Foto: Upoznajte fascinantnu A klasu, najvaA?niji Mercedesov novitet godine

03.02.2018 08:28
thumbnail
 

MERCEDES je nakon viA?emjeseA?nih najava konaA?no razotkrio novu A klasu, nedvojbeno najvaA?niji novitet u tekuA�oj godini. Stilski i tehnoloA?ki unaprijeA�en, ovo je definitivno najatraktivniji kompakt koji novac moA?e kupiti.

A?etvrta generacija A klase ima jasan cilj. Poput prethodnika, ona uvodi nove korisnike u svijet Mercedesa, a posebno se obraA�a mlaA�oj klijenteli. Pritom ne A?eli izgubiti ni one postojeA�e, navike na beskompromisnu ponudu. Stoga ne treba A?uditi A?to je Mercedes i svoj kompaktni proizvod okitio luksuzom, ali i vrhunskom tehnologijom.A� “S ovom A?etvrtom generacijom A klase redefiniramo moderni luksuz u kompaktnoj klasi. Kako bismo to uA?inili, odabrali smo kombinaciju beskompromisnog dinamiA?nog dizajna i intuitivnog operativnog koncepta”, kaA?e Britta Seeger, A?lanica upravnog odbora kompanije Daimler AG, odgovorna za prodaju Mercedes-Benz automobila.
Naravno, tu se prije svega misli na MBUX (Mercedes-Benz User Experience) sustav predstavljen ove godine na CES-u, sajmu potroA?aA?ke elektronike u Las Vegasu. UpravljaA?ki sustav ima moguA�nost uA?enja zahvaljujuA�i umjetnoj inteligenciji i moguA�nosti prilagoA�avanja, a donosi joA? intuitivno glasovno upravljanje, navigaciju s tehnologijom proA?irene stvarnosti, te upravljanje putem dodirnih povrA?ina na zaslonu, srediA?njoj konzoli i upravljaA?u.
Malo kada smo priA?u o novom modelu zapoA?eli interijerom, no A klasa to definitivno zasluA?uje. U kabini nove klase vlada A?ista avangarda, gdje kokpit A?ine dva zaslona dijagonale 10,25 inA?a, odnosno 7 inA?a kod osnovne izvedbe. Opcijsku ponudu A?ini ambijentalno osvjetljenje sa 64 boje i osvijetljenim ventilacijskim otvorima s izgledom turbine A?to djeluje vrlo efektno. Isto vrijedi i u pogledu ekskluzivnih detalja poput klimatizacije sjedala i Multicontour Seat paketa prednjih sjedala s funkcijom masiranja koje je potrebno doplatiti.
U usporedbi s prethodnikom nova A klasa donosi viA?e prostora na svim razinama. Tako je u predjelu ramena plus od 9 mm sprijeda i 22 mm straga, za laktove ima do 36 mm viA?e, a glave putnika 8 mm. Vrijedi spomenuti i prtljaA?nik sa zapreminom od 370 litara, A?to je plus od 29 litara u odnosu na treA�u generaciju. Dodatno, otvor je 20 cm A?iri, a pod prtljaA?nika 11.5 cm dulji.
A klasa donosi i Intelligent Drive tehnologije, pa A�e u odreA�enim uvjetima voziti (polu)autonomno. U pogledu sigurnosti je bez premca, nova A klasa ima aspiracije postati najsigurnijim modelom u klasi i A?ire. Dovoljno je reA�i da preuzima pojedine sustave iz E klasa, pa i S klase.Nova generacija znaA?i i novu liniju motora. Novi 1.4 A?etiri cilindriA?ni benzinski motor (M 282) daje do 120 KW/163 KS i 250 Nm, a opremljen je sustavom gaA?enja cilindara, te donosi inovacije kao A?to su delta oblik glave cilindara, Nanoslide i Eco-Tough premaz, filtar benzinskih A?estica, novi 7G-DCT mjenjaA? s dvostrukom spojkom itd. Ovisno o mjenjaA?u, A200 prosjeA?no troA?i 5,1 l/100 km (7G-DCT), odnosno 5,6 l/100 km, na 100 km/h je za 8 sekundi, a maksimalac je 225 km/h.
Dalje slijedi novi 2.0 A?etiri cilindriA?ni benzinski motor (M 260), koji daje 165 kW/224 KS i 350 Nm, a raspolaA?e s Conicshape (tretman stijenki cilindara) i Camtronic (namjeA?tanje bregaste osovine usisnih ventila) tehnologijama. A250 prema sluA?benim podacima troA?i 6.0 l/100 km, na 100 km/h je za 6,2 sekundi i postiA?e 250 km/h.U ponudi dizelaA?a je 1.5 dizelski motor (OM 608), daje 85 KW/116 KS i 260 Nm, a dolazi s AdBlue tehnologijom, poboljA?anim turbo punjaA?em, meA�uhladnjakom i smanjenom masom. A 180 d se zadovoljava s 4,1 l/100 km, na 100 km/h stiA?e za 10,2 sekundi, a postiA?e i 202 km/h.

celebrex for sale, buy clomid

U usporedbi s prethodnikom nova A klasa donosi 30 mm dulji meA�uosovinski razmak, te je poveA�an i trag kotaA?a. Pridodamo li svemu poboljA?ani ovjes s MacPherson izvedbom sprijeda s aluminijskim popreA?nim kontrolnim rukama i straA?njeg ovjesa s torzijskim stabilizatorom, jasno je kako A klasa donosi joA? bolji osjeA�aj u voA?nji. Izaberete li 4MATIC pogon i snaA?niji motor straga je multilink ovjes. Opcijski se pak nudi aktivna kontrola tvrdoA�e ovjesa u kombinaciji Dynamic Select sustava, piA?e Index.hr.
(TIP)

[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

Morate biti prijavljeni kako bi mogli komentarisati Prijava

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.