Veliko istraživanje: U potrazi za parkingom vozači troše milijarde

16.07.2017 06:49
thumbnail
 
Sudeći po nedavno objavljenoj studiji, vozači u Americi, Velikoj Britaniji i Njemačkog godišnje potroše milijarde eura u potrazi za parkirnim mjestom. INRIX je proveo veliko istraživanje na 17.986 vozača u 30 gradova Amerike, Britanije i Njemačke, a rezultati su iznenađujući. Tako primjerice prosječan vozač u New Yorku godišnje provede 107 sati u potrazi za parkirnim mjestom. U Londonu i Frankfurtu je situacija kudikamo bolja, pa tamo vozači na čeki provode 67, odnosno 65 sati, piše Index.hr.
Kad se trošku goriva pridoda izgubljeno vrijeme, ispada da u Americi potraga za parkingom pojedinog vozača stoji 345 USD godišnje. Prevedeno, Ameri godišnje u vjetar bace 72,7 milijardi USD, Nijemci nešto preko 40 milijardi EUR, a Britanci oko 23,3 milijarde GBP.
Druga velika stavka u ovim besmislenim troškovima je preplata usluge parkiranja. Američki vozač godišnje u vjetar baci 97 USD, Nijemac oko 98 EUR, a Britanac nevjerojatnih 209 GBP. Sve u strahu da ne dobiju kaznu.
Bilo bi zanimljivo vidjeti i podatke za Hrvatsku, posebno u gradskim središtima. Generalni dojam je kako u Zagrebu potraga za parkingom nerijetko traje i više od 10 minuta. Kad je pak u pitanju preplata, situacija je bolja zahvaljujući mogućnosti polusatnog plaćanja u 1. zoni, te jeftinije cijene parkiranja u odnosu na njemačke gradove.
(TIP)
[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

Morate biti prijavljeni kako bi mogli komentarisati Prijava

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.