Opada interes za Facebook, raste za WhatsApp

14.06.2018 08:14
WhatsApp
 

Mnogi ljudi prebacuju se s Facebooka na zatvorene forume poput WhatsAppa kako bi raspravljali o dnevnim vijestima, zbog brige o privatnosti, lažnim vijestima i toksičnim raspravama, pokazala je anketa Reutersova Instituta za istraživanje novinarstva objavljena u četvrtak.

Potrošnja vijesti putem Facebooka opada, osobito među mladima koji preferiraju WhatsApp, Instagram i Snapchat.Facebook je i dalje najpopularnija društvena mreža vijesti, sa 36 posto korištenja prošlog tjedna, no gubi u utrci s drugim aplikacijama, posebice WhatsAppom, koji je u četiri godine utrostručio popularnost kao izvor vijesti i sada je na 15 posto.

Ljudi se osjećaju ugodnije kada razgovaraju na zatvorenim platformama u zemljama s polariziranim podjelama, u kojima je opasno otvoreno izraziti politički stav, poput Malezije i Turske, navodi se u studiji.Ispitanici su rekli kako priče često pronalaze na Facebooku i Twitteru objavljuju u grupi na WhatsAppu radi razgovora s manjom skupinom prijatelja.

Iako se veći dio Facebookovog pada može pripisati promijenjenim algoritmima, kojima je cilj interakcija s obitelji i prijateljima, povjerenje je jedna od glavnih zamjerki toj društvenoj mreži.Samo 23 posto od 74.000 ispitanika u 37 zemalja izjavilo je da vjeruje vijestima na društvenim mrežama, u usporedbi s 44 posto povjerenja u vijesti u ukupnom poretku.

(TIP/Hina)

 

[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

Morate biti prijavljeni kako bi mogli komentarisati Prijava

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.