Gordana BuliA� iz UdruA?enja za zaA?titu potroA?aA?a TK: ‘PotroA?aA?i se najA?eA?A�e A?ale na komunalne usluge, a zatim na kvalitet obuA�e i odjeA�e’

14.03.2018 08:49
20180314081401_468604
 

PotroA?aA?i u BiH najA?eA?A�e se A?ale i prigovore upuA�uju na komunalne usluge, informacione i telekomunikacione ureA�aje, a A?esto i na kvalitet obuA�e i odjeA�e, pokazuju podaci udruA?enja za zaA?titu potroA?aA?a.Iz ovih udruA?enja su apelovali i da potroA?aA?i treba bolje da se upoznaju sa svojim pravima i podsjetili da se Svjetski dan prava potroA?aA?a obiljeA?ava 15. marta.SlaviA?a Kajkut, sekretar UdruA?enja za zaA?titu potroA?aA?a “Reakcija” Banjaluka, kazao je da se potroA?aA?i najviA?e A?ale na usluge od opA?teg i ekonomskog interesa.

“RijeA? je o grijanju, vodosnabdijevanju i struji u neA?to manjoj mjeri, pri A?emu se ljudi viA?e A?ale na obraA?un nego na uslugu. Zatim, uz kvalitet tehniA?ke robe i namjeA?taja registrujemo mnogo A?albi na telekomunikacione operatere, odvoz smeA�a, administrativne, bankarske i mikrokreditne usluge, manjkavosti ugovora o djelu”, navodi Kajkut.

Prema njegovim rijeA?ima, A?albe su A?este i na trgovaA?ku djelatnost, gdje trgovci ne biraju naA?in da zarade pa se sluA?e raznim trikovima, uglavnom na A?tetu potroA?aA?a.”VjeA?to koriste naivnost i nepaA?nju kupaca koji slijepo vjeruju akcijama, popustima, istaknutim cijenama koje se razlikuju od onih na raA?unu”, kaA?e on za Nezavise novine.

Gordana BuliA�, predstavnik UdruA?enja za zaA?titu potroA?aA?a TK, rekla je da se potroA?aA?i najA?eA?A�e i A?ale na komunalne usluge, a zatim na kvalitet obuA�e i odjeA�e.”DeA?ava im se da nakon mjesec dana noA?enja obuA�a pukne iako su je mnogo platili”, istiA?e BuliA�eva.

Zoran PetoA?, menadA?er za rad sa potroA?aA?ima u UdruA?enju potroA?aA?a “Don” Prijedor, istiA?e da je proA?le godine ovo udruA?enje primilo 720 A?albi potroA?aA?a.”Povodom 15. marta imaA�emo A?tand u Prijedoru, gdje A�emo dijeliti info-letke i razgovarati sa naA?im sugraA�anima”, kazao je PetoA?.

buy zoloft online cheap, acquire lioresal

Ministar spoljne trgovine i ekonomskih odnosa BiH Mirko A�aroviA� rekao je da je u BiH implementacija Zakona o zaA?titi potroA?aA?a veoma spora, a stanje zaA?tite potroA?aA?a u zemlji nezadovoljavajuA�e.Nakon sjednice Savjeta za zaA?titu potroA?aA?a BiH, A�aroviA� je istakao da je potrebna radikalna promjena da bi zaA?titu potroA?aA?a barem pribliA?avali standardima koje imaju potroA?aA?i u EU.

Prema njegovim rijeA?ima, u BiH je potrebno unaprijediti zakonodavstvo jer je taj zakon donesen prije 12 godina, a standardi u oblasti zaA?tite potroA?aA?a u Uniji su napredovali u navedenom periodu.”Broj prituA?bi u odnosu na prethodne godine se nije smanjio. Naprotiv! On se poveA�ava, A?to je alarm za cijelo druA?tvo da zaA?titu potroA?aA?a podigne na mnogo viA?i nivo”, naglasio je A�aroviA�.

Predstavnik UdruA?enja proizvoA�aA?a iz Federacije BiH (FBiH) Marijan Bago rekao je da je na danaA?njem sastanku konstatovano da su prava potroA?aA?a u Republici Srpskoj na mnogo viA?em nivou nego u FBiH, jer se zakon o pravima ove kategorije ljudi na nivou BiH nije mijenjao godinama, piA?u Nezavisne novine.

(TIP)

[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

Morate biti prijavljeni kako bi mogli komentarisati Prijava

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.