Savjeti / Pametni trikovi: Pobijedite nesanicu za svega nekoliko minuta

15.05.2017 09:54
zijevanje_san_nesanica_pospanost_spavanje_arhiv
 

Nesanica je jedan od čestih problema koji muče veliki broj ljudi, no uz nekoliko trikova, u svega nekoliko minuta, možete pobijediti ovaj problem.Inače, nesanica se može javiti u bilo kojoj životnoj dobi, a češća je kod starijih osoba, te je posebno izražena kod žena. Neki od uzroka nesanice mogu biti pojačani stres, depresija, niska primanja, noćni rad ili sjedilački način života, piše Ordinacija.

No, svemu tome možete stati u kraj, uz sljedeće trikove:

1. Ne trudite se pretjerano da zaspite
Jeste li nekad u životu bili iznimno fokusirani na neku stvar? Vjerojatno ste primijetili da se sve ipak posloži u trenutku kada vaša jaka želja prestane. Isto vrijedi i za san – što više pokušavate u njega utonuti, on sve više izmiče. Podsjetite se kako je spavanje normalna tjelesna funkcija i da ćete sigurno zaspati u kratkom roku. To će se vjerojatno i dogoditi.

2. Ugasite svjetla i pustite muziku
Lagana muzika vam može poslužiti kao uspavanka ukoliko imate problema s nesanicom. Prema studiji objavljenoj u časopisu Holistic Nursing Practice, muzika može odraslom čovjeku pomoći da utone u san. Ugasite svjetla u sobi i pustite neku baladu ili klasičnu muziku.

3. Birajte odgovarajuće namirnice
Ako ste jedan od onih ljudi koji se okreće satima u krevetu, možda biste trebali razmisliti o onome što jedete. Banane su izvor vitamina B6 potrebnog za proizvodnju melatonina, koji će vam pomoći da zaspite!

Trešnje su jedne od rijetkih prirodnih namirnica koje sadrže melatonin, kemikaliju koja pomaže u regulaciji našeg unutarnjeg sata! Čaša soka od trešnje, ili kad im je sezona svježe, mogu vam pomoći da spavate mirnije.Orašasti plodovi sadrže triptofan – smirujuće kemikalije koja nam pomaže da lakše utonemo u san.

4. Pripremite kupku
Mirisna kupka je idealan način za opuštanje, raspršivanje stresa i odmaranje umornih i bolnih mišića. Ne morate potrošiti puno novca kako biste uživali u primamljivim mirisima! Kako biste lakše utonuli u san odaberite ulja koja opuštaju poput ulja lavande, melise, ylang ylanga, kamilice, ružinog drva, nerolija ili jasmina, prenosi radiosarajevo.ba.

(TIP)

[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

Morate biti prijavljeni kako bi mogli komentarisati Prijava

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.