Pet najgorih savjeta koje ne trebate sluA?ati kada ste na dijeti

10.04.2018 09:30
zene-dijeta-freepik
 

Doista ne morate vjerovati u sve savjete koje vam prijatelji preporuA?uju dok ste na dijeti. Neke od najgorih savjeta za koje ste sigurno i sami A?uli, dijelimo s vama.

Suplementi za gubitak kilograma

Suplementi vam neA�e magiA?no pomoA�i izgubiti teA?inu niti postoje istraA?ivanja koja dokazuju da koriA?tenjem suplemenata gubite kilograme. A�toviA?e, uzimanje nepotrebnih vitamina moA?e imati negativne posljedice na vaA?e zdravlje.

A�to manje kalorija, to bolje

Zapravo, A?to manje konzumirateA�hranu, to je vjerojatnije da A�ete kasnije jesti. TeA?ina izgubljena uz veliko ograniA?enje kalorija je obiA?noA�kombinacijaA�miA?iA�a, tekuA�ine i masti, ali ako se prejedete kasnije, kilogrami A�e se ponovno pretvoriti samo u masti.

Eliminacija ugljikohidrata i masnoA�a

I ovaj savjet je u potpunosti netoA?an, a ono A?to nutricionisti istiA?u jest uravnoteA?ena prehrana. Ako izbacite masti ili ugljikohidrate, jest A�ete onda previA?e onoga A?to je ostalo. Ako ste na dijeti s niskim udjelom masti, vjerojatno A�ete jesti previA?e ugljikohidrata. To moA?e potaknuti inzulin, hormon koji skladiA?ti masnoA�e i oteA?ava vam da izgubite teA?inu. Ako izbacite sve ugljikohidrate, moA?ete se prejesti druge skupine hrane i osjeA�ati se tromo. Pa umjesto da potpuno izbacite ugljikohidrate iz prehrane, u svakom obroku imajte jedan ugljikohidrat koji je s cijelim zrnom, poput kukuruzne tortilje ili kruha od cijelog zrna, prenosiA�Index.

Sok umjesto obroka

Sokovi su obiA?no puni A?eA�era i jedna su od najgorih namirnica. Iako A�e vam na trenutak ublaA?iti glad, uzrokovat A�e da jedete kasnije. Prema istraA?ivanju objavljenom u A?asopisu Journal of the Academy of Nutrition and Dietetics, od sokova nema nikakve koristi jer imaju visok nivo A?eA�era i mogu vas navesti da zapravo jedete viA?e. TakoA�er, istraA?ivanjem je dokazano da su sudionici jeli oko 10 posto manjeA�hraneA�kada su poveA�ali broj A?vakanja za 50 posto. UdvostruA?ujuA�i A?vakanje, konzumirali su 15 posto manje hrane i unosili 112 kalorija manje.

Jedite obilan doruA?ak jer je to najbitniji obrok

DoruA?ak vam moA?e biti gorivo za taj dan, ali moguA�e je i da unesete previA?e goriva. Zato umjesto obilnog doruA?ka, odluA?ite se za umjereni doruA?ak s dobrim izvorom proteina, kao A?to su zoloft buy online, Zoloft withoutprescription grA?ki jogurt ili jaja.

(TIP)

[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

Morate biti prijavljeni kako bi mogli komentarisati Prijava

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.