VlasniA?tvo nad automobilom postaje proA?lost? Veliki proizvoA�aA?i veA� nude programe pretplate, evo i kako funkcioniraju!

12.02.2018 08:00
xc40
 

Prije 10-ak godina vlasniA?tvo nad automobilom smatralo se iznimno vaA?nim. Danas kada se na trA?iA?tu nudi mnoA?tvo alternativa pa sve manji broj ljudi smatra kako oni nuA?no trebaju biti vlasnici automobila. To su prepoznali proizvoA�aA?i, pa neki od njih veA� sada nude model “pretplate”. RijeA? je o principu sliA?nom kao kod kupnje mobilnih ureA�aja. Ugovorom se obvezujete plaA�ati odreA�eni iznos, a zauzvrat za koriA?tenje dobivate odreA�eni model. Porsche je u SAD-u krenuo s ovim programom kojeg nazivaju “Porsche Passport”, a putem kojeg korisnici mogu voziti 22 razliA?ita Porsche modela.

Porsche

clonidine without prescription, generic clomid

MjeseA?na naknada iznosi 2 tisuA�e dolara (A?ime se dobiva pristup modelima poput Macana i Caymana), odnosno 3 tisuA�e dolara za koje korisnici dobivaju moguA�nost odabira izmeA�u 911 Carrere, Panamere i Cayennea.

Ford veA� nekoliko mjeseci u San Franciscu i Los Angelesu nudi tzv. “Canvas” program koji imajoA? jednostavniji princip. Korisnici plaA�aju 400-500 dolara za mjesec dana i pritom nemaju nikakvu ugovornu obvezu. Zauzvrat dobivaju na koriA?tenje neki od Fordovih modela, a u spomenuti iznos je uraA?unato osiguranje i odrA?avanje (ukoliko je potrebno), pieA? Jutarnji.hr.

Ford

Nakon mjesec dana koriA?tenja, korisnik slobodno moA?e vratiti automobil ili nastaviti plaA�ati spomenuti iznos i koristiti automobil. Gotovo identiA?an princip nudit A�e i Lincoln. Korisnici neA�e biti primorani obnavljati mjeseA?nu pretplatu veA� A�e svaki mjesec iznova odluA?ivati A?ele li nastaviti koristiti ovu uslugu.

Cadillac u sklopu svog “BOOK BY Cadillac” programa za iznos od 1500 dolara mjeseA?no takoA�er nudi svoje modele koji se na zahtjev korisnika dovoze na A?eljenu lokaciju. Korisnici pritom mogu promijeniti 18 razliA?itih modela u jednoj godini, a uz to, kao i u Ford te Lincoln programima, nisu obavezni uplaA�ivati iznose mjesecima veA� mogu prestati s koriA?tenjem usluge (i naravno plaA�anjem) kad god poA?ele.

U Europi je s ovim trendom prvi krenuo Volvo koji u A�vedskoj nudi klasiA?ni model pretplate. Za iznos od 600 eura mjeseA?no dobivate novi Volvo XC40 (700 eura za R Design verziju), a u spomenutu cifru uraA?unati su troA?kovi registracije, redovnih servisa i osiguranja.

Volvo

A�PriliA?no dobra ponuda ako uzmemo u obzir iznos prosjeA?ne plaA�e u A�vedskoj (2700 eura). Nakon 24 mjeseca koriA?tenja automobil se vraA�a proizvoA�aA?u, a korisnik ima priliku potpisati novi ugovor i bira nove uvjete i model koji A?eli voziti. Zasad je ponuda ograniA?ena na model XC40, ali s vremenom A�e u ovom modelu biti svi modeli iz game. Cilj proizvoA�aA?a je zadrA?ati kupca, odnosno stvoriti lojalnost brendu (A?to na priliA?no agresivan naA?in pokuA?avaju napraviti teleoperateri nudeA�i vam raznorazne ponude i zivkajuA�i vas na telefon). Naravno, ovo je malo drugaA?iji i ozbiljniji model, ali svakako ima veliki potencijal. Nakon A�vedske ova moguA�nost bit A�e ponuA�ena kupcima u Velikoj Britaniji, NjemaA?koj, NorveA?koj, Poljskoj,A�panjolskoj i Italiji te SAD-u. Ako se pokaA?e uspjeA?nom, planira se implementacija i na ostala trA?iA?ta, piA?e Jutarnji.hr.

Dakle, proizvoA�aA?i A�e se u buduA�nosti svim silama boriti za kupce koji A�e biti sve zahtjevniji (ako im jedan proizvoA�aA? ponudi povoljnu mjeseA?nu pretplatu za odliA?an automobil, logiA?no je da A�e pristati na tu opciju umjesto da uzimaju kredit i plaA�aju visoke iznose za mjeseA?ne rate i kamate). Ostaje samo pitanje kako A�e primjerice domaA�i kupci prihvatiti A?injenicu da nisu vlasnici automobila, odnosno da njihovo ime nije na prometnoj dozvoli…

(TIP)

[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

Morate biti prijavljeni kako bi mogli komentarisati Prijava

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.