Stotine doktora u Tuzlanskom kantonu u ponedjeljak daje otkaz

14.06.2018 18:13
600_1528982448admir-suljic_(2)
 

Vlada Tuzlanskog kantona i Strukovni sindikat doktora medicine i stomatologije nisu postigli dogovor u pregovorima. Generalni štrajk u zdravstvenim ustanovama se nastavlja, budući da u četvrtak nije doneseno rješenje o reprezentativnosti Sindikata, a za ponedjeljak su najavljeni i otkazi ljekarskog osoblja.

Vezani članak: Vlada TK: U toku odlučivanje o zahtjevu za utvrđivanje reprezentativnosti?!

– Duboko smo razočarani odnosom Vlade TK prema doktorima. Vlada nema sluha prema svojim doktorima. Naš glavni zahtjev je bio da nas se uvaži kao socijalnog partnera, da doktor može da odlučuje o sebi. Nama je oduzeta sloboda – rekao je predsjednik Štrajkačkog odbora Strukovnog sindikata doktora Admir Suljić za ‘Faktor’. On je  istakao da u TK ništa više neće biti kao prije te najavio da će od 18. juna stotine doktora dati otkaze.

Iako su pregovori Vlade Tuzlanskog kantona i Strukovnog sindikata doktora medicine i stomatologije trebali biti okončani u četvrtak, donošenjem rješenja o reprezentativnosti Sindikata, kako je dogovoreno ranije a kolektivni ugovor za ovu oblast potpisan već naredne sedmice to se nije nije desilo. U Sindikatu su razočarani i najavljuju kolektivne otkaze, dok Vlada tvrdi da mora poštovati sudske odluke iz 2016. i 2017. godine, navodi FTV.

“S obzirom na to da u tom predmetu imoamo podatke koji su stari godinu dana, a koji su bitni po članu 124. za utvrđivanje reprezentativnosti i da se traže novi podaci, moramo vidjeti da li je došlo do promjene”, kazao je Jakub Suljkanović, premijer TK-a (PDA).

“Vlada apsolutno nema sluha prema svojim doktorima. Osnovni zahtjev doktora je bio da se uvaže kao socijalni partner, da nas se uvede u pravo, da doktor može da oslučuje o sebi”, rekao je Admir Suljić, predsjednik Štrajkačkog odbora SSDMIS TK-a.Podsjetimo, ljekari svih zdravstvenih ustanova na području Tuzlanskog kantona, osim Univerzitetskog kliničkog centra i Doma zdravlja Tuzla, gdje je sudski zabranjen su već drugu sedmicu u generalnom štrajku.

(TIP/Foto: Faktor)

[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

97 komentara na Stotine doktora u Tuzlanskom kantonu u ponedjeljak daje otkaz

  1. Divergent

    14. 06. 2018. - 18:29

    Ti, Suljiću, i oni koji sjede tik uz tebe, ili ste totalno ludi ljudi, ili ste toliko drski i bezobrazni da vaše kolege vodite totalnom stranputicom i tjerate ih da se odluče za nepoštivanje i stavljanje iznad Prava i zakona.

    Nadam se, iskreno i od srca se nadam, da će ti ljudi u naredna tri dana shvatiti tu činjenicu.

    A, ja da objedinim na jednom jestu komentare koje sam ostavio na drugoj vijesti:

    ————————-

    Kao što to rekoh, trošeći dio dragocjenog vremena na prepiske na ovom portalu…

    Kantonalni sud je, slijedeći odredbe međunarodnog i nacionalnog prava, već 2016. godine donio negativnu presudu,temeljenu upravo na onome o čemu sam u par navrata pisao, u pogledu reprezentativnosti sindikata ljekara i stomatologa.

    Zbog toga mi je drago, i ostavlja tračak svjetla na kraju tunela.

    Premda, da sada ponovno donosim odluku po istom pravnom pitanju, u pogledu istog spora, odnosno ponovnog zahtjeva sindikata ljekara i stomatologa da im se prizna reprezentativnost, glatko bih ga odbio primjenom načela “ne bis in idem” – izuzev u slučaju da su okupili više od 4.200 članova koliko okuplja drugi, “neljekarski” sindikat. Obzirom da to nisu uspjeli, nego broje 1.100 članova —> ne bis in idem res iudicata.

    Još očekujem da i kantonalna vlada, odnosno, nadležno ministarstvo postupi prema prethodnoj sudskoj odluci i da se cijela priča jednom za svagda završi.

    Na kraju, iz prezentirane vijesti se očigledno vidi da su Rješenje Federalnog ministarstva rada i socijalne politike i odluke vlada drugih kantona koji su ljekarskim sindikatima priznali reprezentativnost NEZAKONITI.

    Ko je, u to doba, u federalnom ministarstvu za rad i socijalnu politiku donio rješenje o reprezentativnosti sindikata ljekara, morao bi snositi punu pravnu odgovornost za kršenje međunarodne i nacionalne legislative. Izuzev ako u pomenuto federalno ministarstvo nije guzove uvalio/uvalila – zna se kako.

    Još jednom ču iskoristiti priliku i ponoviti:

    VRIJEME JE ZA DOLAZAK NA SCENU ISTINSKIH STRUČNJAKA – tako i u okviru Prava.
    —————————–

    Zaboravih nešto bitno.

    Htio bih da se sada, nakon ovog saopćenja, svi zajedno vratimo na objave PODRŠKE LJEKARIMA koju su, putem TIP-a dali

    – kantonalni odbor DF-a i njegov čelnik, doktor pravnih nauka, Zlatan Begić,
    – kantonalni odbor SDP-a na čelu sa Enverom Bijedićem
    – kantonalni odbor SDA na čelu sa… ne znam kim.

    Uvidjećemo da je,

    – kako je to vrlo dobro primjećeno od strane drugog komentatora na portalu (nick NoviKomentator 2018), doktor pravnih nauka, Zlatan Begić, koji pretendira da ga se doživi kao pravnog eksperta, napravio kardinalnu pravnu grešku kroz saopćenje koje je upućeno od strane instance DF-a na čijem je on čelu, a kroz koje je podržan sindikat ljekara i stomatologa. Grešku ravnu totalnom ignoriranju Prava.

    – kako je, kroz saopćenje kantonalnog odobora SDP-a, učinjeno jednako ignoriranje Prava;

    – kako je u saopćenju SDA učinjeno jednako ignoriranje Prava.

    Šta da kažem dalje ?

    Dovoljno ste odrasli i zreli – nadam se. Prepoznajte jeftinu demagogiju i populizam kroz vrlo opasno i javno negiranje Prava, međunarodne i nacionalne legislative.

    Od čega NIKO od nas koji smo sačuvali čast i obraz neće imati korist NAKON izbora u oktobru 2018.

    Ako ste uvjereni u suprotno – onda ste potpuno ludi.

    2.) Želio bih čuti izjavu SBB ministra Bate Hadžiefendića u kojoj će nam svima pojasniti na kojem pravnom osnovu je, na prethodnom sastanku, isticao kako će danas doći do priznavanja reprezentativnosti sindikata ljekara i stomatologa, te potpisivanja ugovora.
    ——————————

    Da zasladim stvar – do kraja.

    Analizom turbulentih političkih prilika u 2015. godini, u vezi sa smjenom dotadašnjih i dolaskom novih ministara na nove pozicije u federalnim ministarstvima (oktobar 2015. godine), došao sam do zaključka

    da je NEZAKONITO Rješenje Federalnog ministarstva rada i socijalne politike o utvrđivanju reprezentativnosti Sindikata doktora medicine i stomatologije za područje djelatnosti doktora medicine i stomatologije (UPI 03-34/12-42/15 od 12.07.2016. godine) doneseno i potpisano od strane federalnog Ministarstva rada i socijalne politike, na čijem je čelu tada bio (a i sada je)

    ministar VESKO DRLJAČA, politički kadar SBB-a.

    Da ne bude nejasnoća: obzirom da nisam imao uvid u pomenuto NEZAKONITO rješenje, moram se djelomično ograditi i reći da je velika mogućnost da je pomenuto rješenje doneseno i potpisano od strane Sektora za rad i zapošljavanje koji je dio pomenutog Ministarstva, na čijem je čelu

    Ernis Imamović, prvobitno kadar SDA kadar, pa potom kadar SBB.

    Živjeli !

    • amigos

      14. 06. 2018. - 19:31

      Pitanja za Divrgenta,
      Smatras li da o statusu doktora treba da odlucuju oni sa SSS i Visokom SS. Kupljenom u nekoj nedodjiji a koji obzirom na uglavnom rukovodece mjesto imaju platu doktora,a ci je rad i odgovornost neuporediva sa radom doktora.
      Smatras li da je neka pravna zavrzlama u drzavi u kojojgr se pravo tumaci kako odgovara vladajucoj strukturi bitna u svemu ovome.
      Zar ti toliko smeta da doktori odlucuju o sebi.
      Na jednom transparentu sa protesta doktora je pisalo
      VASI ŽIVOTI SU U NASIM RUKAMA,
      proci cece sve pa i ovaj štrajk najviše stete ce pretrpiti pacijenti.

      • Divergent

        14. 06. 2018. - 19:43

        Ta “pravna zavrzlama”, kako je ti nazva, NIJE iz bh. političke kuhinje, niti iz kuhinje bh. zakonodavne vlasti (federalne ili kantonalne).

        Ta “pravna zavrzlama”, koja je preuzeta u legislativu BiH i koju je BiH dužna poštovati i provoditi je SA MEĐUNARODNOG NIVOA, o čemu sam već pisao.

        Da si pažljivije čitao/čitala moje prethodne komentare…

        Shvatio bi/shvatila bi da sam apsolutni legalista i ne dajem pardona ikome ko pokuša ići kontra prava.

        Shvatite na vrijeme da su vas pogrešni ljudi, iz njima poznatih razloga, odveli na stranputicu.

        Problemi se rješavaju (moraju rješavati) u okviru MATIČNOG SINDIKATA iz kojeg ste otišli.

        Ako smatrate da ga vode pogrešni ljudi, nakon povratk u taj matični sindikat izvojevujte ostavku tih ljudi i krenite sa novim ljudima koji odlično poznaju sindikalnu materiju.

        • roentgen

          14. 06. 2018. - 19:50

          Kako je onda u R Hrvatskoj sindikat liječnika potpisnik kolektivnog ugovora…je li to RH koja je članica EU ne poštuje internacionalne legislative…ovdje je u pitanju interpretacija zakona…ako se posmatra djelatnost zdravstva onda sindikat ljekara ne može nikad biti reprezentativan po ovom zakonu jer po defaultu nema više od 30 posto ljekara…ako se posmatra liječnička djelatnost sindikat liječnika je itekako reprezentativan

          • Divergent

            14. 06. 2018. - 19:59

            PRESTANI SA OBMANAMA SEBE, TVOJIH KOLEGA I JAVNOSTI ! ! !

            ———————————-

            VIJESTI (HR)

            15.02.2018

            Kolektivni pregovori počeli su u srijedu u Ministarstvu zdravstva

            Hrvatska liječnička komora (HLK) ustvrdila je u četvrtak da je početak pregovora o Kolektivnom ugovoru za djelatnost zdravstva i zdravstvenog osiguranja bez sudjelovanja predstavnika liječnika (…)

            Kolektivni pregovori počeli su u srijedu u Ministarstvu zdravstva, a sindikalne strane pregovaraju Hrvatski strukovni sindikat medicinskih sestara – medicinskih tehničara i Samostalni sindikat zdravstva i socijalne skrbi Hrvatske, bez Hrvatskog liječničkog sindikata, koji po postojećem zakonu NIJE REPREZENTATIVAN.

          • NoviKomentator2018

            14. 06. 2018. - 21:01

            Sindikat liječnika nije reprezentativan u Republici Hrvatskoj, nije potpisnik granskog kolektivnog ugovora za zdravstvo i nije mu dozvoljeno zaključivanje strukovnog kolektivnog ugovora.

        • Novi

          17. 06. 2018. - 09:49

          Ako smo preuzeli zakon kako to da te zemlje imaju uniju doktora a kod nas je nezakonita.
          Šta misliš da Njemačka badava ima uniju doktora Marburger Bund (MB) koji pregovara oko plata, to oni budale a mi pametni?
          Ne lupetaj živ bio.

      • roentgen

        14. 06. 2018. - 19:52

        Tako je…ovo će se vratiti kao bumerang ovoj SBB/PDA koaliciji na izborima u oktobru a najveću štetu će trpiti običan narod

      • Divergent

        14. 06. 2018. - 22:51

        I, da kontra-pitanjem repliciram na pitanje koje mi je postavljeno:

        ZAŠTO STE SVI VI DOZVOLILI DA ONI KOJI SU ZAVRŠILI VIŠE I VISOKE ŠKOLE U VUKOJEBINAMA, NA KOJEKAVIM PRIVATNIM UNIVERZITETIMA, UOPĆE DOBIJU PRILIKU DA IM SE TE DIPLOME PRIZNAJU I DA TEMELJEM NIH ZASNUJU RADNI ODNOS ?

        Mi se, u okviru pravne profesije, koliko god je to moguće, borimo protiv priznavanja diploma sa ž-lj pravnih fakulteta lociranih u vukojebinama.

        A, vi u Zdravstvu ?

        Šta ste uradili po tom pitanju ?

        • Damke77

          15. 06. 2018. - 18:42

          Privatni fakulteti su priznati od strane drzavnih organa i vecina ih ima bolje uslove za rad od mnogih drzavnih fakulteta. Osim toga ko je taj da procjenjuje da je neki profesor dobar “do podne” kad predaje na državnom fakultetu,a ne valja “,poljepodne” kada to isto predaje na privatnom. Najbolji i najprestizniji fakulteti na svijetu su privatni i tu se stice najbolje znanje,a u BiH su drzavni fakulteti ionako srozani uplitanjem politike i zapošljavanjem nesposobnih a podobnih profesora i asistenata.

    • behringer

      14. 06. 2018. - 19:59

      Sindikat doktora medicine Crne Gore
      Hrvatski sindikat liječnika
      Sindikat lekara i farmaceuta Srbije
      Bosna i Hercegovina kao i uvijek u svijetu medvjeda i leptirova!
      Divergent, pravniče naš vrli,objasnite zašto je sindikat obrazovanja podijeljen na onaj za osnovno, srednjoškolsko i visokoobrazovno obrazovanje! Zašto učiteljice ne određuju status univerzitetskih profesora! Organizacija organa uprave:Sindikat policije,Sindikat službenika FMUP,Sindikat Sudske policije etc.Samo ljekari i stomatolozi TK ne smiju imati svoj sindikat u okviru sindikata zdravstvenih radnika! U nadi da ćete iznaći rješenje za ove probleme srdačno vas pozdravljam!

      • NoviKomentator2018

        14. 06. 2018. - 21:03

        Zakon je sasvim jasan i bilo kakvu dvojbu može imati samo onaj ko nikada nije ni pročitao zakon. Imam osjećaj da ste vi jedan od takvih.

      • Divergent

        14. 06. 2018. - 21:31

        Zaista… Pobogu !

        Obzirom da mi je odavno jasno da će Bošnji, da se kolokvijalno izrazim, lakše metar u guzicu, nego centimetar u glavu, pojasnit ću.

        Znači ! Da bismo bili koncizni i jasni, obzirom da je očigledno da to mnogima u ljekarskom sindikatu nije jasno:

        > Privreda se sastoji od SEKTORA, a SEKTORI se sastoje od DJELATNOSTI;

        > Kvartarni SEKTOR privrede obuhvaća vanprivredne DJELATNOSTI, među kojima je i Zdravstvo, kao oblik javne DJELATNOSTI.

        Dakle:

        Zdravstvo je DJELATNOST (!!!) koja potpada u grupu koja ima službeni naziv “Djelatnosti zdravstvene zaštite i socijalne brige”.

        Prema Čl.124 ZOR FBiH, “reprezentativnim sindikatom za jedno ili više područja djelatnosti smatra se sindikat koji, pored uvjeta iz člana 122. ovog zakona ispunjava i uvjet da ima najmanje 30% članova od ukupnog broja zaposlenih u području DJELATNOSTI na teritoriji Federacije, odnosno PODRUČJU KANTONA.”.

        Je li sad konačno jasno, na opće ekstatičko zadovoljstvo ?

        Na području TK je u okviru DJELATNOSTI Zdravstva REPREZENTATIVAN onaj sindikat koji okuplja najmanje 30 % od UKUPNOG BROJA svih uposlenih na u Zdravstvu na teritoriju KANTONA.

        A, to nije,niti ikada može biti sindikat ljekara i stomatologa, obzirom na brojnost.

        Da još jednom ponovim:

        ODREDBA O REPEREZENTATIVNOSTI NIJE DOMAĆE KUHINJE DJELO,

        NEGO JE PREUZETA IZ MEĐUNARODNOG RADNOG PRAVA,

        I BOSNA I HERCEGOVINA IMA OBAVEZU PRIMJENJIVATI TU ODREDBU,

        KAO I MNOŠTVO DRUGIH

        (o kojima vrlo malo pravnika u BiH može elokventno, argumentirano i neoborivo diskutirati – zato, pamet u glavu).

        • borac23

          14. 06. 2018. - 23:06

          Ma druze ja te razumjem kao i oni koji hoće, al ne zele da tevrazumiju koji godinama krse zakone i prolaze ne kaznjeno za iste. Zadnji kolektivni im legalizuje lopivluke od slobodnih PLAĆENIH dana nakon PLAĆENIH dezurstava dok to medicinari nemaju. GLUPANI ne zbaju da imaju ugrađeno da mogu uz odobrenje bavit se privalukom. Evo citam od ovog dr. burine sad mu smeta hotić i ministar sto su im omogućili da rade sta hoće. A da citate kako gospoda moralisti pljuju druge . Fuj gade mi se. Ma nek daju otkaze jeftinibe je dovest strucnjaka iz srbije nego ove moralne gnjide

          • Divergent

            14. 06. 2018. - 23:13

            Apsolutno se slažem.

            Javnost u Tuzli zna mnogo detalja o koječemu u UKC-u. Ono s čim sam ja upoznat je da je presija na viši i srednji medicinski kadar u UKC-u od strane načelnika odjela klinika i poliklinika odavno postala enormna i prešla u jasan oblik mobinga.

            Zbog čega je to tako i zbog čega se to trpi i tolerira ?

    • bh.zmaj- Legalista

      18. 06. 2018. - 08:56

      Svaka čast na objašnjenju pravnog aspekta. Činjenica je da je puk neinformisan i da vlada generalno mišljenje kako hudim doktorima vlasti ne daju da žive niti da pregovaraju o svom statusu.

  2. amigos

    14. 06. 2018. - 19:36

    U svemu ovome zasigurno najvecu stetu na izborima ce pretrpiti SBB sa ministrom Hadziefendicem i vjerovatno kandidat za predsjednisto Fahrudin Radoncic koji je vjerovatno krivo informisan o desavanjima u TK a

    • NoviKomentator2018

      14. 06. 2018. - 21:05

      Moram priznati da mi nije jasan smisao ovog komentara. Isto tako moram priznati da mi je drago za svaku štetu koju SBB, Hadžiefendić i Radončić budu iz bilo kojeg razloga imali na izborima… Ne ponovili nam se…

  3. NoviKomentator2018

    14. 06. 2018. - 21:15

    Mislim da se ovaj Suljić dobro zabrojao. Nisu naši doktori baš toliko ludi da skaču sa litice samo zato što ih ovaj anonimus poziva na takav potez. Pozitivno sam iznenađen današnjim jasnim i detaljno objašnjenim stavom Vlade TK. Vjerujem da će sada i doktorima biti jasno da su ipak na pogrešnom tragu. Ne ulazim u opravdanost njihovih zahtjeva, ali put za njihovo ostvarivanje mora biti u skladu sa zakonom. Ovo u što su ih Suljić i kompanija uveli je uveliko izvan zakona. Ne znam kako su ih uspjeli ubijediti da je ovo ispravan put, a još ću teže shvatiti ako bilo koga ubijede da stvarno da otkaz.
    Želio bih pitati Divergenta, čije mišljenje cijenim, da li u čitavoj ovoj ujdurmi, organizaciji haosa i zapravo urušavanju zdravstvenog sistema, koji je svakako na klimavim nogama, ima posla i za tužilaštvo? Mislim da bi organizatori svega ovoga trebali biti pozvani na neku vrstu odgovornosti.

    • Divergent

      14. 06. 2018. - 21:37

      Obzirom da mi je fokus interesa Javno pravo, a fokus stručnosti Radno pravo, u odnosu na pitanje koje ste mi postavili ne bih se određivao.

      O tome je uputnije pitati one koji se bave Kaznenim pravom, jer smatram da će imati adekvatana odgovor na to pitanje.

  4. roentgen

    14. 06. 2018. - 22:01

    Svi vi koji likujete nad ovim psihičkim terorom koji korumpirana vlast na nivou TK sprovodi nad ljekarima morate biti sigurni u jednu stvar…kako god ovo da se završi ostaviće nesagledive posljedice na zdravstvo TK…ne radi se tu samo o potencijalnim otkazima i odlascima…sve ovo će itekako utjecati na moral i radinost ljekara…očekujte neku vrstu ” bijelog ” štrajka…to znači očekujte maksimalno otezanje, očekujte duuuuugačke liste čekanja na dijagnostičke i terapijske procedure…i nemojte se stoga žaliti jer će sve biti u skladu sa normama i zakonom…do sada su ljekara radili i dva puta više i dva puta brže a zato su dobili tužbe, magarčenja od polupismeni idiota i potpuno nerazumijevanje od strane običnog puka…ostajte mi zdravo!

    • NoviKomentator2018

      14. 06. 2018. - 22:33

      Gospodine Roentgen, iz vaših se komentara na ovu temu da se zaključiti da ste doktor. U vašim prethodnim komentarima primjetio sam nekoliko detalja koji su me zasmetali i jako razočarali obzirom da dolaze od jednog doktora. To su: ponižavanje vaših saradnika drugih struka, iznošenje netačnih informacija u vezi sa sindikalnim organizovanjem liječnika u Hrvatskoj, zatim jedna vrsta prijetnje svima koje će nekad nešto zaboljeti pa će vidjeti ko će im trebati, itd.
      Ovo što ste sad napisali je vrhunac. Takođe prijetnja. Uviđate li vi koliko su ove vaše riječi suprotne svemu onome što jedan doktor treba da bude? Jeste li vi uopšte svjesni šta ste napisali? Imate li bar zrno ljekarske etike?

      • roentgen

        14. 06. 2018. - 22:47

        Dragi moj gospodine…po vama ljekar treba da radi, šuti i trpi…kada se ljekari pljuju, ponižavaju, proglašavaju elitom i bahatim slojem društva trebaju da ostanu ponizni i spuštene glave…da ne progovore ni riječ…i ja sam se na ovom portalu načitao zlobnih i bezobraznih komentara na račun ljekara i nisam primijetio da ste se zbog toga pobunili…moja savjest je čista…

        • NoviKomentator2018

          14. 06. 2018. - 23:01

          Niste me shvatili. Nikad nisam rekao da doktori treba da bilo šta trpe. Naravno da se svako ima pravo boriti za sebe, ali u okvirima zakona. Ovo što vi radite je nezakonito, dragi doktore. To je svima jasno. Siguran sam da je to jasno i vašim sindikalnim liderima, ali su oni svjesno izabrali put kojim su pošli i žele da metodama neprincipijelnog pritiska i ucjene ostvare ono na što po zakonu nemaju pravo. Možda su u ovom trenutku čak i uplašeni za vlasitite stražnjice, jer neko će kad-tad postaviti pitanje odgovornosti za ovo što se ne može nazvati drugačije nego rušenje zdravstvenog sistema radi nečijih nezakonitih zahtjeva koje pokušava ostvariti na nezakonit način.
          Što se tiče proglašavanja elitom, to ste sami sebi uradili kada ste formirali sindikat čijim članom ne može postati niko osim doktora.
          Istina je da je bilo i komentara o doktorima koji nisu primjereni i ja ih svakako osuđujem. Ali, shvatite da ste izabrali put koji ne vodi nigdje osim u propast i vas i svih nas (pacijenata i budućih pacijenata) sa vama.
          Imam jako puno prijatelja doktora, s kojima ovih dana često razgovaram na ovu temu i vjerujte mi da se niko od njih ne slaže sa potezima rukovodstva ovog sindikata čiji su i oni članovi, ali ne žele javno istupiti jer bi bili prozvani izdajnicima.

    • borac23

      14. 06. 2018. - 22:47

      Ma ti si jedan moralni dwgenerik koji nikad nije se ogradio od megalomanske korupcije od strane ljecnika a prozivas druge da su korumpirani. Za ovog gore koji proziva vss seatre da su kupivali fakultete po nekim nedođijama . Pa vi ste najvecim djelom i zasluzni tome jer ste zaposleni po tim nedođijama a privatizovali ste medicinski fakultet za svoja pokoljenja sto pokazuje da su 90% na 6 godini djeca ljekara a 10% politicara. Ajmo samo djelite otkaze. I na nadnicu u privatne klinike.

      • Divergent

        14. 06. 2018. - 22:55

        Svaka čast za dio komentara u kome si opisao temeljni razlog iz kojeg je sticanje diploma u nedođijama davno uzelo maha i onaj u kome si opisao privatiziranje Med. faksa.

  5. NoviKomentator2018

    14. 06. 2018. - 22:48

    Tek sad sam pogledao video reportažu sa obraćanja ovog Suljića. Pa, ovaj čovjek očigledno nije normalan. Čovjek je sav u nekim paranojama i teorijama zavjere. Čak je spomenuo presudu Sejdić&Finci u svom izlaganju. Na kraju kaže da je spreman odustati od svih zahtjeva, ništa mu ne treba. Ko je njega krunisao pobogu? Doktori, smjenjujte ovog čovjeka po hitnom postupku, vodi vas u ambis.

  6. borac23

    14. 06. 2018. - 22:53

    A i oni u zvorniku su prijetili otkazima rafi smjene direktora pa sto ne odose. Dosta je vaseg zuluma vama je ukc sluzio za bazu jaku vaseg privatluka. Nećete se vi tek tako odreći zlatne koke i privilegija nemoralna ruljo.
    Ma sta se prepiremo a ovaj napada politicare kad su svi do jednog u toj politici i na listama. Nije vlada tk otkazala reprezativnost već zakon i sud, a to sto vas je neko navukao i lagao da će te lelemudat za 5000-6000 KM mjesecno grdno vas je zajebao moralisti

  7. borac23

    14. 06. 2018. - 22:56

    I jos jedno eto koliko su pametni elitno visoko obrazovani kad ih ovaj ko mazge vodi a pojma nema niocemu

    • NoviKomentator2018

      14. 06. 2018. - 23:08

      Da, upravo ovo je najveća misterija u cijeloj ovoj priči. Od toliko prominentnih doktorskih imena u TK, koja imaju neku vrijednost i izvan naše zemlje, od toliko doktora koji su majstori svog zanata, vrhunski stručnjaci i naučnici, profesori na mašem medicinskom fakultetu, kako je ovaj mediokritet (u najboljem slučaju) došao na čelo Sindikata doktora? Ko je on uopšte, gdje radi, kakav je doktor, kakva je osoba? Po ovome što sam u ovih nekoliko dana čuo, vidio i pročitao, radi se o potpuno nekompetentnoj personi, čini mi se upitno i da li je baš potpuno mentalno zdrav.

    • Divergent

      14. 06. 2018. - 23:23

      Još nešto:

      koliko sam upoznat, u UKC-u postoji i komisija koja se bavi odobravanjem dodatne djelatnosti ljekara – čitaj: privatnog rada .

      KAKO JE TO MOGUĆE ? KAKO JE MOGUĆE DA JE TO DOZVOLJENO ? KO JE TO DOZVOLIO ? ZAŠTO ? KADA ? NA TEMELJU KOJEG PRAVNOG AKTA ?

      Znate šta o tome kaže javna pravobraniteljica Republike Hrvatske ?

      Kaže:

      Dvojni angažman liječnika u sustavu javnog zdravstva i u privatnoj praksi smatra se KORUPTIVNOM PRAKSOM i školskim primjerom SUKOBA INTERESA koji povećava ugrozu od pojave korupcije. Pozivajući se i na stav posebnog izvjestitelja UN-a za zdravlje, napisala je to pučka pravobraniteljica Lora Vidović u svom izvješću o radu za 2016. godinu, a jučer ga je predala u saborsku proceduru.

      Podsjećajući da javno zdravstvo predstavlja stratešku neprofitnu društvenu djelatnost koja se ne smije temeljiti na odnosu uloženog i ostvarene dobiti, pravobraniteljica ističe da jedino jasno odvojeni sustavi mogu spriječiti pogodovanje pojedinim interesnim skupinama.

      Dopunski rad dopušten liječnicima nije dopušten policajcima, sucima i drugim javnim i državnim službenicima, pa su liječnici u povlaštenom položaju.

      • borac23

        14. 06. 2018. - 23:36

        Aj mi ovo pojasni.
        Kako je moguće samo na UKC da doktor radi od 08-16 i to mu plaćeni radni dan i kad nastave taj dan od 16-08 i plate im se sad zavisno od dana ili vikenda, a ujutro kad izađu iz dezuratva dobiju dva plaćena slobodna dana. To samo UKC PLAĆA
        A da zaboravio sam reć kako je kako mi kolega sa hirurgije rece prof konjić toliko pljuje sestre a radila je na privatnoj zdravstvenoj u travniku gde je dobila docenturu i proizvodila taj kadar. A ko djeciji hirurg na visokoj zdravstvenij u Zenici predava Transfuziologiju . Ma bravo

        • Divergent

          14. 06. 2018. - 23:45

          E, to morate rasčišćavati u okviru vašeg sindikata koji zovu “Zijin sindikat”.

          Evo, koliko sam do sada uspio sabrati informacija i činjenica, u UKC-u je sasvim dovoljno nepravilnosti koje se opasno približavaju ili su prešle prag i otišle u nezakonitost – toliko da bi vaš (“Zijin”) sindikat već odavno morao reagirati na takve stvari i sasjecati ih u korjenu.

          U suprotnom, ako to sve znate i šutite, a vaš sindikat to, takođe, zna i ne poduzima ikakve mjere, onda ste, praktično, nijemi saučesnici u tome.

          To je gruba istina kojoj morate pogledati u oči kako biste rasčistili put u bolju budućnost i bolji status.

          • fontana-sa-slatine

            15. 06. 2018. - 09:36

            Nisam upoznat sa ovim doktorima i sestrama sta se zbiva ALI na osnovu razmjena vasih komentara mogu 100% zakljuciti da je medicinsko osoblje gomila “pussy-is” koji medjusobno “ne mogu rijesiti stvari i reci u lice”.

            I to je srz i uzrok svih problema. A posto ja u Tuzli vrlo dobro poznajem mentalitet ljudi “NECE NIKAD u lice to rijesiti za sva vremena” mozda par pojedinaca a ovi ostali NECE.

            Trece, “plate ne mogu rasti vjecno sto neki umisle da mogu rasti svake godine u beskonacno” umjesto da se svi borimo za “smanjenje troskova sto dovodi do poskupljenja” … vi pumpate poskupljenja…
            A ima i dosta neinteligentnih ljudi u Tuzli koji samo brbljaju a nemaju zive o bilo kojoj ozbiljnoj temi. Uvjerio se licno, a pogotov da u Tuzli preko 75% ljudi ne zna Izborni zakon. Nemam ja sta tu vise objasnjavat.

  8. borac23

    14. 06. 2018. - 23:27

    Ma to je bit toga oni subzavrsili fakultete u svojim strukama i ok je to ali oni nemaju zivotnu skolu. Nisle da mogu sve , ovaj dr Burina kojeg cjenim kao strucnjaka al id kzda njemu oravo da on kao clan tig manjinskog 23% sindukata smjenjuje. A pravo je u tome jer su navikli sve sto pizele dobiju. Prenosi mi kolegica za onu prepotentbu Konjićku, aj sto je profesorica na djecijoj hirurgiji ali ista je u naju imala 8 dezurstava al ne sto je trebala već sti je halapljivavza novcem ta bi i tute nisala samo da ona zaradi. Zamuskite da po ovome sto traze dezurstvo 450 km puta 8 pa za dezurstav da uzme bez plate 3600 km. A desi se da nema ni jednu operaciju u dezursvimabi sad nju platis toliko ko ortopede il hirurge koji poginu u dezurstvo. Pa gospođo sto obda ne uradite platne razrede po dezurstvima pa vi dok spavate dobijete 100 a ortoped 500, odmah bi ista pobunu naoravila

  9. mrgud.tz

    15. 06. 2018. - 17:13

    Usvajanjem ovih ostavki zdravstvo bi krenulo dobrim putem ka ozdravljenju. Pa pital se iko od vas gospodo u zdravstvu, prosveti, MUP…. i ini politički paraziti odakle novci da se ispune sve vaše bezobrazno nerealne želje, pa privreda je na koljenima!!!!

    • Damke77

      15. 06. 2018. - 19:31

      Upravo tako.
      Zdravstvo nam i jest trulo zato sto jedni te isti doktori u isto vrijeme rade i u drzavnoj ustanovi i privatno. Dok u drzavnoj bolnici pacijente tretiraju kao vrecu krompira (osim onih koji um ulete mito iako regularno placaju zdravstveno osiguranje) u privatnoj ih tretiraju kao ljudska bica i puni su razumijevanja za pacijente

  10. roentgen

    15. 06. 2018. - 22:38

    Prema riječima kvazidoktora Hotića koje je iznio krajem 2017 godine u UKC Tuzla je tokom te godine pruženo 3300000 različitih pregleda i usluga, 43000 hospitaliziranih pacijenata i preko 19000 operacija u općoj anesteziji…pitam pomenutog kvazidoktora, SBB ministrića, premijera TK i cijelu vladu i svekoliku javnost ko je uradio sav taj posao i imaju li imalo obraza…ko će uraditi taj obim posla poslije otkaza koji slijede…javnosti zar mislite da privatni sektor može iznijeti toliki obim posla

    • Stratovarius

      15. 06. 2018. - 22:44

      Ti iz dana u dan izvrćeš teze u svakom svom komentaru. Niko nikada nije rekao da doktori ne rade. Vi imate problem sa zakonom jer je vaš sindikat od starta krenuo raditi mimo zakona. Zar ne vidiš da su vam ljudi dali sve što ste tražili, ali vam ne mogu dati nešto što vam po zakonu ne pripada.

    • Damke77

      15. 06. 2018. - 22:57

      Taj posao je uradio tim kojeg cine doktori,medicinske sestre u ostalo pomocno osoblje koje je omogucilo da se sav taj posao obavi. U svojim komentarima bar ponekad spomeni clanove tima koji su iznijeli sav taj posao ili si mozda uzeo zdravo za gotovo onu narodnu “Bog pa doktor” :) kako to samo pateticno zvuci

      • borac23

        15. 06. 2018. - 23:02

        Neki dan na usnog onog Umijanića ne smijubsestre probudit sat vremena a 4 pacijenta cekaju. A lagano uzme 200-300 km za dezurstvo.

        A onom pametologu t.j. Moralnom degeneriku pirucujem da stane pred ogledalo i pigleda ima li obraza

      • roentgen

        15. 06. 2018. - 23:25

        Naravno da je posao uradio tim…samo što se svi ostali članovi tima osim doktora uvažavaju kao socijalni partneri

        • Stratovarius

          15. 06. 2018. - 23:35

          Ne bi se niko uvažavao da traži to što vi tražite… Kad bi svaka struka napravila svoj sindikat, svi bi ispušili… Boriti se za boljitak možemo samo svi zajedno, kao što i raditi naš posao možemo samo svi zajedno… Samo veoma glup čovjek može reći da su jedino doktori važni i da se jedino bez njih ne može… Ne može se jarane bez bilo koje karike u našem lancu… Ili svi vučeno, ili svi stanemo… Treće nema…

    • Damke77

      15. 06. 2018. - 23:01

      A osim toga mozda je i cilj sindikata doktora da uniste javne zdravstvene ustanove i da se sav novac iz fonda slije u privatni sektor gdje vecina doktora iz UKC-a ima udjela jer se privatno moze uzeti puno vise para

  11. Stratovarius

    15. 06. 2018. - 22:53

    Eh, da… Bićete jaaako iznenađeni brojem doktora koji su spremni potpisati otkaze samo zato što to od njih očekuje Suljić ili DrKonjićka. Nije niko lud…

  12. borac23

    15. 06. 2018. - 22:57

    Ma moralni degendrik kao i većina onih stobdaju otkaze. Lik nibe odgovorio ni na jedno direktno pitanje od rada u privatnim klinikama , fakultetima itd. Jos proziva nesu kvadri direktorom stobse drzi zakona. Tako su i Sebiju pljuvaki avzena je samo ivela red, ima doktor svoju kliniku i drugi dr. Koji radi za njega napise nalaz kojim otvori bolovanje a rafi i dalje privatno. Ukinula zena nezakonite sl dane. Rad u priv klinikama i fakultetima, a to ti kretenu kvazi neso sve dopusta i imas obraza da ga psujes.

    • Stratovarius

      15. 06. 2018. - 23:04

      Fakat i ovo što pišu protiv Nekada samo pokazuje koji su to jadovi. Čovjek im je omogućio stvari koje vjerovatno ni sami sebi ne bi omogućili da su na njegovom mjestu. Dozvolio im privatluk, dežurstva i kad treba i kad ne treba, slobodne dane, fakultete, putovanja po kongresima… To im niko ne bi dao ko što im on daje…

  13. Stratovarius

    15. 06. 2018. - 22:58

    Suljića bi neko trebao pitati koliko članova njegove uže i šire porodice radi u Domu zdravlja Srebrenik… Stvarno im je loše…

  14. Stratovarius

    15. 06. 2018. - 23:40

    No jedan medij nije prenio odgovor Udruženja medicinskih sestara n ono idiotski obraćanje DrKonjićke, pa ću ga ja ovdje prekopirati:

    Poštovana dr. Konjić,
    S obzirom da smo pročitali saopćenje za medije kojim ste se praktično obratili građanima Tuzlanskog
    kantona u vezi sa odlaskom ljekara u inostranstvo, nismo mogli a da ne uočimo kontradiktornost u istom koja
    nas se itekako tiče.
    U svom saopćenju za medije ste postavili retoričko pitanje: „S druge strane, da li je ove dvije profesije
    moguće upoređivati!“ – odgovorivši na njega da nije moguće, da su to potpuno odvojene dvije profesije, da
    svaka treba imati svoje mjesto, te da ljekari nikoga ne podcjenjuju, ali postavljate pitanje da li sistem
    podcjenjuje njih, odnosno Vas. S druge strane, neprestano, na jako provokativan, sarkastičan i izuzetno
    banalan način upravo radite ono što pišete da ne radite. Upoređujete ove dvije profesije! Da li je vas
    pojedinih ljekara, koji konstantno blatite sve druge profesije, dosta više?
    Zdravstveni kadar, medicinske sestre i tehničari koji su ujedno i kičma cjelokupnog zdravstvenog sistema, su
    „prva linija“ dodira pacijenata sa sistemom zdravstvene zaštite, bez obzira na njen nivo. Obavljanje poslova
    zdravstvene njege obuhvaća niz aktivnosti, od samostalnog obavljanja poslova i zadataka procjene i
    poduzimanja svih neophodnih aktivnosti koje su u najboljem interesu pacijenta, do aktivne uloge u timu koja
    zahtijeva stalnu saradnju medicinske sestre i tehničara i ljekara u procesu dijagnosticiranja bolesti, te
    utvrđivanja terapije, bazirajući se na standardima struke. Uloga medicinske sestre i tehničara u timu je
    ključna, budući da je od neizmjerne važnosti za ishod i kvalitetu liječenja, uspostavljanje dobrog kontakta sa
    pacijentom, te ostvarivanje saradnje koja će omogućiti dobijanje kvalitetne anamneze.
    Naveli ste u svom saopćenju da biti ljekar nije zvanje, već način/stil života. U potpunosti se slažemo sa
    navedenim, jer isto važi i za medicinku sestru i tehničara. Tačno je da je biti zdravstveni radnik – stil života.
    Možemo slobodno reći da je baviti se poslovima kojima se mi zajedno bavimo najhumanija moguća misija
    koju pojedinac može odabrati.
    Moramo vas upozoriti i napomenuti da nije stil života degradirati, ismijavati, blatiti, podsmjehivati se i
    diskriminirati.
    Moramo Vam reći da smo generalno jako začuđeni što ste baš Vi napisali sve što jeste u Vašem saopćenju,
    jer trenutno obnašate funkciju Prodekanese Fakulteta zdravstvenih studija Sveučilišta/Univerziteta „Vitez“ u
    Travniku, što praktično znači da podržavate obrazovanje i stručno usavršavanje medicinske sestre i
    tehničara, te upravo od tih medicinskih sestara i tehničara, koje na vrlo ružan način koristite za upoređivanje,
    finansijski „popravljate“ svoj stil života.
    Zahtjevamo od Vas da napišete pismo/saopćenje – nazovite ga kako želite i pošaljite bilo kako (poštom, e-
    mailom, facebook messenger-om, viber chat-om, whats up-om, stanite Vi pred TV kameru ili radijski
    mikrofon) u kojem ćete se izviniti svim medicinskim sestrama i tehničarima za sve ovo što ste napisali.
    Ukoliko to ipak ne želite, onda ćemo morati tražiti od Vas i svih ljekara koji misle kao Vi da SAMI uzmete
    špricu, iglu, kateter, pelenu, dezinfekciono sredstvo, sami sebi dodate hirurški instrument, sami uradite bilo
    koju endoskopsku proceduru, sami uradite bilo koji radiološki nalaz, sami uradite EKG, EEG, uzmete uzorak
    krvi, bris bilo čega, izmjerite temperaturu, krvni pritisak, puls i saturaciju, previjete ranu, tretirate dekubitus, obavite sve moguće i nemoguće administrativne procedure, odete u zonu zračenja sa pacijentom, odnesete
    sve te nalaze u razne laboratorije, svakako to sve ispitate i utvrdite, naravno vječno se svima smješkate i
    nakon svega toga dijagnosticirate bolest, odredite terapiju koju sami aplicirate, pratite pacijenta, njegujete
    ga, pomognete mu da se okupa, opere zube, počešlja, presvuče, svako jutro zategnete posteljinu, kad se
    isprlja odete u vešeraj i izvršite sterilizaciju iste, onda je opeglate da nema nabora, fino je zategnete na
    bolesničkom krevetu, nemojte zaboraviti i sebi oprati i ispeglati uniformu, odite u kućnu posjetu, a uz sve to
    budite uvijek na dohvat ruke pacijentu ili njegovoj pratnji, regulišite posjete i silne gužve – ako se pitate
    zašto sve ovo, odgovor je vrlo jednostavan. Sve ovo ste učili u toj dugotrajnoj i mnogo teškoj školi, pa bi
    trebalo da znate kako i šta.
    Izvinite zbog banalnosti, ali smo morali ovako, jer ste i Vi.
    Na kraju koristimo se prilikom da napomenemo da će Udruženje/Udruga medicinskih sestara i
    tehničara u FBiH i dalje pružati nesebičnu podršku svim sindikatima radnika zaposlenih u
    zdravstvu u ostvarivanju njihovih prava, te da pregovaračkom timu Sindikata radnika u
    zdravstvu Tuzlanskog kantona čestitamo na uspješno završenim pregovorima sa Vladom TK i
    potpisivanjem Kolektivnog ugovora, te se iskreno nadamo da će se ovim primjerom voditi sve
    kantonalne vlade i sindikati.

  15. Cupi

    16. 06. 2018. - 07:02

    Bravo Stratovarius.

    Zašto TIP ne objavi saopštenje medicinara i tehničara fbih na portalu?
    Ja sam u svom komentaru postavio link ali izbrisaste komentar.
    Ako ne dozvoljavate linkove zašto onda objavljujete selektivno i srceparajuća pisma ljekara, izvinjenja hipokratu u smislu:
    “i mi bi da živimo ko rudari…IMAJU SVOOJ VOOOZ! EEEEJ, VOZ IMAJU!” i postove samo sa njihovih FB stranica?
    Ne razumijem. Čemu to??!

  16. borac23

    16. 06. 2018. - 10:12

    To care. Pito bi ovu nadobudnu kad legne spavat u dezurstvu jer većinom to i radi ko joj pere pisteljinu . Ona, suprug ili u veseraju. Kad operise djete ko se brine oko tog djeteta ona ili sestra. Dok sestra previja i daje terapiju ona bezbrizno spava da bude sto odmornija da iskoluje nepotrebni kadar u zenici i travniku

  17. Novi

    17. 06. 2018. - 09:11

    ZA Divergenta i ostale kantonalne botove!

    Svugdje u naprednom svijetu postoje unije doktora i stomatologa kao npr:

    UAPD – SAD
    BMA – UK
    FIDES – Slovenia
    OK-SČL – Češka
    itd.

    Ako su kantoni kod nas države, jasno je da se da organizovati i priznati sindikat doktora i stomatologa ali birokratski aparat i centri moći to ne žele jer bi tada njihova kesa bila manja koju ionako krčme gdje i kako stignu.

    Ako se već pozivate na zakon, kako to da doktori nebrojeno puta rade sate preko zakonski dozvoljenih normi. Po “vašem” zakonu doktor treba hladno napustiti otvorenog pacijenta na operacionom stolu (ako je prebacio sedmično 52 sata) pa ga onda vi kantnonalni botovi i kancelarijski miševi krpite po zakonu.

  18. Novi

    17. 06. 2018. - 09:34

    Za Stratovariusa, kad već glorificiraš medicinske sestre i tehničare, ima onaj vic koji kaže:

    “Došao Haso kod automehaničara jer ne može da upali auto.
    Kaže njemu mehaničar da otvori haubu, te uze čekić, udari tri puta na jedno mjesto i poslije toga upali auto.
    -Pita Haso koliko košta,….,kaže mehaničar 50 KM!
    Pa kako 50 KM, samo ste udarili čekićem.
    -Kaže mehaničar, to što sam udario čekićem je 5 KM a to što znam gdje treba udariti je 45 KM”

    E to što “znam gdje treba udariti” je najbitnije prijatelju. Doktor odlučuje gdje treba udariti i tačka, kapak Šaho.

    • Stratovarius

      17. 06. 2018. - 10:21

      Wow, koja komparacija… Vidiš kako je tvoje školovanje koje traje 100 godina od tebe napravilo praaavo pametnog čovjeka… Ako dozvoliš meni kao nižem biću puuuno skromnijeg obrazovnog backgrounda od tebe da ipak kažem nešto na ovu temu: Zamisli operaciona salu u kojoj doktor nema adekvatno osvjetljenje, jer nema električara da popravi instalacije, radi sa instrumentima koji nisu sterilni jer ložači u kotlovnici štrajku, pa nema pare u sterilizaciji, pri tome su ti nesterilni instrumenti razbacani po stolu, jer nema instrumentarke da ih složi i dodaje doktoru. Ako se i završi ta operacija, nema čistačice da očisti salu i pripremi je za sljedeću, nema sestre da odveze pacijenta u sobu i brine o njemu, nema farmaceuta da izda lijekove.. Da ne pričam dalje… Može li to tvoj genijalni um zamisliti? Pa, udri ti svojim čekićem koliko hoćeš… Botu jedan, kako sam reče…

      • Novi

        17. 06. 2018. - 10:34

        Tebi je teško shvatiti da je puno teže dobiti, i sa intelektualne i sa materijalne strane specijalistu hirurga nego električara ili sestru. O tome se radi.

        Tebi je teško shvatiti da je puno kompleksnije donijeti odluku gdje i kako napraviti rez, ocijeniti tkivo i šta odstraniti, odrediti terapiju itd. nego dodati ili složiti instrumente ili očistiti salu.

        Tko je ovdje bot, ti ili ja?

        • Stratovarius

          17. 06. 2018. - 11:33

          Jarane, ne znam o čemu pričsš… Pa to niko nikad nije ni doveo u pitanje. Valjda su baš zbog toga razlike u platama tolike. Električar ima 800 KM i od dodataka samo minuli rad, a doktor koji operiše sa svim dodacima izađe preko 4000 KM. Tako da ti priča pada u vodu.

          • Divergent

            17. 06. 2018. - 12:04

            Stratovarius,

            Popusti ga. Prvo, promjenio je nick. Drugo, nastavlja sa obmanama.

            Nema ikakve svrhe replicirati mu i jednu riječ.

            Masa nas ovdje je rekla ispravne stvari i s tim treba završiti, i prepustiti posao dalje nadležnoj sudskoj instanci i kantonalnoj vladi da, kako treba,i u skladu sa međunarodnom legislativom, dovedu stvar do kraja.

          • Novi

            17. 06. 2018. - 12:49

            Za Divergenta i ostale botove!

            ZAKON O LIJEČNIŠTVU FBiH je definirao “Liječničku djelatnost” i pri tome podcrtao da je “Liječnik” osnovni i mjerodavni nosilac zdravstvene djelatnosti koju obavlja.

            Po definiranoj djelatnosti imaju pravo organizirati se u zaseban Sindikat/Uniju.

            S toga se broj od 30% liječnika uzima od ukupnog broja liječnika a ne ukupnog broja osoblja zaposlenih u zdravstvu (tehničari, sestre, čistačice, peezde materine itd.).

  19. Novi

    17. 06. 2018. - 11:41

    Iznosiš laži i obmane, specijalista na UKC ima platu s dodacima 1600 KM plus ~ 300 KM dežure, ako ih ima. …. Jarane.

    Ako ćemo o razlici plata, ne o visini jer nam je ekonomija u lošem stanju ali evo ti podatak, električar u Americi godišnje prima $20,000 a doktor “koji operiše” ima $300,000 dok u privatnim klinikama i do $600,000.

    BiH odnos je 2 vs 1
    SAD odnos je 15 vs 1

    Društvo koje cijeni znanje i intelekt je odredilo tu razliku od 15 puta, društvo koje ne cijeni znanje i intelekt je odredilo razliku 2 puta.

    • Stratovarius

      17. 06. 2018. - 12:39

      Druže, lažeš… Ovo su podaci koje uopšte nije problem provjeriti. Kolektivni ugovor je dostupan svima. Svako ko ima elementarni znanje iz matematike može lako izračunati platu bilo kojeg radnika u UKC-u. Isto tako, te razlike koje si naveo za SAD nisu tačne. Pa bar danas nije problem doći do tih podataka, imaš Google koji sve zna… Pronađi platne razrede u bolnicama u Njemačkoj na koju se toliko volite pozivati, pa ćeš vidjeti da je razlika u platama sestre i doktora veća u kod nas nego tamo… To su TAČNI i provjerljivi podaci. Stavio bih ti linkove, ali vidim da ih Tip.ba ne dozvoljava u komentarima, pa ako ne budeš sam znao naći, javi mi, ja ću ti prekopirati ovdje.

      • Novi

        17. 06. 2018. - 12:48

        Znam lično ljude koji rade i jedan i drugi posao i ne pada im na pamet da porede električara/domara i hirurga.

  20. Novi

    17. 06. 2018. - 12:50

    Za vrlog pravnika Divergenta i njegove satelite, možete i bend osnovati pa guslati do mile volje, dakle:

    ZAKON O LIJEČNIŠTVU FBiH je definirao “Liječničku djelatnost” i pri tome podcrtao da je “Liječnik” osnovni i mjerodavni nosilac zdravstvene djelatnosti koju obavlja.

    Po definiranoj djelatnosti imaju pravo organizirati se u zaseban Sindikat/Uniju.

    S toga se broj od 30% liječnika uzima od ukupnog broja liječnika a ne ukupnog broja osoblja zaposlenih u zdravstvu (tehničari, sestre, čistačice, peezde materine itd.).

  21. NoviKomentator2018

    17. 06. 2018. - 13:04

    Novi, niste u pravu. Da bi nešto bilo djelatnost, to se mora nalaziti u Klasifikaciji djelatnosti i imati svoj naziv, opis i šifru. Ne mogu se djelatnosti utvrđivati bilo kojim drugim propisom. Već vam je nekoliko komentatora pojasnilo, a ja ću vam ponoviti, da Zakon o liječništvu nema nikakve veze sa sindikalnim orgnizovanjem, niti reprezentativnosti sindikata.
    Doktori, što prije shvatite da vas je vođstvo vašeg sindikata izmanipulisalo i uvelo u nezakonitost, to bolje i po vas i po sve nas. Neko mora pozvati na odgovornost rukovodstvo sindikata doktora.

    • Novi

      17. 06. 2018. - 13:23

      Ne može nijedna klasifikacija biti iznad zakona, koliko znam ta klasifikacija se tumba i prepravlja iz godine u godinu.
      Ali ako hoćete i tako tumačiti stvari u KD2010 stoji:

      “86.22 Djelatnost specijalističke medicinske prakse”

      Svi doktori su uglavnom specijalisti osim specijalizanata ali njihov broj je mali.

      Nisu u ostalim Kantonima baš vesla sisali.

      • NoviKomentator2018

        17. 06. 2018. - 13:52

        Opet niste u pravu. Klasifikacija djelatnosti i jeste zakon. U pitanju je Zakon o klasifikaciji djelatnosti, a sama klasifikacija je sastavni dio tog zakona. I nije istina da se često mijenja. Važeća klasifikacija je na snazi u neizmijenjenom obliku još od 2010. godine.
        Tačno je da u Klasifikaciji postoji “Djelatnost specijalističke medicinske prakse” sa šifrom 86.22, ali vam u tu djelatnost nisu uključeni doktori koji rade u bolnicama. Pored toga, u Klasifikaciji isto tako postoje i “Djelatnost bolnica” sa šifrom 86.10 (ovdje su vam i doktori koji rade u bolnicama, ali i ostali medicinski i nemedicinski radnici u bolnicama), “Djelatnost opće medicinske prakse” sa šifrom 86.21 (ovdje su vam doktori opće prakse), “Djelatnost stomatološke prakse” sa šifrom 86.23 (ovdje su vam stomatolozi) i “Ostale djelatnosti zdravstvene zaštite” sa šifrom 86.90 (ovdje su vam medicinske sestre i ostalo paramedicinsko osoblje).
        Sve ove djelatnosti sastavni su dio oblasti koja se zove “Djelatnosti zdravstvene zaštite” sa šifrom 86 i ta se djelatnost i može promatrati jedino kao cjelina.
        Uostalom, to je već sud presudio.

        • Divergent

          17. 06. 2018. - 14:06

          Izgleda da smo se istovremeno odredili na jednak način. :-)

          Živjeli !

          • specijalista

            18. 06. 2018. - 08:44

            Na jednak način ste se pogrešno odredili. Ispravljajte tu sramotu.

        • Novi

          17. 06. 2018. - 14:07

          Znači proizilazi ovako:

          -Po “Zakonu o liječništvu”, Liječnička djelatnost POSTOJI.
          -Po Zakonu o klasifikaciji djelatnosti Liječnička djelatnost NE POSTOJI.

          Ako je Klasifikacija djelatnosti Bosne i Hercegovine (KD BiH), izrađena na osnovu Statističke klasifikacije ekonomskih djelatnosti Evropske unije NACE Rev. 1.1. (Propis EC broj 29/2002) kako to da u Njemačkoj, Engleskoj, Irskoj, Sloveniji, Češkoj postoji i djeluje Unija/Sindikat liječnika a kod nas i to samo u našem kantonu nije zakonita. Ni tamo liječnika nema više od 30% jer jedan liječnik otvara do 5 radnih mjesta.

          Tko ovdje nešto pogrešno tumači ili ima loše namjere. Vlada TK i njihovi dirigovani kvazipravnici ili svi ostali kantoni i prakse u uređenim državama EU.

        • specijalista

          18. 06. 2018. - 08:36

          Dopustiću vam da se ispravite za navedeno prije nego dam svoj komentar. Molim vas ispravite ovu raskoš neznanja koju ste objavili. Molim vas profesore, pa ovo su elementarne stvari.

    • Divergent

      17. 06. 2018. - 14:05

      NoviKomentator2018,

      Enormno mi je drago da ste odavno racionalno pristupili kompletnoj stvari i da se objektivno određujete.

      Ja Vas samo želim dopuniti – kako maliciozni komentatori ne bi i dalje obanjivali, zloupotrebljavali i lagali.

      ISIC rev.3 EU NACE rev 1.1 KD BiH 2010

      Hijerarhija:
      1. Područje = Q = DJELATNOST zdravstva i socijalne zaštite
      2. OBLAST = 86 = DJELATNOST ZDRAVSTVENE ZAŠTITE

      Sve što slijedi dalje je irelevantno za priznavanje reprezentativnosti.

      Lijepo Vas pozdravljam.

      • Novi

        17. 06. 2018. - 14:08

        Znači proizilazi ovako:

        -Po “Zakonu o liječništvu”, Liječnička djelatnost POSTOJI.
        -Po Zakonu o klasifikaciji djelatnosti Liječnička djelatnost NE POSTOJI.

        Ako je Klasifikacija djelatnosti Bosne i Hercegovine (KD BiH), izrađena na osnovu Statističke klasifikacije ekonomskih djelatnosti Evropske unije NACE Rev. 1.1. (Propis EC broj 29/2002) kako to da u Njemačkoj, Engleskoj, Irskoj, Sloveniji, Češkoj postoji i djeluje Unija/Sindikat liječnika a kod nas i to samo u našem kantonu nije zakonita. Ni tamo liječnika nema više od 30% jer jedan liječnik otvara do 5 radnih mjesta.

        Tko ovdje nešto pogrešno tumači ili ima loše namjere. Vlada TK i njihovi dirigovani kvazipravnici ili svi ostali kantoni i prakse u uređenim državama EU.

  22. NoviKomentator2018

    17. 06. 2018. - 14:22

    Drugačiji su uslovi za reprezentativnost sindikata. To je stvar zakona. A valjda svi moramo poštovati zakon. Razlike naravno postoje i ne moramo uopšte ići u Evropu da ih nađemo, dovoljno je da uporedimo dva entitetska zakona u BiH. Tako je u Federaciji BiH za reprezentativnost potrebno da sindikat ima najmanje 30% od ukupnog broja zaposlenih u području djelatnosti, odnosno grani, dok je u Republici Srpskoj dovoljno da ima 10% od ukupnog broja zaposlenih u području, oblasti ili grani.
    Opet ponavljam, Zakon o liječništvu s ovim nema baš nikakve veze.

  23. roentgen

    17. 06. 2018. - 14:27

    Naravno da ova korumpirana vlada TK pogrešno tumači tj tumači maliciozno odredbe zakona…ali ista ta vlada mora prihvatiti odgovornost za kolaps zdravstvenog sistema koji će uslijediti

    • NoviKomentator2018

      17. 06. 2018. - 14:43

      Nije ovdje u pitanju nikakvo tumačenje, nego samo dosljedna primjena zakona. Uostalom, nakon što sud presudi, više nema tumačenja. Vi ste vjerovatno preskočili tekst o sudskim presudama?
      A što se tiče odgovornosti za kolaps, ako do njega dođe, nju trebaju snositi organizatori štrajka. Vjerujem da i hoće.

      • Novi

        17. 06. 2018. - 15:01

        Pogrešno, 9 Kantona je uredilo pitanje sindikalnog organizovanja iz oblasti Liječničke djelatnosti, jedino Tuzlanski Kanton pod vlašću Kukića i PDP-a to ne želi uraditi, sprovodi se nasilje nad zakonom i samim liječnicima.

        Očigledno je problem tumačenja zakona njenih i loših namjera Vlade TK prema liječnicima koja ne želi to urediti kao u ostalim kantonima već trebamo i dalje živjeti u mraku Kukića i njegovih polupismenjaka.

        Kad tad, kažem kad tad, stvari će doći na svoje jer je tako u svim uređenim državama gdje se stvari ne ostavljaju priučenim političkim sudijama i kvazipravnicima da kroje kapu onima koji nose društvo i državu na svojim leđima.

  24. roentgen

    17. 06. 2018. - 15:46

    Nikada ljekarima u TK nećete slomiti kičmu…stvari će doći na svoje a eksponenti zla koji su stali na put zahtjevima 1020 ljekara TK će završiti na političkom i moralnom smetljištu…

    • Stratovarius

      17. 06. 2018. - 17:09

      Vaša slijepa poslušnost u ono što vam priča onaj Suljić i nesposobnost da razmišljate svojom glavom i uvažite argumente koji vam se iznose, pokazuju da ste totalni beskičmenjaci, tako da vam se nema šta ni slomiti…

    • borac23

      17. 06. 2018. - 18:42

      a najveće moralno smetljište ste u večini slučajeva vi, tako sve mozes al o moralnosti ne moj molim te.

  25. roentgen

    17. 06. 2018. - 18:17

    Ne treba meni Suljić da mi otvori oči dovoljno sam pametan…beskičmenjaci su u rukovodstvu Zijinog sindikata jer yebo sindikat koji tuži kolege iz drugog sindikata, koji na sva usta hvali vladu i viri iz shupka iste, koji od 2007 nije izrazio nikakvu želju za protestima…dalje beskičmenjaci su generalni direktor koji tuži svoje kolege a hvali se njihovim uspjesima i rezultatima, načelnici većine klinika na UKC koji su svi listom radi očuvanja svojih pozicija obukli PDA dres…dalje predsjednik ljekarske komore koji mučki šuti

  26. borac23

    17. 06. 2018. - 18:35

    Čuj ovog selektora, pa tvoj Kamerić, pa tvoja Konjićka i ini drugi doktori koji su većinom u politici i mjenjajub dresove kako bi nama obicnim smrtnicima krojili politiku, a ovom novom lazovcini to jest tebi ne lazi za plate jer tvoj carobnjak suljić je rekao da je startna plata ljekara u tk 1900 km, pa imate minuli pa imate polozajni dodataka pa dodatak na uslove rada pa dodat na titule, pa dezurstva ako dezuraju, pa fakulteti, pa privatne klinike pa privatni fakuleteti pa osiguravajuće kuće i na kraju politika

    • Novi

      17. 06. 2018. - 19:23

      Opet lažeš to je rekao nekakav tzv. premijer TK na namjestenom intervjuu istoimene televizije koju finansira.

      • borac23

        17. 06. 2018. - 21:50

        Mama ti laze ako , googlaj malo .

        • Novi

          18. 06. 2018. - 00:34

          Osnovica plate specijaliste je 1449 KM što je manje od bilo kog usmrdjelog pravnika u TK, sudije da ne pominjem. Ti pomijaši su pojeli boga oca u zadnjih 25 godina nizašto. Money for nothing.

          • Stratovarius

            18. 06. 2018. - 00:47

            LAŽEŠ! 22 radna dana u mjesecu x 7,5 sati dnevno radno vrijeme x 2,41 najniža satnica x 4,8 koeficijent doktora specijaliste = 1.908,72 KM. To je osnovna plata doktora specijaliste po novom Kolektivnom ugovoru. Na to idu svi dodaci, kojih imate još toliko kad se sve sabere…

          • borac23

            18. 06. 2018. - 01:03

            ma pusti ga druze notorni lazov i manipulator, ja jos jednom kazem plata mog odjeljenskog ljekra sa 4 dezurstva u maju mjesecu je bila sa svim dodatcima, itd 4185 KM

  27. roentgen

    17. 06. 2018. - 19:40

    Pod krinkom tobožnjeg poštivanja zakona na TK se sprovodi potpuna Banovićizacija i privatizacija javnog zdravstvenog sektora…narode TK neka vam je Bog na pomoći…

  28. borac23

    17. 06. 2018. - 21:47

    Nek je narodu bog na pomoći ako sutra ne potpisu otkaze. Nikad ne mogu zavoravit rahmetli Nedreta kad je sve ljekare usbe klinike kaznio po 110% kad su pacijenti 3 sata cekali preglede dok su oni partijali id jedbog nagistraturu pa kad su pitali kako će mo odbit on rece fino na plati nek donesu po 10%. A neso vam je sve omogućio i gleda vam kroz prste a pljuje te ga. Da vam hoće kaka sevija doć bili bi vi ko piste.

  29. borac23

    17. 06. 2018. - 22:07

    Kakav divan tekst vise portala koja je susta istina i negire sve od ove dvojice moralista citajte:
    I dok mnogi u ovoj državi, iako nezadovoljni svojim mjesečnim primanjima rade, suosjećaju sa svojim komšijama, prijateljima i uopšte društvom u kojem žive, ima i onih koji su, i pored relativno visokih primanja u odnosu na društvo oko sebe, spremni ”opravdano” štrajkovati.

    Doktori su uvijek bili ”svijet za sebe”. ”Bijeli mantili”, kako su ih nekad zvali, uvijek su sami sebe, ali i od strane običnog puka bili posmatrani kao zasebni, povlašteni i sl. i pored činjenice da im mnogo toga ide na ruku, da veliki broj njih osim što rade u javnim zdravstvenim institucijama, uporedo rade i u privatnoj praksi. Ima li tu sukoba interesa? Može li neko uporedo raditi u javnoj klinici, pa pacijenta naručiti u privatnu? Može li neko biti vaš liječnik, a nakon toga i cenzor koji će procjenjivati pacijentovu ozljedu za potrebe i za račun osiguravajućih kuća?

    Na sve te stvari puk šuti i trpi…

    Dok jedni trpe, drugi uzimaju više maha, pa im više ni skoro 4.000 KM mjesečno nije dovoljno. Da stvar bude još i gora, te da oholost i bahatost nema granica, uvjerili su se i brojni medicinari i drugo osoblje na npr. Univerzitetskom kliničkom centru u Tuzli. Uvjerili su se da su oni za doktore samo prateće, manje bitno osoblje.

    Dok su se kroz Nezavisni strukovni sindikat radnika zaposlenih u zdravstvu, medicinski tehničari, kojih je većina, borili i za bolji standard ljekara i svih uposlenika u zdravstvenom sistemu, oni su danas zaboravljeni, jer doktori se uz stomatologe bore samo za svoje ”bolje sutra”.

    Za razliku od ljekara, medicinari se ne mogu baviti privatnom praksom. S druge strane ljekar specijalista na UKC-u Tuzla sa 3 ili 4 dežurstva ima primanja oko 3.300-4.000 KM. Imaju privilegiju da nakon plaćenog dežurstva, koje se kreće od 150-400 KM za 16 sati, dobiju plaćeni slobodan dan, dok u regiji nakon plaćenog dežurstva ljekari ili nastave raditi 8 sati ili dobiju neplaćeni dan. Omogućeno im je da pored rada u državnoj bolnici mogu imati i privatnu ordinaciju ili raditi privatno. Pored svega navedenog veliki broj njih su profesori ili asistenti na državnim ili privatnim fakultetima, a obzirom da se doktorima vjeruje, značajan broj njih je i politički aktivan

    • Divergent

      17. 06. 2018. - 22:47

      Bravo, borac 23!

      Hvala ti, u ime svih nas koji smo već odavno razumjeli da štrajk ljekara nema veze sa legalnošću i realnošću, i koji smo, tek sada, na uvid dobili stvarnu visinu ljekarskih plaća koje oni ostvaruju SAMO u UKC-u – bez privatnog rada, privatnih i državnih univerziteta, koverti i tako dalje.

      Kompletan članak uz dokazne fotografije je objavljen na Nezavisni (ba) pod naslovom

      “Imaju li ljekari u Tuzlanskom kantonu istinskog razloga za nezadovoljstvo? “

    • Novi

      18. 06. 2018. - 00:27

      Vidi se da uopste ne razumijes pojam Univerzitetsko klinickog centra. Obrazovanje mladog lijecnika je neodvojivo od prakse stoga su i specijalisti UKCa ujedno i profesori na Medicinskom fakultetu. No iz tvoga pisanja se vidi koliko si daleko od materije a svoj rezon zasnivas na mahalanju i minderasenju. Opusti se, duboko diši a svoje frustracije pokušaj ispoljiti negdje drugdje.

  30. borac23

    17. 06. 2018. - 23:32

    ma mene nerviraju vise ovaki kao ova dvojica lazova ovaj novi koji laze kolika je plata , onda mamin sin koji nikad konkretno nije odgovorio osim koliko se medicina studira a oobrava kriminal veći nego u politici , ja sam da se povećaju plate ovim doktorima u mikro stanici t.j. medicini rada jer koliko god se mi bunili oni pocrkase za 8b sati, kad su u tom njihovom sindikatu sukobili da se povećaju plate hirurzima, koji zasluzuju svaki dinar itd. onda su se sukobili da svi moraju imati iste plate itd itd, pa su preko tog njihovog sindikata počelo lobiranje za izdavanje zovola za rad u privatluku, pa da otvaraju svoje ordinacije pa da radena privatnim fakultetima itd. Ja na svoj mail dobijam platnu listu i vise sam puta rekao koliko je moja plata a koliko plata mog ljekara skoro 3 puta veća, ali on moze raditi sve gore nabrojano a ja ne mogu inekcije dat privatno i neka ne smijem jer to je po zakano al sto se zakon na meni primjenjuje a ne na njima,i zasto se nikad tuzilastvo nije počelo njima baviti, eto uhapsise i osudise one iz doma zdravlja sestre za uzimanje novca i treba ih jos vise osuditi al zadnjih 10 godina ni jedan doktor nije osuđen a dobro se zna kako i koliko krse zakone i na kraju ti isti blate tuzilastvo i nazivaju ih korumpiranim. Danas mije stigao amidžić iz Hamburga njegova plata je 2350 eura u netu a njegovoh nacelnika na intezivnoj njezi je 5150 eura , nema plaćena dezurstva al ima slobodne dane iz dezuirstva. jedino sto radi mimo bolnice je profesor na jednom dzavnom univerzitetu. i sad kad stavimo na papir njegovu platu koja je 10 000 km i na primjer jednog ortopeda sa ukc koji je za jedan mjesec od ukc, osiguranja, i privatnih klinika inkasirao skoro 16 000, ma jarane kaka njemacka.

  31. Novi

    18. 06. 2018. - 00:21

    Sve te gnusne laži koje navodite ako ima imalo istine važi za lijecnike koji su ostali u, po vama, zakonskom sindikatu. Oni nisu strajkovali jer je njima dobro no upravo iz razloga što nismo uspjeli napraviti promjene kroz postojeci sindikat borit cemo se na ovaj način i izboriti. Jos jednom dobro ponovite Zakon, svi zajedno, horski:

    LIJECNIK JE OSNOVNI NOSILAC ZDRAVSTVENE DJELATNOSTI.

    Kod mene i kod mojih kolega svi clanovi ove vlade TK kao i suda koji je ponistio odluku o reprezentativnosti imat ce poseban tretman nista manje korektan nego sto smo mi lijecnici imali u razgovorima s Vladom, sudstvo da ne pominjem. Hvala lijepa.

    • borac23

      18. 06. 2018. - 00:59

      aj da te pitam nesto da vidim sta ces rec kako mozes nakon dezurstva koji ti drzava plati dobiti plaćeni dan ili nakon plaćenog dezurstva vikendom petak na subotu da dobijes nakon nedjelje dva slobodna dana ponedeljak i utorak plaćen. i volio bi da imam mogučnost objavit platnu listu pa da vidis ko laze, potamnio bi kliniku ime i prezime itd al samo da vidis ko laze

    • bh.zmaj- Legalista

      18. 06. 2018. - 08:53

      Počelo me strašno nervirati ovo ponižavanje svih drugih profesija od strane nekih ljudi iz ovog sindikata ljekara. U redu je gospodo: ljekari jesu veoma važna karika u svakom društvu. Vi jeste oni koji spašavaju živote. To niko ni u jednom momentu ne može poreći. Pitanje je šta želite? Da vam se klanjamo svi zato što ste izabrali profesiju kojom se bavite? Želite li da vam damo svi pola svoje plate? Kolika je to plata koja bi vas zadovoljila? Koliko je to para potrebno da bi vaša djeca i vi mogli normalno živjeti? 10 000, 20 000 mjesečno? Samo recite.
      Bavite se gospodo ucjenama. Imate moćno oružje u rukama. Ali možete li, gospodo ljekari, zamisliti situaciju u kojoj vam (ne daj Bože nikome) neki zli ljudi otmu dijete radi ucjene. I vi pozovete policiju, a inspektor vam kaže kako mu je plata mala i da neće poduzeti ništa dok ne bude kolika on želi da bude. Ko je sad tu bitan? Bez koga se ne može? Ili da vam se kuća zapali?
      Nikako da shvatite da ste vi, kao i svi mi, dio sistema. U sistemu postoje pravila. Ako je prosječna plata 800 i kusur maraka, a vaša 3, 4 ili 5 puta veća, zar to nije dovoljan dokaz koliko ste važni? Zar vam to nije dovoljno?

      • borac23

        18. 06. 2018. - 10:15

        E bas tako druze. A sve ona orica njihova sve za pacijenta a ovaj gore kvazi varioc prica kako će vlada tk i dr sto su uradili to sto su uradili imati drugi tretman. Ta recenica inace i govori sve o njima pa kod vas apartmane i 10 ljeksra i maltretiranje drugog osoblja i pocne kad vam dođe “VIP” licnost a ostala buranija moze da ceka ili da ide u vase privatne klinike

  32. borac23

    18. 06. 2018. - 00:55

    ma ti si jedan moralni degenerik cim si pogazio hipokratovu zakletvu tom sad recenicom ti nisi ljecnik ti si tatin i mamin sin koji sigirno preko mame i tate zavrsio medicinu i mozda radis na nekom odjeljenju gde ne vidis pacijenta, pa pricas tako. ajde ti porani sutra i daj otkaz , a nemoj da pametujes ovdje ispostuj sto je izjavio tvoj sindikalni vođa , lezi spavaj i ujutro pravna sluzba i daj otkaz, po zakonu posteno i bez koverte odradi otkazni rok pa idi radi ko varioc u Njemacku

  33. borac23

    18. 06. 2018. - 01:17

    Ovo moram podjeliti sa vama i da vidite kolika je to pohlepa za parama, kad je po kolektivnom uveden da je uslov za prevoz 2 kilometra, neki koji su imali manje od kilometra prijavili adresu roditelja sa slatine, a najsmjesniji je bio jedan sa moje klininike koji stanuje na bulevaru i ja mu kazem ono jer pod materijalnom i krivicnom odgovornoscu podpisuju izjave, i jamu kazem dokore da idete pjeske stepenocama do posla vam je 300-400 metra, a autom da idete pored male pijace uz gradinu ne vise od kilometar, kazeon ja cu napisati relaciju, stan- brcanska malta-skola 7 sekretara skoja itd tu ima oko 2 kilometra, to mi je bilo dno dna, a on i zena pored posla na ukc , privatne klinike i jos aganzovanju na fakultetima ne vide se mjesecno i on se bori za 50 km i laze.

Morate biti prijavljeni kako bi mogli komentarisati Prijava

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.