Foto/Ovo su najvaA?nije A?injenice o dvije autoceste koje dobija BiH: Od Sarajeva do Tuzle za sat i po

30.01.2018 08:23
trasa_autoceste_naslovna11
 

Predsjednik Republike Turske Recep Tayyip Erdogan podrA?ao je moguA�nost izgradnje oba kraka ceste od Sarajeva do Beograda, onaj koji vodi preko Tuzle, BrA?kog, Bijeljine i granice sa Republikom Srbijom te onaj koji bi preko ViA?egrada ulazio u Srbiju i dalje se spajao sa PoA?egom.

Epilog je to danas odrA?anog trilateralnog sastanka predsjednika Republike Turske Recepa Tayyipa Erdogana, A?lana PredsjedniA?tva Bosne i Hercegovine Bakira IzetbegoviA�a i predsjednika Republike Srbije Aleksandra VuA?iA�a. Radnu mapu obje trase ceste moA?ete pogledati u priloA?enoj galeriji.

– U suA?tini, sa ta dva kraka zatvorio bi se “krug” koji bi Sarajevo i Beograd spajao iz dva pravca. Ostalo je da se vidi A?ta A�e od toga biti autoceste, A?ta brze ceste, a to A�e odrediti komercijalni element. Dakle, rijeA? je o zaista velikom projektu za koji imamo punu podrA?ku drA?ave Turske i predsjednika Erdogana. Bilo bi izgraA�eno novih 350 kilometara puta, A?to kroz Bosnu i Hercegovinu, A?to kroz Srbiju a�� kazao je IzetbegoviA� u razgovoru za Faktor.

Prijedloge koji su dogovoreni danas u Istanbulu A�e razmotriti institucije Bosne i Hercegovine, a Turska bi u izgradnji projekta uA?estvovala po modelu BOT. To u praksi znaA?i da bi turske kompanije, uz koriA?tenje domaA�e radne snage, gradile puteve, eksploatirale ih odreA�eni vremenski period, a zatim ih vratile Bosni i Hercegovini.

NaroA?ito je sa ekonomskog aspekta vaA?na podrA?ka trasi koja bi vodila od Sarajeva preko A?epA?a, Tuzle, BrA?kog do Bijeljine, a zatim i granice sa Republikom Srbijom. Ovu trasu su, podsjeA�anja radi, ranije podrA?ali Parlament FBiH i Parlament BiH te lokalne vlasti u podruA?jima kroz koja A�e buduA�a autocesta prolaziti. Njenom izgradnjom A�e se ujedno modernom saobraA�ajnicom povezati dva najnaseljenija dijela BiH, Sarajevo i Tuzla.A�Prema struA?nim analizama, na pojedinim postojeA�im magistralnim saobraA�ajnicama u podruA?ju grada Tuzle postoji prosjeA?na dnevna prohodnost od 22.000 automobila te bi izgradnja ove saobraA�ajnice znaA?ajno rasteretila odvijanje saobraA�aja u tom gradu.

BuduA�a autocesta bi iz Sarajeva vodila ka A?epA?u postojeA�om dionicom autoputa do Zenice te do A?epA?a. Dionica A?epA?e a�� Tuzla a�� BrA?ko a�� Bijeljina a�� granica sa Republikom Srbijom duga je 150 kilometara, a procijenjena vrijednost njene izgradnje, prema postojeA�im procjenama, je 1.787,42 miliona eura. Ova trasa je ujedno najisplativija zbog obima saobraA�aja koji bi se njome odvijao i sa aspekta povrata investicije. Projekcijom prihoda od cestarine za period od 2025. do 2050. godine je predviA�eno prikupljanje 1.841,86 miliona eura.

Trasa autoceste od A?epA?a do Tuzle duga je 55,4 kilometra, a njena izgradnja bi koA?tala 726.263.801,5 eura. Od ukupne duA?ine dionice, na mostove i vijadukte se odnosi 15,7 kilometara, a na tunele 20 kilometara. Autocesta Tuzla a�� A?epA?e a�� prikljuA?ak na Koridor Vc saobraA�ajno je podijeljena na pet dionica:
alt

Procjena saobraA�aja za izgraA�enu autocestu A?epA?eA� a�� Tuzla

Dionica autoceste od Tuzle do BrA?kog duga je 44,83 paroxetine buy online, acquire Zoloft kilometra, a njena izgradnja bi koA?tala 466,432,981.69 eura. Ova dionica je jednostavnija za izgradnju u odnosu na prethodnu, s obzirom da se na mostove i vijadukte odnosi 14,62 kilometara, a na tunele 5,55 kilometara. Autocesta Tuzla-BrA?ko je saobraA�ajno podijeljena na A?etiri dionice:

alt

Procjena saobraA�aja za izgraA�enu autocestu Tuzla – BrA?ko

Posljednja dionica autoceste je od BrA?kog preko Bijeljine do granice sa Republikom Srbijom i duga je 50,4 kilometara. Njena izgradnja bi trebala koA?tati 594.720.000 eura. Na mostove i vijadukte se odnosi 7,20 kilometara, a na tunele 1,6 kilometara. Autocesta BrA?ko – Bijeljina a�� granica Republike Srbije je saobraA�ajno podijeljena na pet dionica:

alt

Procjena saobraA�aja za izgraA�enu autocestuA�BrA?ko – Bijeljina – granica sa Republikom Srbijom

ProsjeA?na predviA�ena brzina kretanja automobila na ovoj autocesti je 120 kilometara na sat, A?to bi u praksi znaA?ilo dolazak iz Sarajeva u Tuzlu za oko jedan sat i 30 minuta voA?nje. S obzirom da se radi o procjeni zasnovanoj na postojeA�im idejnim rjeA?enjima, otvorena je moguA�nost optimatizacije trase zarad smanjenja troA?kova njene izgradnje.

(TIP/Izvor: Faktor.ba)

[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

3 komentara na Foto/Ovo su najvaA?nije A?injenice o dvije autoceste koje dobija BiH: Od Sarajeva do Tuzle za sat i po

  1. Apis

    30. 01. 2018. - 17:08

    I šta narod od toga ima,sad će roknuti akcize ,naplata putarina ,obavezno pranje kola pre ulaska na drum…izmisliće oni svašta al za široke narodne mase ništa,po običaju nama uvaljuju popove i hodže

  2. Davud

    30. 01. 2018. - 18:35

    DaBogda se raspala ova tvorevina, a te ceste o kojima se mašta svake godine se nikad ne izgradile.

  3. rade

    31. 01. 2018. - 02:31

    Iskreno covjek ostaje bez rijeci. Plakati ili se smijati. Srbijansko – Bosanski olos se sastao u Turskoj da razgovaraju kako da naprave put. Koji ljudski sljam pa nisu u stanju da naprave ni put koji bi naravno otplacivali gradjani. To je sve toliko korumpirano da ce i Turci dignuti ruke od Balkanskih budala kad skontaju koji je to level korupcije. A za ovu Srbijansku rutu pouzdano znam da su vec otkupili zemlju po 100 evra po dulumu i sad bi to da uvale Turcima po jedno 15-20 puta skuplje. Da ali ce Turci progutati zvaku ostaje da se vidi.

Morate biti prijavljeni kako bi mogli komentarisati Prijava

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.