Najbolje vjeA?be za A?ene koje nose visoke potpetice

10.01.2018 08:48
thumbnail (1)
 

Za visoke potpetice nije vaA?na samo navika jer da biste u njima stajali ravno, ne krivili noge niti kraljeA?nicu, potrebno je ojaA?ati stabilnost tijela i poboljA?ati ravnoteA?u.A� Kad tijelo postane super stabilno, zbog jakih miA?iA�a koji podrA?avaju stup tijela, tad A�e i hodanje u A?tiklama biti manje neugodno, odnosno manje opasno i bolno za cijelo tijelo.

Ako ste jedna od onih koja i zimi radije bira visoku potpeticu, a odluA?ile ste pojaA?ati svoju fiziA?ku aktivnost, moA?da ne bi bilo loA?e izvoditi vjeA?be koje A�e vam omoguA�iti rast miA?iA�a, ali i jaA?ati stabilnost cijelog tijela te tako poboljA?ati i njegovu ravnoteA?u.

1. Balans na jednoj nozi

Jednom nogom stanite na pod punim stopalom, tijelo nagnite prema naprijed, a drugu nogu podignite unazad da prati ravnu liniju tijela. U ruku suprotnu od noge kojom stojite na podu uzmite uteg te ga podiA?ite ispravljajuA�i i savijajuA�i ruku 10 puta. Pripazite da vam se tijelo ne ljulja, pripazite na disanje i miA?iA�e trbuha koji moraju biti stegnuti. Potom zamijenite nogu, odnosno ruku te vjeA?bu ponovite u 3 serije sa svakom nogom, prenosi Index.hr.

2. Podizanje noge s pilates loptom

Legnite na pod, ruke postavite uz tijelo, noge savijte, a stopala oslonite na pilates loptu. Zatim podignite straA?njicu tako da tijelo ostavite u pozi u kojoj A�ete moA�i biti nepomiA?ni, a da vam ne bude neudobno jer sad jednu nogu trebate podiA�i uvis i zadrA?ati tijelo u toj pozi 10 sekundi. Vratite se na poA?etni poloA?aj te pripremite drugu nogu za podizanje.

Mijenjajte noge te svaku podignite i zadrA?ite u toj pozi 5 puta.

3. Istezanje na jednoj nozi

Stanite jednom nogom punim stopalom na pod, a drugu poloA?ite odmah iza nje, oslanjajuA�i se na prste. Ruke podignite iznad glave tako da moA?ete maksimalno istegnuti tijelo. Duboko udahnite, a potom prednju nogu poA?nite savijati dok vam bedra i pod ne budu paralelni, a ruke spustite da i one stoje paralelno s podom. Ostanite u toj pozi 10 sekundi pa se vratite u poA?etan poloA?aj kako biste isto mogli raditi i s drugom nogom.

VjeA?bu napravite pet puta s jednom i pet puta s drugom nogom.

4. Podizanje straA?njice uz pomoA� pilates lopte

Legnite na pod, ruke raA?irite kako bi vam mogle biti dobar oslonac za stabilnu vjeA?bu. Noge ispruA?ite i oslonite na loptu, a potom istegnite noA?ne prste, utegnite noge te podiA?ite straA?njicu od poda. ZadrA?ite se u tom poloA?aju 10 sekundi pazeA�i da su vam miA?iA�i stegnuti, a disanje pravilno te vjeA?bu ponovite 10 puta.

Trening radite tri puta tjedno.A�

(TIP)

[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

Morate biti prijavljeni kako bi mogli komentarisati Prijava

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.