Nacionalisti haraju BiH pred izbore: Ceca u Lukavici, Thompson pjevao u Busovači…

22.08.2014 09:54
 

Srbijanska folk pjevačica Ceca, supruga ubijenog ratnog zločinca Željka Ražnatovića Arkana, koji je odgovoran za smrt više hiljada bošnjačkih civila tokom srpske agresije na Bosnu i Hercegovinu, 30. avgusta ove godine održat će koncert na stadionu FK Slavija u Lukavici, piše bh. novinska agencija Patria (NAP).

Početkom ovog mjeseca u Bosni i Hercegovini pjevao je i hrvatski pjevač Marko Perković Thompson, također prepoznatljiv po nacionalističkim pjesmama. On je 8. avgusta prvo nastupao u Odžaku, pet dana kasnije u Busovači, a dva dana nakon toga u Livnu. Zanimljivo je da i Ceca i Thompson u Bosni i Hercegovini pjevaju dva mjeseca pred održavanje Općih izbora, koji će se održati 12. oktobra ove godine. Sa Cecinim dolaskom u Lukavicu upućeni povezuju Milorada Dodika, predsjednika SNSD-a i Republike Srpske, koji je i najavio svoj dolazak u Lukavicu, dok je za dolazak Thompsona u BiH, potvrdili su za Patriu izvori bliski ovim političkim partijama, odgovoran HDZ.

Politički analitičari nemaju sumnje u to da dolazak pjevača u BiH poput Cece i Thompsona, i to u predizborno vrijeme, ima samo jednu ulogu, a to je da nacionalističkim strankama obezbijede što veći broj glasova na predstojećim izborima. Bošnjaci iz Busovače, sa kojima su novinari Patrie razgovarali nekoliko dana nakon koncerta, kažu da je atmosfera tokom Thompsonovog gostovanja i srednjoj Bosni bila nalik onoj pred sukobe 1992. godine, te da se ni u jednom trenutku nisu mogli osjećati prijatno. Thompson je u Busovači oživio neke ratne priče.

Naboj u Busovači osjećao se čak nekoliko dana nakon ovog koncerta, naročito među mladićima hrvatske nacionalnosti, koji se nisu libili nosati majice s Thompsonovim likom, ali i u lokalnim kafićima puštati njegove pjesme mnogo glasnije nego su to činili prije koncerta. – Bošnjacima u Busovači nije bilo jednostavno za vrijeme Thompsonovog koncerta – rekao je jedan od sagovornika Patrie, koji se bojao otkriti svoj identitet. O ovakvim vremenima i u ovakvom mjestu, kaže, najbolje je ne biti previše eksponiran. – Koncert su osiguravale jake policijske snage, ali je atmosfera bila toliko uzavrela da je bio dovoljan samo jedan incident pa da cijela stvar izmakne kontroli. Taj dan cijela Busovača bila je u znaku hrvatskih nacionalističkih obilježja i pjesama – kaže on.

Ništa lagodnije se Bošnjaci nisu osjećali ni u Livnu, gdje je nacionalistička parola: „Za dom – spremni“, tog petka odjekivala cijelim Livnom. Razglas je bio tako jak da se Thompsonov glas čuo čak četiri kilometra od mjesta koncerta, koji je trajao do dva sata iza ponoći i na kojem se popilo više alkohola nego u svim livanjskim kafanama za mjesec dana. – Jasno je da ovakvi koncerti i ovakvi pjevači imaju cilj da i Hrvate i Srbe udalje od Bosne i Hercegovine kao njihove domovine i da ih približe Srbiji i Hrvatskoj. Odnosno, oni svojim koncertima osiguravaju pobjedu nacionalistima, a ne onim političkim partijama i političarima koji su za napredak BiH. Sve ovo skupa šalje jako lošu poruku – zaključuje sagovornik Patrie iz Livna.

(Danas.info/Nap.ba)

[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

92 komentara na Nacionalisti haraju BiH pred izbore: Ceca u Lukavici, Thompson pjevao u Busovači…

  1. sudija

    23. 08. 2014. - 13:14

    Isto kao sto i Izetbegovic tetosi turskog presjednika i udaljuje Bosnjake od svoje domovine. Prvo pogledaj u svoju avliju pa onda preko tarabe. Kada cete svi tamo doci tobe i pameti, molim se dragom Bogu i Alahu.

    • Koje Bosnjake? Mozda 1/3 sto su glasali za njega ali to nije ni 9% Bosnjaka koji zive (ili su zivjeli) u BiH. I taj Ergogan ce mu sada skociti na nos na izborima, ja se kao Bosnjak, iskreno tome nadam. I da ce izgubiti izbore ali ono bas biti potucen do kraja. Izborni zakon je takav da i sa 9% podrske mozes da budes predsjednik.

      Ali ne treba ici odmah kontrirati jer Erdogan nije:

      – pjevao Evo zore, evo dana niti je podupirao ratne zlocince
      – nije se udao za Arkana, covjeka koje je bio svjetski kriminalac i ubica, te bio izvršilac naređenja iz Beograda koja su ukljucivala najsvirepije zlocine nad civilima.

      Turska čak nije ni bila upletena u ratna dejstva po bilo kom osnovu niti su dolazili kojekakvi placenici iz Turske da ratuju u BiH. Ali je recimo sada podigla kompletan Natron-Hayat koji je bio unisten u poplavama i u kojem radi preko 1000 ljudi.

      Naravno da Bakir ne bi trebao da radi ali tvoj komentar je onako, nizak. Iako si otisao do Sidneja i Melburna, jos te nisu pustile predrasude koji si poprilicno napakovan iako inace besjedis da se vidi da imas nesto od skole.

      Avlija se mete sto se tice tih stvari o kojima ti pricas. Ponajprije ce je Bosnjaci omesti sto se da vidjeti po mnogo stvari koje se desavaju. A kada ce Srbi i Hrvati priznati svoje ratne zlocine te se ograditi od onoga sto su radili tokom 92-95, te zaustaviti svoje teritorijalne i svake druge pretenzije preba BiH? Ja mislim da ce dosta vode ispod mosta proteci prije nego se to desi.

      • sudija

        24. 08. 2014. - 00:55

        Erdogan je naslednik onih koji su napravili najveci zlocin nad Srbima tokom cijele ljudske istorije i kao takav ostaje vjeciti zlocinac. Da Bosnjaci nisu glasali za Aliju i njegovu stranku 90-tih rata ne bi ni bilo. Ne sjecas se ti ni vezivanja turske i ustaske zastave kao protiv srpske koalicije i prijetnji da Srba nece biti sa ove strane Drine. I onda vam je kriva Srbija koja je zastitila svoj dio naroda u Bosni. No nemam namjeru da polemisem ni sa kime jer tamo izgleda postoje tri istine i tri istorije i svako svoju forsira. Dok je tako u Bosni nece biti ni napretka ni zivota. Sta mislis da Amerikanci posle svog gradjanskog rata i danas treba da prekopavaju i sahranjuju mrtve, da dizu spomenike i prave godisnjice nekim zlocinima u Alamu na primjer. Od tog pamcenja i sjecanja nema nista osim hranjenja nekih buducih konflikata.

        • Yuri

          24. 08. 2014. - 02:20

          Vodeći se istom logikom, možemo da dođemo do zaključka da Srbi nisu glasali za Slobodana i Radovana, da rata ne bi ni bilo.
          Možemo se praviti glupim koliko hoćemo ali neke neosporne činjenice ne možemo zanemariti. Recimo neosporna činjenica jeste da su Bošnjaci (koje optužuješ sa neku džihadsko-ustašku zavjeru) dočekali rat bez i jednog jedinog tenka. S druge strane Srbi dočekaše rat sa 500 tenkova, duboko ukopani u tranšeje oko Sarajeva (u punoj ratnoj spremi sa svom podrškom, logistikom i rukovodstvom JNA)… Za umnog čovjeka (koji koristi MOZAK umjesto spinovanog dnevnika) dovoljno je da pogleda brojke (jer matematika nikada ne laže) da mu bude apsolutno sve jasno.

          • sudija

            24. 08. 2014. - 05:56

            Ne vrijedi diskutovati sa ogranicenim umovima. Sta bi bilo da Srbi nisu imali kazes 500 tenkova iako sumnjam u taj broj, ne bi ni jedan ostao u zivotu. Toliko o vasoj ljubavi i nevinosti.

          • Čiko@Darkwood

            24. 08. 2014. - 10:16

            Samo na Gradaccu ih je ostalo mislim 70-80, usce kod Doboja cca 10 komada u cugu je ostalo. Hoćeš da ti dalje nabrajam?

          • marantz

            24. 08. 2014. - 10:36

            Doboj – Tešanj, tamo je ostalo preko 100 tenkova. Pa jedan lik je sam syebao cca. 20 – 30 komada.
            I šta se trudite (i ti, yuri i davud) i prepirete sa likom koji tvrdi da imaju 3 istine (a ima samo jedna, zna se koja), koji tvrdi da je kolona na brčanskoj napadnuta (a iz te kolone se prvo zapucalo), koji vjerovatno misli da je Armija BiH napravila masakre na Markalama, Kapiji,…
            I da, ne znam samo ko je ubio 11000 ljudi u Sarajevu i 8500 ljudi u Srebrenici. Vjerovatno su i Bošnjaci, Bošnjaci-muslimani, muslimani (kako kome volja), protjerivali iz Podrinja i klali sami sebe.
            Mislim, ne želim uopšte da mu repliciram i da ulazim u neke rasprave, jer se tu nema šta raspravljati, pa moram tebi replicirati :-))

          • Čiko@Darkwood

            24. 08. 2014. - 10:45

            Ovo sam referisao na bitku na Ušću u kojoj sam ucestvovao. U cugu je tada poderano 8 ili 10 tenkova, ne mogu se sjetiti.

            A sto se tice repliciranja, treba to replicirati. Ima ljudi koji to ne znaju. Posebno mlađe raje koja zaluta. Ali treba kulturno, samo cinjenicama bez ikakve involviranosti emocija to odraditi. Istina uvijek boli.

            On referise na Tuzlu. Pa i da nisu četalji prvi počeli pucati, trebalo je to poroljati jos sve u kasarni tamo. Sta je trebalo pustiti da naprave Bijeljinu i Zvornik sa jedne strane ili Sarajevo sa druge strane???

            Sva sreća pa je neko imao muda da to organizuje sve i da Pračara pošalje u pičku njegove matere …

            A evo mu ako je zaboravio:

            https://www.youtube.com/watch?v=Odjzw2YhRAU

          • Yuri

            24. 08. 2014. - 21:00

            Hahahaha tačno se vidi gdje je raketa zveknula transporter M60 (popularno zvani kanta). Prošla kroz njeg ko vreo mač kroz puter. Ovo su garant šopali onim kineskim crvenim strijelama…

          • Čiko@Darkwood

            24. 08. 2014. - 21:47

            Mislim da je veci dio posla odradio T12 ali nisam siguran. Ja sam bio sa druge strane.

          • Yuri

            24. 08. 2014. - 22:18

            Znači topina je odradila svoje… Nišanđija je bio i više nego precizan, očito…

          • Dabis

            24. 08. 2014. - 14:24

            …potpisujem…

          • Yuri

            24. 08. 2014. - 11:23

            Srpski JNA oficiri, poput Radovana Tačića (u knjizi – “Stakleni tenkovi”) opisuju kako su sistematski pokrali svo nauružanje iz kasarni u BiH, između ostalih, najdetaljnije je opisana pljačka tenkova iz kasarne Husinska Buna. Tenkovi su završili kod Ugljevika, gdje su se prefarbali (vojnici promjenili oznake na uniformama) i hladno se zarotirali 180°. U knjizi je naveden tačan broj tenkova sa kojima su Srbi otpočeli borbene aktivnosti, provjeri broj, ali nemoj se šokirati…

            Pa imaš JNA oficira Tomislava Prečera koji je priznao da je raketirao Živinice, da su bombardovali Kalesiju, da su pod okriljem noći JNA vojnici obilazili Srpske porodice u Tuzli i nauružavali ih (zašto i protiv koga?).

            Potom imam par pitanja za tebe ovako direktno:
            1. Zašto su bili ukopani minobacači na Badrama?
            2. Otkud to haubice na Gredi?
            3. Ko je to nauružavao paravojne formacije u Požarnici?
            4. Na koga je JNA otvorila vatru kod mosta s kipovima?

            Znači ne bulazni dječko. Ne znam koliko godina imaš, ali nemaš veze s vezom. Da Srbi nisu imali 500 tenkova (dokumentovana činjenica), ne bi otpočeli ratove. U svakom slučaju tamo gdje su VRS ili JNA sa paravojnim formacijama ušli, nije ostala ni trava. Koncentracioni logori Omarska, Keroterm, Manjača, Uzamnica, Vilina Vlas, su vaša “remek djela”. U Prijedoru ste natjerali Bošnjake da nose “bijele trake” po uzoru na Hitlerove naciste… a poslije ih pobili (pa ih otkopavaju iz Tomašice)…

            U svakom slučaju, eto sada živite svoje “snove”. Imate laktašenka čobana da vas voda ko ovce. Četnički vojvoda vam je napokon predsjednik države. Vučić koji bi ubijao 1000 Bošnjaka za jednog Srbina (ironično, pored tri prsta, koncentracionih logora, bijelih traka i ova Vučićeva izjava vuče korijene od Hitlerovih nacista), vam je premijer. Uživajte… Samo nemojte previše filozofirati o “dobroti” jer kod vas se još niko nije hljeba najeo. Postoji itekako debeo razlog što su od vas svi pobjegli (uključujući i Crnogorce) glavom bez obzira!

          • Čiko@Darkwood

            24. 08. 2014. - 11:35

            Izgleda da je Vučić učio od najboljeg učitelja za genocic, trake…
            Od učitelja iz Vučije jame 😉

          • Yuri

            24. 08. 2014. - 13:33

            Ma kad mu vidim onu njušku debilnu, uhvati me osip po sedam dana. Toliko je antipatičan da glava boli…

          • Čiko@Darkwood

            24. 08. 2014. - 21:29

            Koja on muda pod bubrege prodaje, Srbima u Srbiji da ce im biti bolje a ovima nasim da se promijenio.

          • Dabis

            24. 08. 2014. - 14:23

            Bravo Yuri, zaista respektujem sve tvoje komentare na ovom portalu, ali zaista ne razumijem zasto se spustas na nivo ovog bilmeza i pokusavas mu objasniti nesto sto on nece da zna a zna. Ja do danas nisam imao srecu da susretnem ili upoznam niti jednog pripadnika tog naroda koji se stidi zlodjela koja su u BiH pocinjena u njegovo ime.Zato vec odavno i ne razgovaram o tome sa Srbima, jer vjerujem da bi i sutra ucinili isto.

          • Yuri

            24. 08. 2014. - 14:35

            Vjeruj mi suprotno tvom iskustvu, sreo sam mnoge Srbe koji uopšte ne razmišljaju poput ovog “sudije”. Ima među njima itekako normalnog svijeta, samo što na internetu jako malo ćeš naći takvih, jer obično takvi ljudi nemaju ni volje ni živaca a ni vremena da se “prepiru” oko ovakvih stvari. Ko što mi reče jedan Beograđanin prije par godina citiram: “Niti sam rat pravio niti vodio niti završio, neću da nosim to breme tereta”. I lik je sasvim u pravu.

            A što se tiče konkretno sudije, takvim degenima ne treba na provokaciju ostati dužan, već im gorku istinu treba natrljati od nos. Vidiš da je on neki lafo ex-Tuzlak kojeg su vjerovatno Dabić i Krajišnik naselili u neku vukojebinu pa je sada ljut jer je prevaren. Pretpostavljam da je i on jedan od onih Srba koji su pod okriljem noći dobijali oružje od JNA da ubijaju svoje komšije, a kad im plan propao, bio prinuđen da sa JNA odjebe iz Tuzle za sva vremena.

          • Čiko@Darkwood

            24. 08. 2014. - 14:37

            svojeručni potpis

          • Davud

            24. 08. 2014. - 07:50

            To je, Yuri, standardna spika ispranih mozgova i ovih koji vazda ganjaju političku korektnost. Molim te lijepo, koliko đubre i smeće od čovjeka moraš bit da kažeš da su Bošnjaci odgovorni za rat jer su glasali za Aliju. SMEĆE NEVIĐENO!

            Za svako sranje koje naprave Srbi i Hrvati ograničeni umovi kakav je naš sudija traže razlog u Bošnjacima (ili se, u najmanju ruku, potrude da relativiziraju krivicu pa izjednače nešto što se ne može izjednačit).

            Treba te bit sramota sudija, idiote jedan, desetine hiljada ljudi je pobijeno od strane onih koji danas šute o masovnim grobnicama, odnosno žale se na smrad i od vlasti traže da nešto po tom pitanju urade.

          • sudija

            24. 08. 2014. - 09:56

            Ti si jedan obican debil. Ko je vas napao na Brcanskoj malti? Kad su odlazili iz Tuzle i ostavili vam kompletno naoruzanje na Kozlovcu naspravili ste masakr. Dobro ste i prosli posle svega.

          • Čiko@Darkwood

            24. 08. 2014. - 10:15

            E jebiga sudija. Koju dioptriju ti nosis?

          • Davud

            24. 08. 2014. - 10:37

            Smiri se, salonac, preživjet ćeš činjenicu da je pokušaj okupacije i kasnijeg etničkog čišćenja Tuzle za vas četalje neslavno završio. Teško ali ćeš ipak preživjeti. 😉

          • sudija

            24. 08. 2014. - 11:42

            Samo vi zivite u svojoj dzamahiriji sa svojim dzihadskim idejama. Sretan vam povratak u XVIII vijek.

          • Čiko@Darkwood

            24. 08. 2014. - 11:50

            Pa ti se konstantno vracas 500 godina unazad a ne mi ovjde. Tebi smeta Erdogan jer je neki Turčin nešto radio prije 500 godina. I onda pobijete 10.000 muslimana u Srebrenici radi toga.

            https://www.youtube.com/watch?v=QfInjlNoT4Q#t=114
            eto ti jarane ko se vraca 500 godina nazad.

            preko 90% Bosnjaka-muslimana se ne identifikuje ni sa Arapima niti Turcima jer mi u biti nemamo sa njima nista zajednicko danas. To sto neko nesto potura, to su opet KOS/SIS/CIA i ostale igrice koje se igraju. A BIH nema politicare, iz bilo kog naroda, da moze da se izbori sa tim. I to je najveca zalost.

          • Davud

            24. 08. 2014. - 12:23

            Da, da, Bošnjaci se vraćaju u XVIII vijek i žive u džamahiriji učeći o džihadskim idejama, a civilizovani Bizantijci pobiju na desetine hiljada ljudi, spale na stotine hiljada objekata, izbrišu sa lica zemlje sve ono nebizantijsko kako bi se svaki trag jednoj kulturi s određenog područja u potpunosti izbrisao i sve to začine mitomanijom proizašlom iz prevelikih doza brlje i neprestanog guslanja.

            Kakva civilizacija i kultura, za poželit… Kada bih morao birati (a srećom ne moram) između bizantijskih “vrijednosti” i džamahirije (btw, imaš li ti barem ikakve veze šta džamahirija uopšte predstavlja il’ čitaš ovo ‘džamija’ u riječi pa kontaš islamska država?), izabrao bih ovo drugo. Kakvo god da je, nije gore od vas i vašeg sranja.

          • sudija

            24. 08. 2014. - 12:27

            Poceli ste sami palit svoje institucije kad ne mozete vise srpska sela po Republici Srpskoj. Na kraju cete sami sebe pojesti.

          • Davud

            24. 08. 2014. - 12:33

            LOL. Da smo Bogdom palili bizantijska sela po tzv. rs, danas ne bi imali problem s okupacijom 49% države i blokadom svega što ima dodirnih tačaka s ovom zemljom. Srećom (po vas), nismo divljaci k'o vi.

          • sudija

            24. 08. 2014. - 13:41

            Vi ste okupirali 51% srpske zemlje. Da smo vas bogdo protjerali zajedno sa turcima zivjeli bi bez problema na cjeloj svojoj teritoriji.

          • Davud

            24. 08. 2014. - 13:51

            Tako misliš o bivšim komšijama, ha? Još potičeš iz Tuzle, mogu tek mislit kakav svjetonazor gaji ostatak tvog naroda koji živi uglavnom po planinama i šumama oko urbanih centara u BiH. 🙂

          • sudija

            24. 08. 2014. - 14:08

            Da sam mogao birati gdje cu se roditi Tuzla bi bila na zadnjem mjestu bas zbog takvog komsiluka.

          • Dabis

            24. 08. 2014. - 15:53

            Da ti je mati znala za abortus, svima bi bilo bolje…

          • Dabis

            24. 08. 2014. - 15:53

            …potpisujem…Bravo Davud.

          • Čiko@Darkwood

            24. 08. 2014. - 14:06

            Ti opet 500 godina unazad. Ako kazes da si iz Tuzle, tu rodjen, odrastao, radio ne kontam kako se nakupilo tolike negativne energije i mrznje ili kako si formirao misljenje ?

            Jel to samo radi toga sto je BiH proglasila nezavisnost ili ima nesto trece? Zasto si takav?

            Stvarno niđe veze a kazes da si kao i visoke skole zavrsio. Ne kontam te nikako kako mozes toliko biti zadojen mrznjom.

          • sudija

            24. 08. 2014. - 14:21

            Uopste vas ne mrzim, samo vas sazaljevam jer ne znate koliko ne znate.
            Na kraju i zivite onakav zivot kakav zasluzujete po svome znanju i umjecu.

          • Dabis

            24. 08. 2014. - 14:16

            Da mamlaze jedan, zivjeli bi u miru kao sto ste uvijek u miru zivjeli sa svim svojim susjedima, a i sam znas da ste sa svima u ratu ili svadjama. Nedavno sam procitao rezultate neke ankete koju su proveli studenti iz Praga u kojoj se pokazalo da NIKO ama bas NIKO u EU Srbe nebi pozelio za susjede. Pametnom dovoljno, a tebi???Neka ti je Bog na pomoci.

          • sudija

            24. 08. 2014. - 14:23

            E debilu da se ja pitam otkacio bi odmah tu eu u koju ni vas niko ne planira primiti kao ni vasu tursku.

          • Čiko@Darkwood

            24. 08. 2014. - 14:41

            Nije ti pricao covjek o tome. A sto se tice otkačivanja/zakačivanja, ti si predaleko da bi te neko zarezivao za bilo što. Zbog takvih ko što si ti, Internet ne bi trebao ni da postoji.

          • sudija

            24. 08. 2014. - 14:51

            Odoh ja malo da uzivam u zivotu a vas prepustam vasim problemima, mrznji i mukama.

          • Čiko@Darkwood

            24. 08. 2014. - 14:53

            Peace brate. Svi mi uzivamo. Usput, de uzmi onaj svoj kabriolet pa se malo provozaj. I pjeni i dalje dole na drevnoj srpskoj zemlji Australiji. Da nemas slucajno internet u autu? Rekose mi sada da je to ono kroz IN da si online nonstop.

            Poenta da mi ovdje nikoga ne mrzimo, posebno ne Srbe ali isto tako ne mozemo relativizirati stvari dok ti neces da akceptiras cinjenice koje smo svi ovdje naveli i koje pobiti ne mozes. Posebno ovo vezano za raspad Jugoslavije kao drzave i ko ju je rasturio. Kad ti to dodje iz guzice u glavu, onda ces mozda i moci voditi normalnu konverzaciju.

          • Dabis

            24. 08. 2014. - 15:51

            Krkane jedan, jebo te Auastralija u kojoj su i leptiri opasne zivotinje i gdje pauci, skorpije i zmije nalazu utocista u kucama, stanovima, vikendicama…A o uzivanju u moru pogotovo nemoj, mada bih volio da te dokaci jedna od onih umiljatih meduza od kojih se, bez hitne intervencije od 20 min; umire. I usput mamlaze, ne govoris o hiljadama onih koji ceznu i sanjaju Evropu, ali malo poskupo da dva-tri puta godisnje skoknu ovamo. A ja se ne zalim papane jedan majevicki (garant ste se ti i tvoji) sljegli u Tuzlu, nego kad pozelim, odletim Wizz air-om za samo 15 eurona. Ma uostalom bas me briga, za tebe i sve tvoje “do zuba goloruke” neduzne bilmeze. Ovo je moj poslednji komentar na tvoje psihopatske “analize” zaista se vise necu spustati na tvoj nivo a Ciko, davud, Dex i ostali, nek odluce sami.

          • sudija

            24. 08. 2014. - 21:36

            Ti si ozbiljan psihijatrijski slucaj. Mars u Jagomir ili Sokolac.

          • sudija

            24. 08. 2014. - 23:44

            Debilu jedan ja se kupam u svom vlastitom bazenu.

          • Yuri

            24. 08. 2014. - 14:27

            Prvo taj komad zemlje nikada nije bio Srpski niti će biti. A što se tiče Turaka, prvenstveno, da vam nije bilo Turaka, danas ne bi ni vi postojali u Bosni. Istini za volju, kad slijedeći put kreneš u crkvu na “pametovanje” kod Kačavende, sjeti se da ti je tu SPC (koja usput nema nikakve veze sa Bizantskom Pravoslavnom Crkom na koju se pozivate) kreirao niko drugi do Sulejman I Zakonodavac 1557 godine kada vam je kreirao tzv. “Pećku patrijaršiju”…

            Ali vi sve činjenice krijete ko zmija noge, počevši prvo od vašeg prvog kralja Stefana Prvovjenčanog kojem Papa Honorius 1217 godine kreira Srbiju pa nadalje… Ne treba tražiti puno, samo pogledati “heroja nacije” kojem su Srbi 2x mijenjali prezime. Od Kopilića preko Kobilića do Obilića… Kompleks nacija…

          • sudija

            24. 08. 2014. - 14:42

            A koji je to vas vladar u Bosni do Alije.

          • Čiko@Darkwood

            24. 08. 2014. - 14:48

            Obrćeš teze. Konstantno nesto implantiraš Bošnjacima-muslimanima. Stvarno si opterećen Alijom ali previše brate, previše… Ti ili si plaćen da ovo radiš ili si macola zešća. Bosna i Hercegovina nije država samo Bošnjaka-muslimana nego i svih ostalih koji tu žive i koji je akceptiraju kao svoju državu. Ti je nisi akceptirao kao svoju drzavu i pedala si do Australije.
            Organizujte se dole, pa formirajte ko Kinezi China-town, vi napraviti neki svoj “town” da budete svi u jednoj ulici ili gradicu. Ako je to to taj neki cilj koji je zacrtan i nije ispunjen.

            Ne bi me čudilo da ti unučići uđu u raspravu sa ostalim koji zive u Australiji i da im počnu objašnjavati kako ti drugi žive na drevnoj srpskoj zemlji. Jarane, de ba popusti malo, saberi 2 i 2

          • sudija

            24. 08. 2014. - 14:56

            Znas li ti kolika je Australija i kakva je to zemlja? I nikome nije ovdje tjesno iako se moze sresti 220 vrsta jezika. Niko nikog ne gleda poprijeko. Svi se smiju i uzivaju u zivotu ovdje. Zato mi je zao vas koji cete provesti cijeli zivot u prepucavanjima i patnji.

          • Čiko@Darkwood

            24. 08. 2014. - 15:00

            Pa o tome ti i pricam. Kako si poceo, razjebacete i to dole rahatluka sto ima.

            Drago mi je da uzivas, ali informisi se malo bolje sta je i kako bilo. Pogledas tamo neovisne medije u Srbiji. Pocelo se pricao o pravom karakteru ratova koje je Srbija vodila. Ako je Njemacka sada najveci “prijatelj” svima onima koje je sravnala u WW2, isto tako i Srbija se moze povratiti ali mora akceptirati cinjenice.
            To sto su EU i Ameri tuzbe protiv Srbije odbacili te nasli neku sredu, to je da ne bi placali ratnu stetu sljedecih 500 godina kakva je srbijanska ekonomija. I sta je tu je. Aga je reko da se konj tako veze i konj je tako vezan. Zivot ide dalje. Ali ne mozemo akceptirati dosta drugih stvari o kojim smo pricali.

            Bio sam ja u Australiji, ne sikiraj se. Iskreno, ne bih ja mogao zivjeti tu iako je med i mlijeko sve. Ali ti moras. Pozdrav sa Alpa.

          • sudija

            24. 08. 2014. - 21:48

            Ja zivim malo u Svajcarskoj malo u Australiji. A vi od Save i Drine ne mozete nigdje maknut.

          • Čiko@Darkwood

            24. 08. 2014. - 21:50

            Ti odavno nisi bio ovamo cim tako pricas. A gdje si u Svajcarskoj boga ti, posto sam i ja u zadnje vrijeme cesto tu?

          • sudija

            24. 08. 2014. - 21:54

            Ta tvoja Svajcarska je mozda Modrac. Jer dalje ne mozete dobaciti. A ja sam u Luganu ako znas gdje ke to. Hajde vozdra do neke nove prilike.

          • Čiko@Darkwood

            24. 08. 2014. - 21:57

            Budem ja u Baselu i Cirihu. Zivim u Salzburgu i kako stvari stoje najvjerovatnije cu preseliti u Basel. Jel ti to mislis da si ti jedini nacitan hodanja po svijetu ? A iz Basela imam avion, mogu na kafu doci kad hocu.

            Ali to gdje ti zivis i sta radis je totalno irelevantno. Ono sto je bitno jeste da li znas računati …

          • Yuri

            24. 08. 2014. - 15:41

            Od Borića preko Kulina, Ninoslava, Prijezde pa do loze Kotromanića… I branili Bosansku crkvu i zemlju od najezde kako Katolika tako i Pravoslavaca…

          • sudija

            24. 08. 2014. - 21:43

            A ta bosanska crkva izgleda se pretvorila u dzamiju.

          • Čiko@Darkwood

            24. 08. 2014. - 21:49

            A tebi je vjera problem znaci… Sta ti to imas protiv islama?

          • sudija

            24. 08. 2014. - 21:51

            Nista protiv islama ali protiv vehabija i dzihada je danac cijeli svijet, pa cak i Amerika kako vidis.

          • Čiko@Darkwood

            24. 08. 2014. - 21:54

            Pa i mi smo u Bosni svi protiv vehabija i dzihada a to je posebno izrazeno na mjestu koje je najgusce naseljeno muslimanskim zivljem a to ti je Tuzlanski kanton.

            Iz Tuzle je bilo preko 10.000 ljudi koji su bili u sastavu US trupa koje su se borile dole protiv toga sto ti kazes (bar tako pricaju, protiv cega su se borili vidjet cemo).

          • Yuri

            24. 08. 2014. - 22:12

            Ko o čemu, kurva o poštenju…
            Zar ono Srbi u 12-om stoljeću nisu bili Katolici, u 13-om Bizantijski Pravoslavci a već u 15-om postaše Pravoslavci crkve koju izmisli Sulejman I Zakonodavac…

            Znači ti i takvi kao ti imate najmanja prava da upirete prstom u bilo koga po tom pitanju…

          • sudija

            24. 08. 2014. - 22:26

            Gdje ti pronadje tu literaturu. Mozda u medresi? Srbi su najstariji narod na planeti od njih je cijela Evropa nastala. A pocni se vracati svojim predcima do kojeg koljena mozes stici? Koju su slavu tvoji slavili, to moras da znas!

          • Yuri

            24. 08. 2014. - 22:36

            “Srbi su najstariji narod na planeti” – E sa ovom izvaljotkom si dapače pokazao koliko si historijski edukovan.

            Ajde mi reci junače, gdje si tu izvaljotku pokupio? Jel sa neke ravnogorske stranice ili šta?

            Kome da se vratim? Stvarno te ne razumijem? Ako aludiraš na Srbe, ponavljam, oni nisu uopće starosjedioci Bosne, čak naprotiv, njih su Turci naselili (kao što su Hrvati naselili Srbe u Krajini)… Znači, malo štivo u rukice (relevantno) pa se edukuj. Nemoj mi se samo vraćati u prošlost, da ne bi morao svoje starce da počastiš lapotom a sina snahočestvom (vaša dva običaja)…

            😉

          • sudija

            24. 08. 2014. - 22:49

            Nadji kartu Dusanovog carstva i sve ce ti postati jasno. Mani se vatikanske i turske istorije to su obicne izmisljotine u koje ni mala djeca vise ne vjeruju. Nadji na You tube predavanja Derotica covjek ce ti sve lijepo objasniti.

          • Yuri

            24. 08. 2014. - 23:14

            “Vatikanska istorija” i “Turska istorija”… Sve si objasnio doktore nauka…

          • sudija

            24. 08. 2014. - 23:29

            Dok ne pogledas kartu Dusanovog carstva necu sa tobom vise da polemisem. Vozdra roja!!!

          • Yuri

            24. 08. 2014. - 23:52

            Kavlovac – Ogulin – Kavlobag – Vilovitica…
            Eto ko je za tebe “doktor nauka” hahahah… Ajmeee… Jadni Australijanci s tobom… Doduše pazi se pauka…

          • sudija

            24. 08. 2014. - 22:51

            A i procitaj nesto od Seselja on je najumniji i najnacitaniji Bosanac.

          • Čiko@Darkwood

            24. 08. 2014. - 12:49

            Ja sam mislio ti si ozbiljan a ti u biti obicni provokator. Predsjednisto koje je zapaljeno je i predsjednistvo i Srba u Bosni. Tamo ti sjedi jedan lik koji uredno uzme platnu listu na kojoj pise BiH i onda izadje i kaze BiH ne postoji.

            Ovo za sela si poceo kenjati. Nema smisla s tobom raspravljati jer si poceo pricati gluposti.

          • sudija

            24. 08. 2014. - 13:44

            Ovo je moja istina a ona je drugacija od tvoje.

          • Čiko@Darkwood

            24. 08. 2014. - 13:58

            Istina je jedna. Sve sto se razlikuje od nje je prakticno neistina.

          • sudija

            24. 08. 2014. - 14:15

            Podji prema Bijeljini pa pogledaj rusevine od srpskih kuca koje su cijelim putem do Ugljevika. Vjerovatno su to Srbi sami popalili i opljackali.

          • Čiko@Darkwood

            24. 08. 2014. - 14:33

            Ne mogu osporiti da je bilo pljacke. To sam gledao svojim ocima da je bilo pljacke iako je vojna policija to pokusavala sprijeciti. Znam i da je hapsila, znam i da je sudjeno bilo jos u ratu za to.

            Ali ti pricas o pravcima na kojima su se vodile navjece bitke. Pola toga je popaljeno u borbama kad je TO u to vrijeme sjurila Jugoslovnesku armiju do Ban brda. Doduse ti si vjerovatno vec bio pobjegao tada i na pocetku rada vjerovatno dojen RTRS-om pa i ne cudi da imas takvo misljenje.

            Imas ti jos srpskih sela na kantonu koja nisu popaljena jer nije bilo ratnih dejstava. Ali ko sto rekose, da li Davud ili Yuri, konstatno se pokusavaju relativizirati stvari. Pa ne moze biti u Hagu jarane isti broj Srba, Hrvata i Bosnjaka ako se znaju neke stvari. Ili po tebi i tu treba biti reciprocitet ili mozda da svako treba da odgovara za svoje zlocine?

          • Yuri

            24. 08. 2014. - 13:30

            Šta reče ono Srbin iz Doboja: “Da nam nije bilo Federacije pomrli bi od žeđi”… Ajde sad tutanj… I pitaj šta ljudi iz Bijeljine misle o Laktašenku s obzirom da je dignuo nasipe u zrak zarad Srbije…

          • sudija

            24. 08. 2014. - 13:42

            Koliko ste mu platili za taku izjavu?

          • Yuri

            24. 08. 2014. - 13:58

            Dali smo mu flašu vode da ne crkne od žeđi čekajući na Laktašenka…

          • Čiko@Darkwood

            24. 08. 2014. - 13:59

            Nema potrebe spustati se na taj nivo.

          • Yuri

            24. 08. 2014. - 13:59

            Ko ja? Samo sam rekao istinu…

          • Čiko@Darkwood

            24. 08. 2014. - 14:00

            Znas ti na sto sam ja mislio. Serviras mu cinjenice, na jedan kulturan nacin i to je to.

          • sudija

            24. 08. 2014. - 14:11

            Sta vi znate o kulturi? Culi ste negdje za taj izraz. Vasi komentari su puni uvreda i omalovazavanja onih koji nisu sa vama.

          • sudija

            24. 08. 2014. - 14:12

            Uotalom ja uvjek upucujem komentar piscu clanka a ne citaocima sa kojima ne zelim polemisati jer mi niste ni intelektualni ni profesionalni nivo.

          • Čiko@Darkwood

            24. 08. 2014. - 14:35

            Sto onda repliciras nam :-)??? Suplja ti je prica. Namjerno izvalis nesto ali ovdje raja ne tripuje ko sto tripuje na onim portalima po kojima onaj Dijabolik hoda i komentarise (jednom pogledas i odoh na te ne znam kako bih ih nazvao portale na kojima srbi komentarisu samo i gdje je samo jedna istina) vec jednostavno dobijes kulturan odgovor bez spustanja ispod nekog normalnog nivoa i vrijeđanja na nacionalnoj osnovi.

          • Čiko@Darkwood

            24. 08. 2014. - 15:48

            Tačno je da ti nisi sa nama. I zato sam mu i rekao da ti ne trlja u nos bas sve do kraja iako je ovo sto je rekao istina. Mada to ne treba koristiti. Dobojlije su komsije kojima smo pomogli. I to nisu pomogli politicari niti je neko naredio da se pomogne u propagande svrhe. Nego se narod samoorganizirao sa obje strane rijeke.

            Ti da prodjes Bosnom vidio bi da normalan narod sa svih strana moze i pricati i zivjeti i pomagati se. Bez da se gleda ko je ko. Ali ono sto treba iskorijeniti iz sva tri naroda su nacionalisti i huškači svih vrsta. A ti sada vidi u koju ti skupinu spadas.

          • sudija

            24. 08. 2014. - 23:50

            Nemate vi u Tuzli vode ni da se ujutro umijete.

          • Yuri

            24. 08. 2014. - 23:55

            Šta tebe boli briga jel imamo ili ne. Ti ionako si odlepršao odavde za sva vremena. Good riddance!!!

        • A za koga su to Bosnajci trebali glasati?
          Pogledaj malo serijal, koji su napravili Srbi u Srbiji i zove se “Dogovreni rat” pa ce ti mozda biti jasnije. Srbi u Srbiju su se tu kupali i pokusavali da promijene neke istorijske stvari ali ako imas “dvije ciste u glavi” kako kazu stari ljudi, bice ti jasnije da je Bosna i Hercegovina bila prakticno zrtveno janje. Tu Bosnjaci ko Bosnjaci a i svi ostali narodi kao što su normalni Srbi ili Hrvati, nista nisu mogli uraditi da sprječe rat jer se rat morao prenijeti.

          Nemoj zaboraviti da je BiH proglasila nezavisnost poslije Slovenie, Hrvatske i Makedonije. Znaci kada je pola Jugoslavije VEC BILO OTISLO i kad je bjesio rato u Hrvatskoj, Vukovar sravnjen sa zemljom. Znaci Jugoslavija nije vise postojala u obimu i kapacitetu u kakvom su je poznavali Bosanci i Hercegovci. I sta smo mi trebali tada da uradimo? Da ostanemo u toj Jugoslaviji koja bi se zvala velika srbija i da idemo da ratujemo u Hrvatsku? Znaci nama u BiH rat nije ginuo nikako, samo je pitanje da li bili neovisna drzava i ratovali za svoju drzavu ili bi isli i ratovali za racun srbije protiv hrvatske. Ali tu imas i Hrvate u BiH koji ne bi isli ratovali protiv Hrvatske i tako dobijes cvor koji umjesto da ga puste i Srbi iz Srbije i Hrvati iz Hrvatske, presijeku ga na najgori moguci nacin.

          Pogledaj malo to sta su Srbi i Hrvati spremali zajedno (Slobo i Tuđman) iako je sam serial čisto pranje Srba u Srbiji za ratove na Balkanu ali ko sto rekoh, neko ko je bio ucesnik događaja ce moci sabrati 2 i 2.

          Koliko sam primijetio, ti si ozbiljan i obrazovan covjek, samo vazda kad se dotakne ova tema odes u krajnosti.

          Sto se tice Erdogana i tih zlocina, jarane pa ti se vracas 500 godina unazad. Haj molim te, kad se vec vracas, vrati se do krapinskog covjeka da preskocimo te periode.

          Po tom sto si ti napisao, Nijemci ne bi nikad mogli nigdje nista uraditi jer zna se sta su uradili u WW2. Ali oni su se oprali dok to isto mozda predstoji i Srbiji za sve ratove koje su pokrenuli na tlu bivse Jugoslavije.

          Poenta je da je Slobodan u biti na kraju napravio sve ono sto je htio da vojno zadrzi a to je da svi Srbi budu u jednoj drzavit. Izgubio je:
          – Sloveniiju
          – Hrvatsku
          – Bosnu i Hercegovinu
          – Makoniju
          – Crna Gora
          – i Kosovo koje je bilo kao dio Srbiji

          Umjesto da za Srbe izdejstvuje sto je moguce bolju poziciju koristeci kao rat neku drugu stranu i gdje bi i Hrvati i svi ostali vjerovatno pristali da ne ratuju ako bi dali neka veca prava manjinama, on se je odlucio na vojnu opciju koju je dogovorio sa Tuđmanom a koja je uključivala i podjelu Bosne i mogući nestanak Bosnjaka-muslimana. Na kraju su i jedan i drugi dobili KURČINU. BiH je ostala takva kakva jeste, s problemima ali je ipak ostala.

          Eto ako je to tako sve sjajno i bajno, sto Crna Gora nije ostala u zajednici sa Srbijom?

        • Dabis

          24. 08. 2014. - 14:31

          Jeli sudija, dali ti je to zao sto nisi uspio jos vise da opljackas, spalis i ubijes. Jeli ti to krivo sto su se ovi “turci” uspjeli bar donekle odbraniti i sacuvati tkivo BiH. Ili jos uz onaj instrument nacinjen od dlaka konjskog repa, uz slaninu, bijeli luk i rakiju guslas o nekom novom ratu? Nije li ti dosta stratista, paljevina, nesrece, uplakane djece i majki? Poznajes li i jedan narod u Evropi koji nije cuo za vasu “hrabrost”. Ti si definitivno bolestan.

          • sudija

            24. 08. 2014. - 14:45

            Nisam ni metak opalio jer sam otisao prije rata iz Bosne . Ali za tebe i tvoje nisam siguran. Bog sve vidi i nece vam biti lako kad stanete pred njega.

    • A ovo sam profulao skroz: Nisam znao da je Erdogan estradni umjetnik :-)))))

  2. djavolica

    23. 08. 2014. - 14:17

    ceca u modrici,ceca u lukavici jos malo bice ceca na tusnju,na plazi jezera modrac tako ce i tompson i njima slicni.i neka ih…dokle god ima glupih bosanaca i hercegovaca da im idu na koncerte samo neka dolaze.

  3. sudija

    iako se ovdje pere srpska politika žešće mozes skontati da Aliju tu niko nista nije pitao. A ni Bosnjake-muslimane. U biti ovo je prebacivanje krivice i pranje Milosevica na nacin da kao on nista nije kriv, on je htio samo najbolje. Istina je sasvim drugacija. Poenta ovog sto ti saljem linkove jeste da u biti, Bosance i Hercegovce, niko nista nije pitao. Na kraju je nama najgore puklo po ledjima. Ali ne zato sto je to htio Alija ili Bosnjaci kao narod vec zato sto je tako htio Milosevic (i koji ti sada spinuje Tuđmanu ovdje) a radilo se samo o tome da Milosevic nije pristajao na avnojevske granice republika.

    https://www.youtube.com/watch?v=Ddy2jjXGnoc

    https://www.youtube.com/watch?v=yMYvH6I3Xfs

  4. NištaOsimRealnosti

    24. 08. 2014. - 22:48

    Ova tematika, još uvijek, izaziva žučne i kilometarske rasprave. Moj stav je da za tim nema potrebe. Zašto ? Zato što je svakom dozvoljeno da posjeti bilo koju manifestaciju, bilo koji spektakl, bilo koji performans. Tako, barem, piše u EKLJP, Ustavu i ostalim podzakonskim aktima.

    Što se mene tiče – jasan sam, po pitanju ove teme: ne slušam ovu vrstu muzike i, stoga, neću biti posjetitelj niti na Tompsonovom, niti na Cecinom koncertu. Dakle: ne podnosim veličanje nacionalizama, niti svega ostalog što bilo koju drugu grupaciju svrstava u tor. Da skratim: neka ideko gdje hoće, neka sluša ko koga hoće.

    No, ovo je stvar koja me izbacuje iz cipela:

    http://avaz.ba/clanak/131956/nisu-nas-srbi-uspjeli-zavaditi-ali-evo-bakir-ce-nepravdom

    Dio teksta, citiram: “…On bliskima Stranci demokratske akcije daje pomoć, a ostali ljudi gladni hodaju. Nas niko ne gleda.”

    Dakle, stara pjesma: povratnici kukaju, nemaju šta, sirotinja su… A, deder, pogledajmo kućerinu i Mečku dojčland registarskih tabli, plus, čini mi se i pasat pored Mečke. Pored toga: besplatno liječenje u FBiH, plus mnoštvo socijalnih davanja…

    OD OVOGA MI SE ŽIVOT GADI ! E. TO su teme o kojima debelo treba porazgovarati.

Morate biti prijavljeni kako bi mogli komentarisati Prijava

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.