Foto: ProglaA?en NajpoA?eljniji poslodavac u BiH za 2018. godinu!

21.04.2018 07:24
9
 

Prema miA?ljenju bh javnosti, NajpoA?eljniji poslodavac u BiH za 2018. godinu je kompanija dm drogerie markt, kojoj je ova prestiA?na titula dodijeljena treA�u godinu zaredom na sveA?anoj ceremoniji odrA?anoj u petak, 20.04.2018. u hotelu Holiday u Sarajevu.

2

Priznanje NajpoA?eljniji poslodavac u BiH dodjeljuje kompanija Kolektiv a�� Posao.ba, koja veA� dvanaest godina organizuje opseA?no istraA?ivanje tokom kojeg graA�ani putem portala Posao.ba imaju priliku glasati za poslodavce koji po njihovom miA?ljenju zasluA?uju titulu najpoA?eljnijih.

1

Ne skrivajuA�i zadovoljstvo ponovnim izborom za NajpoA?eljnijeg poslodavca, ispred kompanije dm drogerie markt, prisutnima se na ceremoniji obratila gospoA�a Admira IsakoviA�, A?lanica uprave kompanije dm: a�zZahvaljujem svima koji su svojim glasovima i ove godine kompaniju dm potvrdili kao NajpoA?eljnijeg poslodavca. Jako nam je vaA?no da kroz ovo priznanje sluA?imo razvoju zajednice. To A?to smo ponovno prepoznati kao preduzeA�e koje brine o svojim zaposlenicima i A?to postoji veliki interes za dobre prakse koje rado dijelimo puno nam znaA?i. Vjerujem da poslodavci na bh. trA?iA?tu sve viA?e uviA�aju da su zadovoljni zaposlenici kljuA? uspjeha kao i da ispred svake velike, uspjeA?ne kompanije stoje ljudi, zaposlenici te kompanije.

6

Titula NajpoA?eljnijeg poslodavca nam je poticaj da se ne uspavamo, nego da brinemo danas kako ne bismo morali brinuti sutra. Stoga A�emo nastaviti s jednakim entuzijazmom ulagati trud i sredstva u dodatno usavrA?avanje naA?ih zaposlenika kako bismo trajno stvarali prilike za njihov osobni i profesionalni razvoj te za moguA�nost napredovanja.a�?

TOP 10 poslodavaca

ProglaA?enju najpoA?eljnijih poslodavaca je prethodilo dvomjeseA?no istraA?ivanje u kojem su uA?estvovali ispitanici iz cijele Bosne i Hercegovine, na osnovu kojeg je odreA�en poredak TOP 10 najpoA?eljnijih poslodavaca.

MeA�u TOP 10 poslodavaca za 2018. godinu, poslije prvoplasirane dm drogerie markt, naA?le su se kompanije HIFA Group, BH Telecom, Violeta, Coca-Cola HBC BH, Bosnalijek, AlJazeera Balkans, Elektroprivreda BiH, HOLDINA i Bingo.

doxycycline buy online, buy lioresal online 3

Izabrani najpoA?eljniji poslodavci u 15 sektora

Ove godine, metodologija izbora NajpoA?eljnijeg poslodavca u BiH je dodatno unaprijeA�ena kako bi se osigurala autentiA?nost A�rezultata istraA?ivanja, a joA? jedna novost u odnosu na prethodne izbore je da su uA?esnici istraA?ivanja pored izbora za TOP 10 poslodavaca, mogli glasati i za najpoA?eljnije poslodavce u A?ak 15 sektora.

Tako je u sektoru Marketinga i PR-a, za najpoA?eljnijeg poslodavca izabrana kompanija Altermedia, u sektoru Hotelijerstva i turizma kompanija Sol Azur & Buena Vista, a u sektoru RaA?unovodstva i revizije, kompanija Deloitte BiH. Prvoplasirana kompanija u sektoru Farmacije je kompanija Bosnalijek, u sektoru Medija, kompanija AlJazeera Balkans, dok je za najpoA?eljnijeg poslodavca u sektoru Proizvodnje izabrana kompanija Violeta.

1

Za najpoA?eljnijeg poslodavca u sektoru Prehrane, proglaA?ena je kompanija BIMAL d.d., u sektoru Maloprodaje, kompanija dm drogerie markt, te HIFA Group u sektoru Nafte i plina. U sektoru Fashion & Retail, najpoA?eljniji poslodavac je kompanija Inditex.

Kad je rijeA? o Javnom sektoru, najpoA?eljniji poslodavac je kompanija BH Telecom, dok je u ICT sektoru to kompanija Microsoft BiH. U FMCG sektoru najpoA?eljniji poslodavac je Coca-Cola HBC BH, u Finansijskom sektoru kompanija UniCredit Bank, a u Distributivnom sektoru, prvo mjesto je pripalo kompaniji ORBICO.

Rekordan broj glasova

Prema rijeA?ima organizatora, ove godine je zabiljeA?en rekordan broj od 147.089 glasova, a za najpoA?eljnijeg poslodavca su glasali graA�ani iz cijele BiH, ali i iz inostranstva. NajveA�i broj glasova je doA?ao iz Sarajeva, Tuzle, Mostara, Banja Luke, Zenice, Bijeljine, BihaA�a, BrA?kog, Cazina i Travnika.

A�to se tiA?e strukture ispitanika, u istraA?ivanju je uA?estovalo najviA?e osoba izmeA�uA� 25 i 34 godine. Zanimljiv podatak je i da 59% od ukupnog broja glasaA?a ima univerzitetsko obrazovanje, dok njih 40% ima zavrA?enu srednju A?kolu. NajveA�i broj ispitanika, skoro 78% njih, je zaposleno, od A?ega veA�ina ima viA?e od 10 godina radnog iskustva.

7

Ono A?to je vjerovatno najinteresatniji dio istraA?ivanja za NajpoA?eljnijeg poslodavca su razlozi zbog kojih ispitanici glasaju, odnosno faktori koji utiA?i na izbor najpoA?eljnijih poslodavaca.

MeA�u razlozima koje ispitanici navode kao bitne suA� na prvom mjestu dobar odnos prema zaposlenicima, a odmah zatim sigurnost zadrA?avanja posla i pozitivno radno okruA?enje. Nakon toga slijede faktori kao A?to su visoki kvalitet proizvoda kompanije, moguA�nost razvoja profesionalnih vjeA?tina, te visina plate i ostale beneficije. MeA�u faktorima koje ispitanici smatraju manje bitnim su inovativnost u poslovanju, status koji se dobija radom u ovoj kompaniji, moguA�nost rada na izazovnim poslovima, moguA�nost kreativnog izraA?avanja zaposlenika te moguA�nost hijerarhijskog napredovanja.

TakoA�er, 28% zaposlenih je spremno promijeniti posao, a najvaA?niji razlozi za to su: niska plata, loA?i odnosa sa radnim kolegamaA� i nedostatak povratnih informacija o radnom uA?inku.

Skoro 63% ispitanika ne radi za poslodavca za kojeg je glasalo, od A?ega je veA�ina njih (60%) upoznata sa radom kompanije preko uposlenika izabrane kompanija, a 25% njih putem medija. Dakle zakljuA?ak je jasan, ako A?elite graditi brend poslodavca, ulaA?ite u vaA?e zaposlene a odmah potom i u pozitivnu sliku u medijima.

(TIP)

[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

Morate biti prijavljeni kako bi mogli komentarisati Prijava

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.