Facebook testira novu opciju – “downvote”

12.02.2018 10:08
shutterstock_659823823
 

Kompanija Facebook započela je testiranje nove opcije “downvote” koja će se pojavljivati pored opcija “like” i “reply” prilikom komentarisanja postova.”Downvote”, koji podsjeća na “dislike” korisnici će moći da upotrebljavaju za davanje negativnih ocjena komentarima koji im se ne sviđaju.

Iz popularne društvene mreže potvrdili su svjetskim medijima kako rade testiranja “downvote” opcije, ali portparol Fejsbuka kaže da je njihov cilj da to bude metoda uklanjanja negativnih i ružnih komentara na javnim postovima.Korisniku koji klikne na “downvote” opciju biće sakriven komentar kojem je dao negativnu ocjenu, prenosi N1.

Potom će ih Facebook upitati da li je taj komentar bio uvredljiv, zbunjujući ili nepovezan s temom.“Ne testiramo ‘dislike’ opciju. Istražujemo način na koji nam korisnici mogu dati povratnu informaciju o komentarima na javnim postovima. Ova opcija trenutno je dostupna malom broju ljudi u Americi”, rekao je portparol kompanije.

Generalni direktor Mark Zuckerberg obećao je da će ove godine ulagati velike napore u preusmjeravanje načina na koji njegova kompanija daje prioritete postovima.Zbog toga ćete na popularnoj društvenoj mreži sve češće viđati postove svojih prijatelja i porodice umjesto objava organizacija, firmi i medija.

Pružajući korisnicima mogućnost da utiču na javno ponašanje na internetu, što je odnedavno uveo i Reddit, Facebook će imati bolji uvid u teme i diskusije koje zanimaju ljude.Društvena mreža na ovaj način želi da podstakne značajne interakcije i zaobiđe javna vrijeđanja, baš kao što trenutno skreće pažnju korisnicima na lažne vijesti, navodi N1.

(TIP)

[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

Morate biti prijavljeni kako bi mogli komentarisati Prijava

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.