Zuckerberg najavio drastične promjene zbog kojih ćete biti manje na Facebooku: ‘Moramo se koncentrirati na ono najvažnije što Facebook može učiniti’

12.01.2018 09:46
Mark Zuckerberg
 

Osnivač Facebooka Mark Zuckerberg najavio je velike promjene u algoritmu koji uređuje početnu stranu, to jest rubriku “Novosti” (News Feed) Facebooka pa će tako od sada prioritet biti na “smislenim društvenim interakcijama” nad “relevantnim sadržajem”, čime će se osigurati da je vrijeme provedeno na Facebooku “dobro provedeno”, piše Guardian.

Konkretno, to znači da će Facebook davati manji značaj i doseg postovima, fotografijama i video klipovima koje dijele mediji i poslovne organizacije – Zuckerbergovim riječima, prioritet više neće biti na “javnom sadržaju”, nego na sadržaju koji su proizveli naši prijatelji i članovi obitelji, prenosi Jutarnji.hr.

 – Ravnoteža na News Feedu se prebacila s najvažnije stvari koju Facebook može učiniti – a to je da nas međusobno povezuje. Osjećamo odgovornost da naše usluge nisu samo zabavne za korištenje, nego da budu i na dobrobit ljudi – napisao je Zuckerberg u dužem Facebook postu.

 Kako piše Guardian, čini se da su ove promjene zamišljene i kao odgovor na kritike koje je Facebook trpio tijekom cijele prošle godine, a prema kojima je ova društvena mreža odgovorna za širenje dezinformacija, pomoću kojih se utjecalo i na izbore u SAD-u krajem 2016. godine, ali i za eksploatiranje ljudske psihologije sa svrhom stjecanja profita.

U početku su Zuckerberg i njegov tim odbacivali optužbe, naročito za utjecaj propagande i lažnih vijesti u američkim izborima, ali su u jesen prošle godine promijenili ploču nakon što su priznali da su kompanije povezane s ruskim vlastima kupile reklame u vrijednosti od 100.000 dolara s ciljem promoviranja sadržaja koji je ojačavao podjele u političkim stajalištima među ljudima.

Kako kaže Zuckerberg u svojem postu, u zadnjih nekoliko godina su video i drugi javni sadržaji “eksplodirali” na Facebooku, do te mjere da mnogi misle kako zasjenjuje sadržaj i novosti o našim prijateljima i članovima obitelji.Ova promjena će najznačajniji učinak imati na medije koji proizvode vijesti, budući da su posljednjih godina mnogi od njih svoj sadržaj koji promoviraju na Facebooku prilagodili još uvijek važećem algoritmu News Feeda. Zuckerberg je priznao da će ove promjene vjerojatno rezultirati u smanjenju vremena koji korisnici provode na Facebooku, što bi moglo imati i negativne posljedice za tvrtku, makar kratkoročno, prenosi Jutarnji.hr. – Ako učinimo ispravnu stvar, mislim da će to dugoročno biti dobro za našu zajednicu i naš posao – zaključio je Zuckerberg.

(TIP)

[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

Morate biti prijavljeni kako bi mogli komentarisati Prijava

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.