivo djetetu u 5. razredu osnovne škole. Iza kompletne ove priče stoje veoma jaki uticaji političkih partija. Isto kao što iza Generalnog direktora i načelnika UKC-a stoje vladajuće strukture.
    Gospodo ljekari- dozvolili ste da vas šaka šićardžija vuče za nos. Dozvolili ste da vam vlastita sujeta ne dozvoljava da vidite kako vama manipulišu oni koje neki od vas nazvaše kamiondžijama sa diplomom pravnog fakulteta. Pa opet poslije izbora upirite prstom u “nepismeni” puk koji navodno izglasa istu bagru.
    I onda se čudimo što nam je ovako i što nas papci vozaju i pljačkaju sve ove godine.

Morate biti prijavljeni kako bi mogli komentarisati Prijava

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.