Cjenovni mentalitet

18.01.2018 08:20
Untitled
 

Studija je otkrila da kada kupci vide niA?e cijene, rasprodaje i popuste u trgovinama, oni usvajaju i a�?cjenovni mentaliteta�?, a to znaA?i da su usredsrijeA�eni na to da robu dobiju A?to je moguA�e jeftinije. A to je dobro za kupce, ali loA?e za radnike u prodavnicama.

– Kada se kupci fokusiraju na niA?e cijene, oni ne obraA�aju paA?nju na potrebe drugih ljudi i A?ak ih i ne prepoznaju, objaA?njavaju koautori istraA?ivanja. Ali ne treba nam mnogo da poA?nemo da se ponaA?amo kao ljudi jer svako ima pravo na to.Ne ponaA?aju se isto kupci u radnjama, rukovoA�eni niA?om ili viA?om cijenom robe. Ona osoba koja je vaspitana i uljudna, ponaA?aA�e se kulturno u svakoj prilici i niA?ta neA�e uticati na nivo ponaA?anja, piA?e OsloboA�enje.

(TIP)

[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

Morate biti prijavljeni kako bi mogli komentarisati Prijava

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.