Zuckerberg najavio drastiA?ne promjene zbog kojih A�ete biti manje na Facebooku: ‘Moramo se koncentrirati na ono najvaA?nije A?to Facebook moA?e uA?initi’

12.01.2018 09:46
Mark Zuckerberg
 

OsnivaA? FacebookaA�Mark ZuckerbergA�najavio je velike promjene u algoritmu koji ureA�uje poA?etnu stranu, to jest rubriku “Novosti” (News Feed) Facebooka pa A�e tako od sada prioritet biti na “smislenim druA?tvenim interakcijama” nad “relevantnim sadrA?ajem”, A?ime A�e se osigurati da je vrijeme provedeno na Facebooku “dobro provedeno”,A�piA?e Guardian.

Konkretno, to znaA?i da A�e Facebook davati manji znaA?aj i doseg postovima, fotografijama i video klipovima koje dijele mediji i poslovne organizacije – Zuckerbergovim rijeA?ima, prioritet viA?e neA�e biti na “javnom sadrA?aju”, nego na sadrA?aju koji su proizveli naA?i prijatelji i A?lanovi obitelji, prenosi Jutarnji.hr.

A�- RavnoteA?a na News Feedu se prebacila s najvaA?nije stvari koju Facebook moA?e uA?initi – a to je da nas meA�usobno povezuje. OsjeA�amo odgovornost da naA?e usluge nisu samo zabavne za koriA?tenje, nego da budu i na dobrobit ljudi – napisao je Zuckerberg u duA?em Facebook postu.

A�Kako piA?e Guardian, A?ini se da su ove promjene zamiA?ljene i kao odgovor na kritike koje je Facebook trpio tijekom cijele proA?le godine, a prema kojima je ova druA?tvena mreA?a odgovorna za A?irenje dezinformacija, pomoA�u kojih se utjecalo i na izbore u SAD-u krajem 2016. godine, ali i za eksploatiranje ljudske psihologije sa svrhom stjecanja profita.

U poA?etku su Zuckerberg i njegov tim odbacivali optuA?be, naroA?ito za utjecaj propagande i laA?nih vijesti u ameriA?kim izborima, ali su u jesen proA?le godine promijenili ploA?u nakon A?to su priznali da su kompanije povezane s ruskim vlastima kupile reklame u vrijednosti od 100.000 dolara s ciljem promoviranja sadrA?aja koji je ojaA?avao podjele u politiA?kim stajaliA?tima meA�u ljudima.

Kako kaA?e Zuckerberg u svojem postu, u zadnjih nekoliko godina su video i drugi javni sadrA?aji “eksplodirali” na Facebooku, do te mjere da mnogi misle kako zasjenjuje sadrA?aj i novosti o naA?im prijateljima i A?lanovima obitelji.Ova promjena A�e najznaA?ajniji uA?inak imati na medije koji proizvode vijesti, buduA�i da su posljednjih godina mnogi od njih svoj sadrA?aj koji promoviraju na Facebooku prilagodili joA? uvijek vaA?eA�em algoritmu News Feeda. Zuckerberg je priznao da A�e ove promjene vjerojatno rezultirati u smanjenju vremena koji korisnici provode na Facebooku, A?to bi moglo imati i negativne posljedice za tvrtku, makar kratkoroA?no, prenosi Jutarnji.hr.A�- Ako uA?inimo ispravnu stvar, mislim da A�e to dugoroA?no biti dobro za naA?u zajednicu i naA? posao – zakljuA?io je Zuckerberg.

(TIP)

[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

Morate biti prijavljeni kako bi mogli komentarisati Prijava

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.