Produženo važenje kolektivnih ugovora za obrazovanje TK

08.01.2018 15:46
Sporazum_obrazovanje_08_01_2018
 

Premijer Tuzlanskog kantona Bego Gutić i predsjednici sindikata uposlenih u oblastima osnovnog i srednjeg odgoja i obrazovanja Admir Terzić i Sumedin Kulović potpisali su sporazume o produženju važenja kolektivnih ugovora za djelatnost osnovnog i srednjeg obrazovanja u Tuzlanskom kantonu. Ovim sporazumima je predviđeno produženje važenje kolektivnih ugovora za ove djelatnosti u Tuzlanskom kantonu na period od dvije godine.

„Ovo je plod našeg socijalnog dijaloga i dokaz da imamo kvalitetan tekst kolektivnog ugovora kojeg smo evo produžili i za naredne dvije godine”, rekao je predsjednik Sindikata srednjeg obrazovanja Admir Terzić i izrazio zahvalnost Kantonalnoj vladi za razumijevanje i nedavno potpisivanje sporazuma o osnovici za obračun plaća i naknadama za ishranu i korištenje godišnjeg odmora, čime je došlo do povećanja plaća uposlenicima u oblastima obrazovanja.

„Potpisivanjem sporazuma i produžavanjem važenja kolektivnih ugovora za naredne dvije godine, mi sa sindikatima svim našim uposlenicima u oblastima osnovnog i srednjeg obrazovanja dajemo jednu dodatnu stabilnost i socijalnu sigurnost”, zaključio je premijer Gutić.

(TIP)

[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

Morate biti prijavljeni kako bi mogli komentarisati Prijava

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.