Foto/I Tesla je u opasnosti: Mercedes ulaže milijarde, a svi modeli bit će elektrificirani

11.10.2017 08:28
thumbnail
 
I dok je autoindustrija nespremna dočekala dolazak novih tehnologija, u Mercedesu su reagirali na vrijeme. Automobilski gigant tako samo u razvoj električne EQ linije ulaže preko 10 milijardi eura, a u naredih pet godina planira lansirati više od deset električnih modela. Pridodamo li svemu postojeću gamu u kojoj će svaki model počevši od C klase dobiti plug-in hibridnu izvedbu, govorimo o najmanje 50 novih modela s elektrificiranim pogonom. Prvi iz EQ linije, model EQC na tržište dolazi već 2019. godine, piše Index.hr.
U Mercedesu pritom vrlo široko rade na razvoju novih tehnologija. Šef R&D odjela, Ola Källenius, tako kaže kako će se fokusirati na visoko učinkovite motore s unutrašnjim izgaranjem, sustave hibridizacije te razvoj gorivih ćelija. Pritom je općeprihvaćeno mišljenje u Mercedesu kako plug-in hibridi nude najbolje iz dva svijeta, pa će i biti zastupljeni na gotovo svim modelima.
U Daimleru očekuju kako će godišnja potreba biti minimalno milijun baterija, pa se već sada radi na izgradnji nekoliko tvornica. I dok će konvencionalni motori ostati u budućnosti, za Li-Ion baterije se očekuje da će kroz pet godina mjesto ustupiti naprednijim baterijama, piše Index.hr.
(TIP)
[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

Morate biti prijavljeni kako bi mogli komentarisati Prijava

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.