NOVO DOBA: MODERNI AUTOMOBILI USKORO A�E POSTATI noA�na mora za kupce rabljenih! Evo i zaA?to…

17.03.2018 09:34
dddd
 

MoA?da zvuA?i dramatiA?no, ali moderni automobili stvarno bi mogli zadavati glavobolje svojim vlasnicima za desetak godina. Razlog? Sve viA?e novih modela na trA?iA?te dolazi sA�nizom tehnoloA?kih sustavaA�koji su odliA?ni i olakA?avaju voA?nju, ali su zato priliA?no komplicirani po pitanju izvedbe. Novi Audi A8 primjerice ima viA?e odA�40 sustava pomoA�i vozaA?uA�koji funkcioniraju uz pomoA� nekoliko lasera i A?akA�12 kamera. Sve viA?e modela nudi sustave automatskog koA?enja, prepoznavanja pjeA?aka pa A?ak i autonomne voA?nje, A?to je odliA?no. Automobili postajuA�“laptopi” na kotaA?ima, a razlog su sve zahtjevniji kupci. ProizvoA�aA?i se tako meA�usobno nadmeA�u tko A�e im ponuditi bolje tehnoloA?ko rjeA?enje.

Naravno, A?im jedan proizvoA�aA? ponudi neki od spomenutih sustava, logiA?no je da i konkurenti u vrlo kratkom roku poA?nu nuditi te opcije na svojim modelima. U toj priA?i na kraju zapravo najviA?e profitirajuA�kupci novih automobila kojima se veA� u nekoj srednjoj klasiA�nude opcije koje su do prije nekoliko godina bile rezervirane za premium modele. Uz klasiA?ne benzinske motore veA�ina proizvoA�aA?a sada veA� nudi i nekolikoA�hibridnih varijanti periactin buy online, acquire clomid .

Ipak, ostaje pitanje A?to A�e se dogoditi za desetak godina. Kako A�e ti silni sustavi funkcionirati? TrA?iA?te rabljenih tako A�e preplaviti tehnoloA?ki iznimno komplicirani modeli, a buduA�i da A�e “na leA�ima” nositiA�popriliA?an broj godina,A�za oA?ekivati je kako neki od sustava neA�e raditi kao prvog dana. Tada A�e se javiti veliki problem za kupce rabljenih. Za vjerovati je da A�e popravci bitiA�popriliA?no skupi, a neki ih serviseri moA?da neA�e moA�i ni odraditi, pa A�e vlasnik biti osuA�en posjetiti sluA?beni servis.

A onda A�e mu se vjerojatno zavrtjeti kada sazna cifru koja je potrebna da biA�njegove kamere i senzori ponovo postali ispravni. Ovim su se problemom veA� poA?eli baviti u Chicagu gdje je na jednom sveuA?iliA?tu otvoren poseban smjer koji priprema mehaniA?are zaA�”revoluciju”A�u svijetu automobila i popravaka istih. Profesori s fakulteta Waubonsee koji nudi spomenuti program istiA?u kako dolazi vrijeme u kojem A�e kompjutori automobila imati glavnu ulogu i biti predmet glavna stavka koju A�e mehaniA?ari morati znati popraviti.A�“Automobili postaju vozeA�i kompjutori, a mi smo tu da u buduA�nosti rjeA?avamo potencijalne probleme”, izjavio je James Armitage sa spomenutog fakulteta.

I dok danas A?esto od vozaA?a moA?ete A?uti:A�“Gdje su ona vremena kada sam sve sam mogao popraviti na automobilu”, stvari A�e po tom pitanju iA�i samo “na gore”. Kada vam se javiA�greA?ka na sustavu autonomne voA?nje, ili vam hibridni sustav poA?ne stvarati probleme, bit A�ete osuA�eni posjetiti ovlaA?tenog servisera.

U finalu, isluA?ene “laboratorije na kotaA?ima” kupci bi, oA?ekivano, zbog bojazni od nepouzdanosti mogli poA?eti izbjegavati i “igrati na sigurno” gledajuA�iA�iskljuA?ivo prema salonima novih automobila. Saloni rabljenih tako bi mogli postati prekrcani naoko sjajnim automobilima, ali koji nakon kojih 5 do deset godina sluA?enja imaju velik potencijal za postati noA�nom morom buduA�ih vlasnika… A?ivi bili pa vidjeli…

[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

Morate biti prijavljeni kako bi mogli komentarisati Prijava

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.