Cerić, Suljagić i Tokić na meti kritika u RS-u: ˝U izbornu utrku ušli vrijeđajući i prišivajući RS fašizam, genocid, nasilje…˝

25.08.2014 13:46

Dr. Mustafa Cerić, nezavisni kandidat za člana Predsjedništva BiH, Emir Suljagić, kandidat Demokratske fronte – Željko Komšić i Sejfudin Tokić, kandidat za predsjednika RS našli su se na udaru kritika u manjem bh. entitetu, javlja bh. novinska agencija Patria (NAP).

Naime, jutrošnji „Glas srpske“, list blizak vladajućoj strukturi, traži od Ureda visokog predstavnika sakcije za tu trojicu političara, a zbog kako tvrde „teških kvalifikacija na račun Srpske“. – Pojedini političar iz Federacije BiH u izbornu utrku ušli vrijeđajući i prišivajući RS fašizam, genocid, nasilje i mnogo druge kvalifikacije – navodi ovaj list.

Oni su nabrojali nekoliko izjava dr. Cerića, Suljagića i Tokića u kojima vlasti RS i manji entitet povezuju sa zločinima, genocidom i diskriminacijom. Kako tvrde, stručnjak za bezbijednost Predrag Ćeranić, smatra da se radi „o planiranom, ciljanom i organiziranom projektu“. – To nije prvi put. Magazin „60 minuta“ je u kontinuitetu RS etiketirao srbočetničkom i fašističkom – rekao će Ćeranić za „Glas srpske“, prenosi NAP.

(Danas.info/NAP)

[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.