Cjenovni mentalitet

18.01.2018 08:20
Untitled
 

Studija je otkrila da kada kupci vide niže cijene, rasprodaje i popuste u trgovinama, oni usvajaju i “cjenovni mentalitet”, a to znači da su usredsrijeđeni na to da robu dobiju što je moguće jeftinije. A to je dobro za kupce, ali loše za radnike u prodavnicama.

– Kada se kupci fokusiraju na niže cijene, oni ne obraćaju pažnju na potrebe drugih ljudi i čak ih i ne prepoznaju, objašnjavaju koautori istraživanja. Ali ne treba nam mnogo da počnemo da se ponašamo kao ljudi jer svako ima pravo na to.Ne ponašaju se isto kupci u radnjama, rukovođeni nižom ili višom cijenom robe. Ona osoba koja je vaspitana i uljudna, ponašaće se kulturno u svakoj prilici i ništa neće uticati na nivo ponašanja, piše Oslobođenje.

(TIP)

[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

Morate biti prijavljeni kako bi mogli komentarisati Prijava

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.