Studija pokazala: Brza cesta Sarajevo-Beograd najbrža preko Pala?! Zvizdić priznaje da bi on najradije trasu do Beograda preko Tuzle i Bijeljine

19.05.2017 11:23
292d93ef-51a6-4436-ba90-d5e61921511bautoput
 

Najpovoljniji pravac za izgradnju brze ceste Sarajevo-Beograd je trasa preko Pala, Prače, Hrenovice, Ustiprače, Višegrada pa sve do Vardišta.To su pokazale tehničke studije koje su izradila dva sarajevska instituta, IPSA i Eptisa. Od pet varijanti računica govori da bi najskuplja bila trasa preko Romanije za čiju izgradnju od 113 km, trebalo bi da se izdvoji milijarda 200 miliona eura.

Najpovoljnija trasa je Prača – Višegrad, a ona bi koštala oko 995 miliona evra. Izradu studijske dokumentacije tražili su i u Ministarstvu saobraćaja i veza RS.”U toku je izrada te studijske dokumentacije. Konsultant ima rok da do kraja decembra posao, odnosno, da preda varijante izgradnje brze ceste od Sarajeva do Vardišta”, rekla je Nataša Kostić, pomoćnica ministra za drumski saobraćaj RS, objavila je Alternativna televizija.

U Ministartsvu komunikacija i trasporta BiH  bez odgovora da li su oni svoju analizu završili.U Srbiji, već odavno čekaju odgovor iz Sarajeva, jer je autoput od Čačka prema Užicu u finalnoj fazi. Predsjedavajući Savjeta ministara tvrdi da niko ne može sam da donese odluku o trasi, pa ga čude pozivi iz Srbije.

“Niko ne može jednostavno donijeti odluku o trasi, niti BiH, niti Srbija, svako može predložiti samu trasu i niko unutar BiH ne može donijeti jednostavno odluku o trasi”, navodi Denis Zvizdić, predsjedavajući Vijeća ministara BiH.Čini se da je upravo tu i problem. Iako, struka kaže jedno, politika čini se da hoće sasvim drugo. Zvizdić priznaje da bi on najradije okrenuo trasu do Beograda preko Tuzle i Bijeljine, ali da o tome treba još da se dogovara.

I dok političari vijećaju, autoprevoznici već računaju kakve bi olakšice brza cesta mogla donijeti, ali ona koja je za sada najjeftinija.”Ispravljanjem krivina, povećanjem preglednosti i pravljenjem trećih traka ovdje na usponima, snimanje preopterećin dionica i tu pravljenje dodatnih traka, veoma bi popravilo izgled usluge i donijelo uštede i privredi i stanovništvu, a naravno i prevoznicima”, rekao je Momčilo Sladoje, direktor Centrotransa Istočno Sarajevo.Cijena putovanja od Sarajeva do Beograda bila bi upola jeftinija, a putovanje upola kraće. Autobusi sada voze osam sati. Brzom cestom bi se i do tamo i nazad moglo stići za isto toliko vremena.

(TIP/Foto: Ilustracija)

[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

Jedan komentar na Studija pokazala: Brza cesta Sarajevo-Beograd najbrža preko Pala?! Zvizdić priznaje da bi on najradije trasu do Beograda preko Tuzle i Bijeljine

  1. Stop GMO

    19. 05. 2017. - 13:30

    Desetine istih takvih studija koje bi pokazale da je trasa najbolja preko Tuzle mogu se naručiti za male pare i dobiti za nekoliko dana čak šta više uvjeren sam da bi ovi ,,instituti ” IPSA i Eptisa napravili nove ako im iko više plati !
    Zanimljivo je da kad smo imali para da svako selo povežemo sa autoputom naši političari su to potrošili i pokrali a sad kad cestu finansira Turska e sad smo našli da tupimo o ekonomičnosti !
    Trasa Sarajevo-Doboj-Tuzla-Bijeljina je jedina pravedna !

Morate biti prijavljeni kako bi mogli komentarisati Prijava

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.