Škoda profitabilnija od Audija, a potražnja je veća od proizvodnje

15.06.2018 09:20
Skoda-Karoq-2018_1200
 

I dok će u Tesli gotovo svaki deseti zaposlenik izgubiti radno mjesto, u Škodi ne znaju kako zadovoljiti sve veću potražnju.O Tesli se može raspravljati, pa i na različite načine obrazlagati njihovo poslovanje s neprestanim gubicima, ali stvari su u Škodi kristalno jasne. Dolaskom SUV modela Kodiaq i Karoq tvrtka više nije u mogućnosti zadovoljiti apetite tržišta. Škodini kapaciteti su 1,2 milijuna vozila godišnje, a već sada je potražnja veća. Očekuje se da će do 2025. godine prijeći dva milijuna vozila.

Iz Volkswagena je već stigla potvrda kako će dio proizvodnje biti prebačen u njemačke pogone, ali to neće spasiti situaciju. Škoda je već sada ispred Audija kao druga najprofitabilnija marka u grupaciji, odmah iza Porschea.”Postoje brojne opcije da se pokriju nagli porasti potražnje”, komentirali su iz Škode, ali i naglasili kako rješenje nije (samo) u okviru VW grupe. “Zato razmatramo alternativna rješenja, pa i da sklopimo ugovore o proizvodnji s drugim tvrtkama. Potražnja je već u ovoj godini veća od proizvodnih kapaciteta”, komentiraju u Škodi, javlja Reuters.

Ovaj tip proizvodnje nije ništa novu za velike europske proizvođače. Magna tako već godinama radi za BMW, Daimler i VW, a tu je i finski Valmet koji je zaposlio dodatnih 1000 radnika kako bi se uključio u proizvodnju modela Mercedes GLC i nove A klase, piše Index.hr.

(TIP)

[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

Morate biti prijavljeni kako bi mogli komentarisati Prijava

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.