Auto-brendovi koji imaju najlojalnije kupce

17.03.2018 09:46
automobil-voznja-mobitel-pexels_08
 

Najnovija analiza pokazala je da je Mercedes najvrjedniji auto-brend na svijetu, ali to ne znači i da ova marka automobila ima najvjernije kupce.Prema opsežnom istraživanju koje je u SAD sporveo Edmunds, kupci japanskih brendova automobila su najvjerniji, jer se prilikom kupovine sljedećeg modela najčešće odlučuju za vozilo iste marke.

Istraživanjem je obuhvaćeno čak 13,9 miliona vozila koja su kupljena u periodu od 2007. do 2017. godine, a rezultati pokazuju da su najlojalniji kupci vlasnici Toyote, Subarua i Honde.

Među prvih pet su i dva američka auto-brenda, Ram i Chevrolet. Rezultati otkrivaju da se u 2017. čak 63 odsto vlasnika Toyota vozila odlučilo da ponovo kupi automobil istog proizvođača, dok je u slučaju Subarua to učinilo 61 odsto, a na primjeru Honde 60 odsto vlasnika.Najmanje vjerni “svojoj” marki automobila, prema ovom istraživanju, su vlasnici vozila MINI, FIAT, Mitsubishi, Chrysler, Smart i Dodge, prenosi Bankar.

Novi Mitsubishi ponovo će kupiti svega 21 odsto starih vlasnika, za Smart će se ponovo odlučiti njih 19 odsto, a za Chrysler samo 16 odstoranijih vlasnika vozila ovog brenda.Kada je riječ o premijum markama, i tu je u vrhu jedan japanski auto-brend. Naime, najlojalni kupci su vlasnici Lexusa, koji se u 51 odsto slučajeva prilikom nabavke novog automobila ponovo odlučuju za isti brend.

Zatim slijede kupci Audija (47 odsto) i Land Rovera (40 odsto). Najvredniji auto-brend na svijetu – Mercedes, je na četvrtom mjestu sa rezultatom 39 odsto.Na začelju liste vjernosti svom brendu su Volvo (26 odsto), Jaguar (24 odsto) i Infiniti (22 odsto).

(TIP)

[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

Morate biti prijavljeni kako bi mogli komentarisati Prijava

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.