Astronautska dijeta – traje samo 13 dana, ubrzava metabolizam i topi kile

11.05.2018 08:30
SetWidthWzk1MCxudWxsXQ-iStock-878900720
 

Pravi astronauti ne idu na ovu dijetu, ali njihova prehrana uglavnom se sastoji od proteina. Vlakna i ugljikohidrati su značajno smanjeni. Ono što ćete morati napraviti jest smanjiti dnevni unos kalorija.

Smanjite unos ovih namirnica

  • Gazirana pića i voćni sokovi
  • Alkohol (uglavnom zato što sadrži šećer)
  • Sol i šećer
  • Škrobno povrće (krumpir, cikla, pastrnjak, mrkva…)
  • Riža i tjestenina
  • Kruh i žitarice
  • Dimljeni mesni proizvodi

 

Jedite više ovih namirnica

  • Gljive
  • Jaja
  • Riba i piletina
  • Rajčice i krastavci
  • Zelena salata i kupus
  • Lubenica
  • Brokula, karfiol, grah
  • Bundeva
  • Sir i tofu
  • Bademovo i sojino mlijeko
  • Sve druge namirnice koje nisu na ‘zabranjenoj listi’
 

PRIMJER JELOVNIKA

Doručak: dva kuhana jaja, šalica kave bez mlijeka i šećera

Ručak: kuhana piletina, salata s rajčicama i gljivama, čaša sojinog mlijeka ili crna kava

Užina: zeleni čaj

Večera: čaša bademovog mlijeka, riba i 150 g tofu sira

Tofu možete zamijeniti posnim sirom, piletinu ribom, kavu zelenim čajem. Ne ignorirajte vitamine i minerale. Svaki dan hodajte i pijte dovoljno vode (do 2 litre).

Riješite se i želučanih problema

Promjenom nekih životnih navika možete se riješiti želučanih problema, a i ova dijeta vam može pomoći. Najvažnija stvar je da smanjite ili eliminirate jednostavne ugljikohidrate (šećer, tjestenina, bijeli kruh, voćni sokovi, alkohol…)

Kada je probavni sustav van ravnoteže, ugljikohidrati s visokim glikemijskim indeksom i šećer se znaju fermentirati u debelom crijevu. To može biti razlog vaše nadutosti i plinova.

JOŠ JEDAN BONUS

Ova dijeta vam može pomoći i kod sindroma iritabilnog crijeva.

Slijedite ove savjete:

  1. Nastojte ostati hidratizirani tijekom cijelog dana.
  2. Izbjegavajte prženu, začinjenu i masnu hranu, zaslađivače, gazirana pića i alkohol.
  3. Nemojte pušiti.
  4. Jedite više suhih šljiva.
  5. Koristite probiotike.
  6. Nemojte leći nakon obroka.
  7. Koristite maslinovo ulje.
  8. Dobro spavajte.
  9. Konzumirajte umirujuće čajeve poput kamilice, mente i đumbira.

(TIP/Izvor: Zivim.hr/Foto: ISTOCK)

[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

Morate biti prijavljeni kako bi mogli komentarisati Prijava

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.