Tuzla: Prijavite se za ‘ljetnu A?kolu trA?anja 2018’.

18.03.2018 11:13
Foto-6
 

Atletsko Rekreativni Klub a�zRekreativcia�? Tuzla vrlo uspjeA?no realizira sveobuhvatni programA�'A?kola trA?anja’, koji za cilj imaA�promoviranje kulture rekreativnog trA?anja i poticanje zdravog naA?ina A?ivota.

ZaA?to uopA?te a�?A�kola trA?anjaa�??

Prva reakcija mnogih kada A?uju pojam a�?A?kola trA?anjaa�? je posprdno a�� da, baA?a�� A�pa trA?ao sam za autobusom sto puta,A�najbolje da to ne znama��

Iako donekle taA?no, zaA?udili bi se koliko je pravilan naA?in trA?anjaA�(a ovdje govorimo o treniranju, ne o trA?anju za autobusom) bitan kako bi se izbjegle ozljede, zadrA?ala motivacija i, na kraju krajeva, postigao zacrtani cilj.

Upravo iz tog razloga je za klubove koji a�?obiA?nea�? ljude pipremaju za istrA?avanje dugih utrka (u naA?em sluA?aju polumaratona) odabran takav, pomalo smijeA?an, naziv koji zapravo A?ini upravo to A?to govori a�� polaznike educira kako trA?ati, koju opremu koristiti, kakve treninge upraA?njavati a kakve izbjegavati, kako se hraniti i sl.

Ideja je pripremiti jednu generaciju poA?etnika za istrA?avanje polumaratona i definisanje ima li smisla uopA?te takve treninge nastaviti i odrA?avati. OA?ekujemo da A�e biti zainteresovanih, i nadamo se da A�e ovaj eksperiment prerasti u pravi pravcati pokret koji je A�e u narednom periodu pripremiti mnoge druge zainteresovane na istrA?avanje duA?ina koje prije nisu mogli ni sanjati.

Program priprema

Treninzi koji bi vas na kraju trebali dovesti do vaA?eg prvog polumaratona osmiA?ljeni su od strane iskusnihA�trkaA?a i trenera i predstavljaju minimalno optereA�enje za vaA?e tijelo uz maksimalni napredak. No, da bi to bilo moguA�e, oni moraju biti postepeniA�i umjereni. Upravo zato, prvi treninzi izmjenjuju hodanje i trA?anje da bi tek nakon mjesec dana doA?li do svojih prvih 30 minuta trA?anja u komadu tj. otprilike 5 kilometara, ovisno o grupi u kojoj trA?ite.

A�to se grupa tiA?e, na svakom treningu trkaA?i se SAMI svrstavaju u grupu koja im najbolje odgovara i tamo odraA�uju trening. Ovo a�?samia�? smo naglasili iz razloga A?to mi nismo vojska i neA�emo vas gurati u neku grupu ako vi mislite da vam je ona prebrza ili prespora a�� to A�ete najbolje saznati vi ako se nakon treninga osjeA�ate kao da niste niA?ta trA?ali ili ako isplazite jezik do poda.

Okvirno, to vam izgleda otprilike ovako:

  • PoA?etak a�� hodanje + trA?anje
  • Nakon mjesec dana a�� trA?anje 5 km (FunRun trka u okviru 2. noA�nog tuzlanskog polumaratona)
  • Nakon 2A�mjeseca a�� trA?anje 10 km (4. uliA?na trka Ugljevik)
  • Nakon 6 mjeseci a�� trA?anje 21 km (3. zrenjaninski polumaraton)

Naravno, ovo je slobodnaA�procjena, ali sluA?i da vidite koliko zapravo brzo (a opet postepeno) A?ovjek moA?e doA�i u formu da otrA?i naizgled nezamislive kilometre.

Budite slobodni da sva vaA?a pitanja i nedoumice koje imate po pitanju A?kole trA?anja podijelite sa vaA?im instruktorom ili slanjem upita na naA?u mail adresu.

dapoxetine online, dapoxetine reviews INFO-ljetna-A?kola-trA?anja-2018

(TIP/SaopA?tenje za javnostA� Atletsko Rekreativni Klub a�zRekreativcia�? Tuzla)

[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

Morate biti prijavljeni kako bi mogli komentarisati Prijava

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.