Postoji znanstveno objašnjenje zašto uvijek završite u krevetu s krivim frajerom

10.06.2018 09:32
knockedupscreenshot
 

JESTE li se ikada nakon noćnog izlaska probudile u krevetu s frajerom koji uopće nije vaš tip?

Ako je vaš odgovor potvrdan i ako vam se to dogodilo i više od jednog puta, sigurno će vas zanimati što znanost ima za reći o tome. Ako ste za to dosad krivile alkohol, iznenadit će vas da pravi razlog zašto često birate krive frajere s tim nema veze. Iako, naravno, i alkohol u tome nikako ne odmaže.

Istraživanje objavljeno u časopisu Journal of Social and Personal Relationships otkrilo je da žene često tijekom večernjeg izlaska nose “ružičaste naočale”, odnosno fokusiraju se samo na izgled frajera. Naime, kada ih neki frajer privuče fizički, žene često zanemaruju njegovo ponašanje i druge karakteristike, pokazalo je istraživanje. Ovakve veze obično su kratkog vijeka i prestaju kada nestane privremena zaslijepljenost fizičkim izgledom.

Istraživanje je pokazalo i da je, ako često imate ovakve kratkotrajne veze, to znak da zapravo trenutno i ne tragate za ičim smislenijim i dubljim. S druge strane, žene u potrazi za dugotrajnim partnerom puno se rjeđe nađu u ovakvoj situaciji i ne daju se omesti fizičkim izgledom frajera, otkrilo je istraživanje, prenosi Index.hr.

(TIP)

[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

Morate biti prijavljeni kako bi mogli komentarisati Prijava

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.