Volkswagen predstavio treći po redu prototip električnog vozila

20.04.2017 08:36
thumbnail (1)
 

, ovaj put u crossover izdanju. Nakon osnovnog I.D. kompakta i I.D. Buzz transportera recept je sasvim jasan: U inovativnu arhitekturu ugraditi električni pogon i ponuditi rekordnu prostranost. Ono bitno je da će i ovaj model ići u serijsku proizvodnju, i to najranije od 2020. godine, piše Index.hr.

 Na ovom vozilu za pogon se brinu dva elektromotora, prednji snage 102 KS i stražnji od 204 KS, oba napajana iz baterija kapaciteta 83 kWh. Prema službenim podacima crossover uhvati 100 km/h za manje od 6 sekundi i ostvari doseg od oko 500 km. U VW kažu kako se ovaj crossover vozi kao Golf GTI.
 Impresivan je i podatak o punjenju baterija. Putem istosmjernog sustava snažnog ćak 150 KW dovoljno je pola sata da se napune baterije na 80% kapaciteta. Recimo i kako je ovdje korišteno isto rješenje smještaja baterija u podnicu vozila.
I ovaj koncept Volkswagen je opremio sustavom autonomne vožnje, a uključuju četiri laserska skenera smještena na krovu. Klizna vrata i izostanak B nosača olakšavaju pristup vrlo prostranoj kabini u kojoj dominira 10,2-inčni zaslon infotainmenta. Logično, ploča s instrumentima je digitalna, a ugrađena oprema predstavlja najbolje što je Volkswagen trenutno spreman ponuditi.
(TIP)
[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

Morate biti prijavljeni kako bi mogli komentarisati Prijava

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.