Auto-brendovi koji imaju najlojalnije kupce

17.03.2018 09:46
automobil-voznja-mobitel-pexels_08
 

Najnovija analiza pokazala je da je Mercedes najvrjedniji auto-brend na svijetu, ali to ne znaA?i i da ova marka automobila ima najvjernije kupce.Prema opseA?nom istraA?ivanju koje je u SAD sporveo Edmunds, kupci japanskih brendova automobila su najvjerniji, jer se prilikom kupovine sljedeA�eg modela najA?eA?A�e odluA?uju za vozilo iste marke.

IstraA?ivanjem je obuhvaA�eno A?ak 13,9 miliona vozila koja su kupljena u periodu od 2007. do 2017. godine, a rezultati pokazuju da su najlojalniji kupci vlasnici Toyote, Subarua i Honde.

MeA�u prvih pet su i dva ameriA?ka auto-brenda, Ram i Chevrolet. Rezultati otkrivaju da se u 2017. A?ak 63 odsto vlasnika Toyota vozila odluA?ilo da ponovo kupi automobil istog proizvoA�aA?a, dok je u sluA?aju Subarua to uA?inilo 61 odsto, a na primjeru Honde 60 odsto vlasnika.Najmanje vjerni a�?svojoja�? marki automobila, prema ovom istraA?ivanju, su vlasnici vozila MINI, FIAT, Mitsubishi, Chrysler, Smart i Dodge, prenosiA�Bankar.

Novi Mitsubishi ponovo A�e kupiti svega 21 odsto starih vlasnika, za Smart A�e se ponovo odluA?iti njih 19 odsto, a za Chrysler samo 16 odstoranijih vlasnika vozila ovog brenda.Kada je rijeA? o premijum markama, i tu je u vrhu jedan japanski auto-brend. Naime, najlojalni kupci su vlasnici Lexusa, koji se u 51 odsto sluA?ajeva prilikom nabavke novog automobila ponovo odluA?uju za isti brend.

Zatim slijede kupci Audija (47 odsto) i Land Rovera (40 Buy zoloft, Zoloft reviews odsto). Najvredniji auto-brend na svijetu a�� Mercedes, je na A?etvrtom mjestu sa rezultatom 39 odsto.Na zaA?elju liste vjernosti svom brendu su Volvo (26 odsto), Jaguar (24 odsto) i Infiniti (22 odsto).

(TIP)

[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

Morate biti prijavljeni kako bi mogli komentarisati Prijava

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.