Imamović: Tuzla je napala samu sebe… Ljudi su izgubili strpljenje

08.02.2014 18:06
 

˝Nezaposlenost je opravdano naljutila građane.'Žao mi je ljudi, svih građana, demonstranata, žao mi je imovine svih građana. Kao načelnik razumijem socijalni bunt građana. Radnici su ostali bez posla, pojedinci su se obogatili, a još niko nije odgovarao. Tuzla je jučer napala samu sebe. Naš grad je žrtva privatizacije. Ljudi su izgubili strpljenje’’, kazao je između ostalog načelnik Općine Tuzla Jasmin Imamović na press konferenciji održanoj u subotu.

Dan nakon turbulentnih demonstracija pozvao je građane da u skladu sa svojim mogućnostima doprinesu normalizaciji stanja u Tuzli. Kazao je i da Skupština i Vlada TK moraju ubrzano i neprestano raditi kako bi se što prije formirala nova vlada. ˝Vlada TK je podnijela ostavku, očekujemo od Skupštine TK da radi neprekidno, mora hitno pokazati rezultate rada. Neka prilagodi Budžet TK javno ispoljenoj želji građana. Treba napraviti rebalans Budžeta i imenovati Vladu TK˝, kazao je Imamović u prostorijama devastirane zgrade Općine.

Naglasio je da je dobra vijest što su sačuvani server i važni dokumenti građana u elektronskoj formi.

(Danas.info)

[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

87 komentara na Imamović: Tuzla je napala samu sebe… Ljudi su izgubili strpljenje

  1. Čiko@Darkwood

    08. 02. 2014. - 18:50

    Nadam se da ce Jasmin se sada malo probuditi i poceti da vrsi pritisak i na SDP i na sve sto moze da se rijesi problem kako u gradu i na kantonu. iako ga optuzuju za koje sta, covjek ipak nesto radi, njeg optuzuju trolovi sda da uzima lovu za ovo ili ono. nek uzima ali covjek negdje gura i nesto radi i pravi za razliku od SDA koji nista nisu uradili i koji su doveli do ovoga da on mora krpiti opstinu tuzla.

    Samo se mora distancirati od svog lidera ciji punac kupuje prostor za koji mu treba 1000 njegovih penzija ili njegovog ministra mupa koji pijan napravi nesrecu pa i video nadzoru kaze da to nije on iako je on.

    Potrebno je malo digniteta i kredibiliteta u citavoj prici. SDP je dosao i “ukrao i Bajram i Bozice” misleci da su oni neka sila da mogu raditi sta hoce i dokle hoce. Poistovjetili su se sa SDA koja je upropastila kanton a bogami i drzavu.

    Jasminu, iako je SDP, zelim da sto prije postavi opstinu opet na noge, da pocisti ispred svojih vrata prvo nepotizam i korupciju i onda da zajedno sa sugradjanima koji su ga birali pocne da bije bitku za Tuzlu. A moraju se sada svi ukljuciti i reci FAKJU i Zlatku i njegovov reketasu i ostalim reketasima i da pocnu rjesavati probleme ljudi u gradu i na kantonu.

    Jasmine, iako sam glasao citavo vrijeme za SDP a necu vise i ne mogu vise organski da podnesem nijednog od ovih likova kad ih vidim, imas moju podrsku. Samo nemoj vise presice raditi iz Sarajeva od covjeka ciju punac penzioner kupuje poslovne prostore. Nemoj, nisi na to spao.

  2. Ruzdija

    08. 02. 2014. - 19:10

    Kad ti Jasmine padas*? I nama je zao tebe..

  3. arko

    08. 02. 2014. - 19:37

    jasmine ti si jedno obično govno fuj gadi mi se na sve vas da ste imali čiste svijesti i savjesti nebi dopustili da se ovo desi

    • Čiko@Darkwood

      08. 02. 2014. - 20:13

      eto opet advokat da budem: nema on nikakve ingerencije. općine su obične karine u ovom uređenju. njegov najveći problem je sto nije stao s ljudima juce i sto je otisao po pamet kod reketasa

  4. Loli Pop

    08. 02. 2014. - 19:51

    Ja smatram da je izmjena izbornog zakona neminovna, suludo je da jednu opcinu ili drzavu vode ljudi koji su pobjedili izbore na osnovu 20% 30% gradjana. Na izbore mora izaci najmanje 50% gradjana u protivnom izbori bi trebali biti nevazeci.

    • Čiko@Darkwood

      08. 02. 2014. - 20:12

      1. ko ne izadje na izbore 100KM kazna. Koliko znam u Danskoj je takav princip.
      2. Minimalno 2/3 ljudi mora izaci na izbore da bi bili validni
      pa onda ovi koji nece da izlaze, nek placaju, prvi put 100, drugi put 200 i tako u krug 🙂

      • _kokain_

        08. 02. 2014. - 22:53

        zvucis mi kao SDP-ovac sa “novcani kaznama” …..

        Ako ne izadjes na izbore … “krivicna prijava” ili “zatvor”.

        • Čiko@Darkwood

          08. 02. 2014. - 23:27

          glaso za njih, nikad nisam bio clan niti cu bilo koje stranke. vise necu glasati za njih. ali ostatak ljudi mora izaci na izbore da se nesto desi…

          a glaso jer sam biro manje govno da pojedem ako te bas interesuje

          • dzevad

            09. 02. 2014. - 13:03

            svacije misljenj istav treba saslusati ,prihvatiti je nesto drugo,zar nije stara istina;ko radi taj i grijesi,,vidim rjesenje u ogranicavanju broja mandata,bolje je da grijesi jedan mandat ,nego cetiri ili pet..i glasati obavezno…veci je krivac ko ne glasa nego glasac koji je obmanjen ,prevaren ,slagan…samo treba imati svoj stav…neznanje i informaticka nepismenost su najpogubniji za narod.

  5. Visitor

    08. 02. 2014. - 20:05

    citiram:

    ova vlast nikad nece pristati na
    reviziju privatizacije niti na provjeru i strazivanje porijekla privatne
    imovine. to se nece desiti sve dok su na vlasti ljudi poput zlatka
    lagumdzije, bakira izetbegovica, dragana covica, i njihovih politickih
    poltrona, jer nijedan kriminalac nece pristati da sam sebe provjerava.
    treba prvo njih smijeniti, uzeti im iz ruku politicku moc, na izborima
    izabrati nove ljude, po mogucnosti nekoga ko jos nije uprljao ruke
    politikom, takve postaviti na polozaje i pozicije odgovorne za
    provodjenje istrage i tek onda pokrenuti proces. pod lupu staviti ne
    samo gore nabrojanu gospodu vec i clanove njihovih porodica, rodbinu,
    bliske prijatelje a istovremeno ponuditi amnestiju ili eventualno
    nagradu svakome ko prijavi nepoznatu i neprijavljenu imovinu ovih
    kriminalaca. ovo je jedini nacin. dokle god su oni na vlasti nece se
    nista znacajno promijeniti. ili da spalimo cijele gradove, ili da ne
    zaboravimo do oktobra da su nas opljackali podjednako i SDA, i HDZ, i
    SDP, i jos mnogi znani i neznani privrednici kojima tek treba uci u
    trag.

    • Čiko@Darkwood

      08. 02. 2014. - 20:11

      Nemoj tako Zlatko je javno pozvao da provjere njegovu imovinu. Samo on ne zna da se imovina moze provjeriti mu kod punca, zene, djece itd itd. 🙂

  6. batvaTZ

    08. 02. 2014. - 20:57

    Daj ostavku.

  7. NASER ORIC

    08. 02. 2014. - 21:15

    JASMINE SPREMI KOFERE PORUCUJU TI RUDARI RUDNIKA KREKA.

  8. Hamo

    08. 02. 2014. - 21:20

    Kako ba imamovicu razumijes. Jezero Se gradi tvoja kcerka glavni arhikteta prave Se klizalista I kipovi tvoja kcerka arhikteta crta to Ona samo zna crtat most Se pravi I put Ona crta koga ti zalis koga ti zalis zalis zoku pod banjom dzubre jedno silazi sa vlasti inace ti dolazimo u onaj Stan sto si oduzeo od ONI srba nije tvoje izlazi napolje. Sve ste oduzeli narodu bijedu ste napravili pravis zgrade ko ce bolan kupiti Nemam za gaca a da imam za te stanove. Znas li imamovicu da ima 40 posto djece sto neznaju kako sank I restoran izgledaju a ti narucujes kucnu dostavu ides u ameriku na izlozbu knjiga predsednika hrvatske gdje vodis na rucak dzubre jedno bezobrazno imas obraza da pricas sve cemo to ispitati sta ti cerka posjeduje I porodica. Zapamti imamovicu Oni papiri od. Onog tvog prijatelja doktora. Sto je udario dijete I pobjego sa lica mjesta u sudu u latici slucaj stoji ti ga stitis.zna I bog I narod Ali neka narod sazna neka trazi od sudstva papire. Ti ga stitis ti si nas unistio ti ti ti ti sa vlasti silazi svi sa vlasti silazite ponedeljak Ponovo palimo sve dok Se nesmijenite ti imamovicu zlatko covic budimir kebo ti kome sari svi svi ostavite nase stolice. Ajanovicu mirnese I ti pravnice mars u taksi I taksiraj ostavi Se vlade budalasu jedan

  9. revoltiran

    08. 02. 2014. - 21:34

    faron je ko kakva p….. pobjegao u sarajevo kod svog vodje zlogumdjije i time je pao na ispitu.mjesto da je ostao u gradu i obratio se narodu on ko kakav ker ide u sarajevo svom gazdi.sto se nije nikad suprostavio narcisu zlogumdjiji koji vise od 10 godina unistava sdp iz kojeg su otisli mnogi normalni ljudi.a sad u sdp imamo sve sam poltrone zlogumdjije a medju tim poltronima je i djasmin.pa tuzla ima najskuplji parking u evropi.pa za to je kriv imamovic.pa kolika su primanja im u opcini?pa isto visoka.i tamo vlada nepotizam,zaposljavaju se preko raznih stela.a na sve to se jasmin pravi budala i kao fol ne zna zasto je napadnuta opcina.nisu je sigurno bez razloga napali.sto nije odmah izasao sa narodom prvog dana protesta a ne kasnije govorit da je sokiran.u tuzli protesti a on bjezi u sarajevo.jakog li gradonacelnika hahahahhaa

    • Semso

      09. 02. 2014. - 00:28

      Jasmin nije pobjegao, zadnji je izas'o iz zgrade opstine. A kol'ko znam, niko od demonstranata nije ni zahtijevao nista od opstine. I sta bi mogli zahtijevati, kad’ nam je drzavno uredjenje nakaradno kakvo jest, pa opstina moze samo kupit smece i popravljat sijalice, a sve para sto narod placa za PDV ide u kantone i federaciju. I nema nikakvog opravdanja za paljenje i pljacku imovine koja je nasa, nije ni Jasminova ni Zlatkova ni Bakirova ni Fahrina, nego nasa!

    • _kokain_

      09. 02. 2014. - 00:30

      Parking se nije placao dok Jasmin nije krao tudja zemljista + Nada Mladina + Vedran Lakic.

  10. revoltiran

    08. 02. 2014. - 21:37

    i koliko je samo sumnjivim tipovima i krimosima izlazio u susret.razne talove je on napravio.i kako je kupio mirnesa i berbu koji odjednom sute a dobro se svi sjecamo kako su ga ta dvojica prije napadale,pogotovo mirnes koji je imao svake sedmice neke nove fasisticke parole protiv sdp-a i jasmina a sad odjednom njih dvojica jarani.pa to su sve picke od ljudi,lazovi i demagozi.

  11. revoltiran

    08. 02. 2014. - 21:40

    i gle kako je usminkao opcinu a okolne zgrade sve oronule i sive,pa masu zgrada po gradu je samo prefarbo dok su s druge strane te iste zgrade sive i ostecene.samo je laznu sminku napravio.samo se uvjerite kod panonskih jezera,vidicete zelene fasade zgrade a kad odete iza te zgrade vidicete tu istu zgradu u sivilu i svu ostecenu.

  12. boljizivot

    08. 02. 2014. - 22:46

    Svi su drugi krali jedino je on dao nesto ovom gradu i narodu..

  13. zagor

    08. 02. 2014. - 23:04

    ovdje niko ne spominje bebe koje su rodile sinoc i koje ce se rodit ako bog da ovih dana gdje ce roditelji upisati svoju djecu mozda kod ovog vodje protesta i mozda u zapaljenom maticnom uredu fino neka gospoda koja su vodila ove proteste neka objasne novopecenim roditeljima zasto ne mogu upisati svoju djecu da bi ta djeca ostvarila ostala prava sto ih sljeduju nakon upisa u knjigu rodjenih

  14. zagor

    08. 02. 2014. - 23:07

    i ovo nije od djasmina zgrada sutra njega nece biti a zgrada ostaje u kojoj cemo mi u onoj guzvi i na salterima upisivati se ovjeravati dokumenta i sl. a izbori su bili zasto nije bila izlaznost od 70 do 100% pa da skinemo djasku nego je bila jedva 50% i to 45% iz SDP

  15. Hajrudin

    08. 02. 2014. - 23:48

    Pitam se samo kako odjedanput ovi političari što godinama vode ovaj narod znaju šta treba uraditi a prije samo 4 dana ništa nisu znali, kao da im se sada pred očima razvidilo posle 20 godina loše vladavine.

    Sinoć na BH TV1 ako se ne varam gost emisije iznosi podatke jedne međunarodne organizacije koja je radila istraživanja o najbogatijim ljudima u BiH i kaže doslovno da njih 85 ima kapital od 9 milijardi e sad da li KM ili € nisam siguran ali da je i pezosa bilo bi previše i napominje da je taj podatak bio prije dvije godine iznesen a koliko je sada Boga pitaj, i da ama baš niko iz vlasti se nije zainteresovao da to ispita, kod koga su te pare, da li su plaćeni porezi i ostalo i naravno kojim putem je to stečeno!

    I pored toga oni nas gledaju u oči i čude se kako je narod podivljao, koji bezobrazluk! Dokle ba???

    U Hrvatskoj se desio Sanader a kod nas sve u redu, svima dobro…Ja na ulicu posle 25 godina i to kao RVI… Dokle ba???

  16. Mer De Noms

    08. 02. 2014. - 23:57

    Nije Tuzla napala samu sebe. niti je iko napao Tuzlu. Da su htjeli napasti sami sebe ljudi bi ostali u kućama, zapalili i njih i sebe. Da je neko napao Tuzlu branili bi je kao što su je uvijek branili i kao što je Jasmin NIKADA NIJE BRANIO. Ali nisu. Izašli su na ulicu i planule su sasvim određene zgrade. Ja bih prepoznao neku poruku u svemu tome, ali šta ja znam, nisam ja političar.

  17. Amera Osmanović Bijelić

    09. 02. 2014. - 00:10

    Jasmin je ipak od svih nabrojanih najbolji … Ima zasluge i povjerenje od birača i to mu nitko ne može osporiti…Izbori će pokazati, uzalud vam trud … Šta je sa lopova koji su pokrali firme,ostavili radnike bez plaća,unazadili klubove koje su vodili, promijenili po 3 stranke? Otiđite takvima na vrata-frajerčine, otiđite da vidite koliko ste jaki!!!

  18. Semso

    09. 02. 2014. - 00:36

    A sto vi dokoni komentatori mozete srat'… Pa sto ne izadjoste na izbore prije 2 godine i ne glasaste za nekog drugog, ili sto se niste sami kandidovali, ako vec toliko ne podnosite Jasmina? Procitajte prvo malo zakone i vidite da se u nadleznosti opstine (nazalost) nigdje ne nalazi ni otvaranje ni zatvaranje fabrika. Zna se ko je uhelacio fabrike u Tuzli, TK i FBiH. Narod zna. A svi vi sto ste podrzali paljenje i pljacku, malo konsultujte psihijatra. I ja sam podrzao proteste, podrzavam radnike, i sam radim kod privatnika, pa plate il’ ima il’ nema, jebi ga, takva nam je drzava. Treba se boriti da bude bolje: izborima, na koje vi ocigledno ne izlazite, pa i demonstracijama, ali demonstracijama koje ce promijeniti nesto sustinski, a ne doprinijeti do toga da sad vecina svijeta ne podrzava demonstracije zbog kretena koji pale i pljackaju.

    • marantz

      09. 02. 2014. - 10:51

      Greška drug. Pročitaj Zakon o principima lokalne samouprave u FBiH, član 8, pa vidi šta piše za opštinu i zapošljavanje. Treće jezero bespotrebno, spomenik bespotreban, bolje da je otvorio neku fabrikicu sa 50 zaposlenih, pa makar to bila fabrika čačkalica ili pertli. Redukciju vode je riješio Selim, on je samo presjekao vrpcu. Za njegove vladavine, da se tako izrazim, Sloboda Dita je propala, a Fk Sloboda ispala u 2 Šaban ligu. A nepun kilometar od “ušminkanog” centra grada, imaš objekte bez grijanja, bez kanalizacije, na klizištima, kojim se odvozi smeće jednom mjesečno,…. 11duluma najboljeg placa u gradu je prodao za siću, neko reče, to što je zaposlio kćerku u EP je njihov problem, e pa nije, to je problem svih nas. Ali vrhunac svega je što je nakin svih ovih dešavanja otišao u Sarajevo kod Lagumaša po mišljenje i što nije vršio pritisak na Čauša, jer ima veću funkciju u SDPu od njega.

      • Čiko@Darkwood

        09. 02. 2014. - 13:27

        pa daj onda da ga zamijenimo. ako vecini ljudi on ne stima, nek ide. Samo sarajevo mu je problem uz sve njegove mane. Dita i Sloboda, daj ba. Pa ti bi raskucili Bayern iz Minhena. Opstina je trazila analitiku utroska sredstava koju nikad nisu dobili. Sta dita i sloboda hoce, da im neko prebaci par miliona i da to oni trose tamo kako hoce da ne polazu nikom racune? bjezi ba. Ako ne moze niko voditi to transparentno, nek propane. Ili nek se nadju ljudi koji mogu transparentnost uvesti, na mala ili velika vrata.

        Sport je pod ingerencijom kantona. Zaposljavanje je pod ingerencijom kantona i federacije. Jasmin se zezno samo sa odlaskom u Sarajevo i sto nije bio senzibilan da vidi kuda ovo ide. Ali to su opet stranacki arsini u SDP-u koji ce mu se razbiti o glavu sada. Mogao je se poturiti za Tuzlu u SDP-u da rijese neke probleme ali nije i to ce da plati.

        • marantz

          09. 02. 2014. - 17:24

          Jbg drug, činjenica je da postoji zakon koji sam pomenuo, i taj član 8, kao i to da je za treće jezero dignut kredit (umjesto, da se ono pravi iz dobiti prva dva, ali kako, kad prva dva jezera prave gubitak, ili pišljivu dobit od par stotina KM). Činjenica je i to da Dževad Šećerbegović bio vjećnik (ispred SDPa), takođe i Žare Vujović, koji dobi radno mjesto direktora obdaništa. Činjenica je da su u novoj OKK Slobodi Vedran Lakić, Aid Berbić, ….., inžinjer si elektrotehnike sa 43 godine, saberi 2 i 2. Ne može mi niko ubijediti da nije mogao uticati na dešavanja u Tz sportskim klubovima, na ovaj ili onaj način. Činjenica je da nikad nije tražio od EP naknadu od nekih 5 – 10 mil KM za zagađivanje, kao što to dobiju Jablanica i Mostar zbog hidroelektrana, što nije tražio da sjedište federalnog ministarstva energetike bude u Tz, ili sjedište EP, ili barem njenog proizvodnog dijela, ili barem neke Direkcije za rudarstvo (da je tako nazovem) i sl. (generalni direktor EPRS sjedi u Banjoj Luci, ali tehnički sjedi u Trebinju). Opet, sad će biti priča kako to nije u njegovoj nadležnosti, nema veze, neka nije, ali nikada se nije oglasio sa ovakvim stavovima, alu je zati šćeru uredno zaposlio u direkciji EP. Bio je samo glasan da treba ukinuti kantone, i to dok je na vlasti u TK i FBiH bila SDA, kad je SDP dobila vlast i u kantonu i federaciji, odmah se ušutio, a usput nije ništa uradio tj. Iskoristio činjenicu da SDP bio na vlasti po vertikali. Opet, odosmo mi preširoko sad na Jasmina, kao da je on glavni krivac za sve (naravno, nije), ali vjeruj da su tuzlaci ogorčeni i na Jasmina, ne toliko kao na Čauša. Ne zaboravi da Tuzla ima 110000 birača, na izbore izađe 50000, a Jasmin dobije 20000 glasova. Znač ima tu još 90000 ljudi.

          • Čiko@Darkwood

            09. 02. 2014. - 17:40

            vec sam replicirao za ćeru i ostalo, možda negdje drugo. slazem se da je problem sto je sutio, ali dok je bila SDA. Kad je SDP dosao, tada je morao sutiti i sada ce ga kostati.

            Jare, znam ja sabirati, ne sikira se, znam ja to sve sto si ti napisao ali nek izadje tih 90.000 ljudi i rijesi pricu. Nek iz tih 90.000 pojavi se neki novi lik koji ce neki novi program napraviti i dobiti glasove. Lako je tuđim kurcem gloginje mlatiti. ja radim po 12 sati i nemam se kad zajebavati sa politikom. I sada sam na putu pa sjedim po hotelu i gledam sta se desaval

            Slazem se za dislociranje institucija u Tuzlu i to sam vec rekao ali Jasmin Imamovic je pokazao koliko je slab igrac u SDP-u. Najbolje bi bilo da izadje iz SDP-a i da se distancira od Lagumdzije i ostatka price. SDA je Tuzlu sahranila a SDP joj je nisan digo sada u ove tri godine.

            I opet cu podvuci da je dobio glasove sto mu omogucava:

            – da postavlja saradnike kako misli da treba i ne mora pitati ni mene ni tebe
            – da moze uzeti kredi za trece jezero u skladu sa zakonom i ako mu općinsko vijece odobri. Da li je to dobro ili nije, to je sada druga stvar i to biraci terba da kazne na izborima. Sada sto se meni i tebi to ne svidja, to nije razlog ni da zapalimo opstinu ni da rusimo sistem bar u opcini.
            – da se ne mora petljati u sport je mu nije nadleznost

            i to su neke cinjenice i realnost

            ali isto tako:

            – umjesto da smanji broj zaposlenih u opstini, on ih je povecao. opstina je na stepenu informatizacija kao u ‘97 sto je ekrem sehovic uradio. tu je nabrijao troskove do bola kroz te plate
            – da je i sa tim povecanim brojem ljudi pun kurac tamo lezihljebatora koje ja placam i svi ostali koji placaju porez
            – da je sutio ko picka i za vrijeme SDA i SDP-a i nije ganjao elektroprivredu za te pare.
            – eto zaposlio je kćerku i to po liniji SDP-a gdje je zloupotrijebio te glasove i pozicije. I to stoji. I to je krajnje bezobrazno od njega. Ali ako cemo tako gledati, onda moramo rodbinsko stablno napraviti u sudu, kantonu a o UKC-u da ne pricam. NIko ne spominje taj UKC i ZZO koji prakticno trose najvise para iz budzeta a usluga ko kurac. Ja sam morao oca u zagreb sada na operaciju i to platiti iz svog dzepa radi tih kasapina gore. To zdravsko na TK je posebna prica. (digresija ovdje jer sam se sjetio i popizdio :-))

            ima tog jos za fakturisanja ali ne mogu se sjetiti svega. I opet kazem, ako ko ima bolji, dajte ga. Ja sam za to da se mijenja na bolje a ne na gore.

            Ono sto ne treba raditi sada jeste da se zbog problema koje je SDA uzrokovala dok je vladala kantonom a SDP samo dolio ulje na vatro svojim beozbrazlukom da se prelama preko općine. Jasmina treba prozvati i pitati ga sta moze da uradi da se Tuzla vrati na pravi kolosijek. Ako ne moze nista, onda ide klasicni FAKJU i to je to.

            malo je nepovezano jer radi jos tri stvari paralelno, ali nadam se da ces skontati poentu

    • dzevad

      09. 02. 2014. - 12:23

      ocito je i semso dokon ,nevolim misliti kako ti je ovo poso,a jeli moguce da mi nemamo kandidata-protukandidata, zamisli se pa mi reci ,stacemo kad ustaljeni kandidati umru ,jer valja mrijeti,zar za ovoliko godina koliko traje obrazovanje i skolovanje na najvisi nivo,nijesu nikoga naucili dobroti i postenju ,ako su dodri???,previse je egoizma i samoljublja,narocito kod politicara ,nemoze biti niko tito,mendela, martin luter king…brus li…nema kraljeva i kraljica…kult licnosti je historija…nase vrijeme je tesko i svako posten nece biti upisan u knjigu pohvala jer postenom to netreba,a neposteni se sami upisuju u knjige srama…

  19. Enes Trumic

    09. 02. 2014. - 00:48

    Ova gradonacelnikova izjava upravo pokazuje da on jos uvijek zivi na drugoj planeti a ne u Tuzli. Haloo gradonacalnice wake up. Tuzla koju vi i I vasi burzuji vidite ne postoji. To je samo u vasoj imaginaciji da je Tuzla lijep grad I divno mjesto za zivljenje. To vi tako vidite Tuzlu jer vama je lijepo ali nije vecini Tuzlaka. Trebali ste za izgradnju tvrtkovog spomenika angazovati tuzlanske umjetnike koji bi to uradili besplatno ali vi stei potrosili preko 50 000km za izgradnju istoga. Sećkate sa Cirom blazevicem I obecaje te mu finasije za klub Slobodu i stadion tusanj umjesto da ste pozvali privredne eksperte i investitore i snjima se sećkali po tuzlanskoj regiji I trayili nacin kako da se podigne tuzlanska privreda. Dali ste prije nekoliko godina 200 000KM za vjestacku travu na stadionu Tusanj a mogli ste od tih para kupiti svim Tuzlanskim… studentima udzbenike za jednu godinu. cudno je da demostranti nisu trayili trazili I vasu ostavku. I vi gradonacelnice nemate sluha za gradjene tuzle. Da ste imali onda bi gledali da se svaka marka iz budzeta stedi I daje samo u prioritetne svrhe. Ali niste vi politicar koji ima Gandijevih osobina. Vi nemate saosjecanja sa najnizim u drustvu.. I da vam pojasnim jer iz vasih besmislinih izjava vama ocigledno nije jasno sta se dogodilo u Tuzli. Nije Tuzla napala Tuzlu vec su gradjani tuzle napali Tuzlansku vladajuću kliku. To se dogadja kroz cijelu istoriju a konacno shvatite da postoje dvije tuzle.Vi i ostali na vlasti ste doprinjeli njihovom stvaranju. Vi gradonacelnice zastupate buržuazijsku Tuzlu I budite mudri I dajte ostavku dok imate vremena da se dostojanstveno povucete. Nemojte da na to budete prisiljeni kao i mnogi drugi. Radili ste za Tuzlu kako ste znali i umjeli ali je ocigledno da se ne moze zivjeti od stare slave.Veoma ste mi dragi kao covjek ali shvatite Tuzli treba svjeza snaga, ljudi koji nisu otupili usled dugogodisnjeg vijecanja. Ovo je Tuzla gradonacelnice I ako ne mozete napraviti zaokret u svome funkcionisanju I razumiti barem donekle Gandijev nacin rjesavanja problema onda olaksajte I sebi I Tuzlacima. Imate dvije zlatne prilike da se mijenajte ili da date ostavku. Ako pak ostanete a nepromijenite se osjetit ce te I sami gnjev naroda. Govorim vam kao prijatelj I neko ko razumije drustvena kretanja. Na vama je da li ce te me shvatiti ozbiljno.

  20. Hamo

    09. 02. 2014. - 00:50

    Amera osmanovic bijelic. Koliko vec prezimena imas da ti nije sta onaj osmanovic rodjak ili Muz sto uzima mito pa ga jasmin Oslobodio. Zagor sta da upise zasto da upisu Se sinosnja djeca u ovu tvoju ili jasminovu tuzlu kako to razmisljas I ja Sam sinoc dobio dijete kake mi fajde I da ga upisem Kada odraste bice gladan I zedan zbog takvi kao sto si ti I sto brane jasmina jebo ti on gospoju u toj maticarnici gdje Se upisuje I ovaj sto radi kod privatnika za 300 maraka radi I umri papak jedan za 300 stoje a imamovic ima 6000 km 20 puta vise a Kada IDE u Sarajevo I 40 puta vise od tebe jebo vam jasmin gospoje I muzeve u paku

  21. Hamo

    09. 02. 2014. - 00:58

    Enese hvala na pomoci Enese ja ba nisam toliko napisan ko ti sto to objasni Ali znam praviti lovu od marke million it'd al to nije bitno dao tolike pare za travu seceru I mesketu za pive I onome gipromu Sto za te pare Nisu kupili 20000 hiljada ovaca Dana's bi imali dvjesta hiljada po ovim brdima oko tuzle I od mladi ovaca koje bi davli u prodaju kupovali bi udzbenike knjige djeci a kamoli krave mlijeko I telad.

    • Enes Trumic

      09. 02. 2014. - 11:45

      Svaka cast Hamo za ideju o ulaganju 200 000KM u stocarstvo. Hahaha I za pive Sećeru I Mesketu., i za to si upravu.. Takvih nam ljudi kao ti treba, koji hodaju na zemlji I znaju od marke napraviti dvije. Gradonacelnik I njegovi se samo znaju rasipati nasom parom a tako nikada necemo izaci iz krize.

  22. revoltiran

    09. 02. 2014. - 01:03

    djasmin je lazov,pa trece jezero je napravio od kredita i to pred izbore da vama naivcima proda pricu kako se radi u tuzli.pa sto trece jezero nije napravio od profita na ona dva jezera?a stalno se hvali kako se obaraju rekordi o posjeti na jezerima.a pobjedio je jer nije imao protivkandidata jer berba i mirnes to sigurno nisi,pa je onda zato i malo raje izaslo na izbore jer nije imalo za koga glasat.a jasmin nije tri godine nista radio i onda predizobre digne kredu za tvrtka,trece jezero i most te pomocni teren na tusnju.eto kako je on kupio vase glasove,kreditom hahahaha.kojeg vi gradjani placate a ne on.cuj ovih sto ga brane ccc pravi sdp placenici.pa sto je onda jucer otisao u sarajevo kod vodje kad u tuzli bio epicentar protesta ? otisao je jer pizda i lojalan ker zlogumdji.vazniji mu on nego tuzla.ebo ga sdp da ga ebo

  23. Čiko@Darkwood

    09. 02. 2014. - 01:34

    dzaba serete po jasminu. covjek radi nesto. negov najveci problem je sto se pojavio u sarajevu kad nije trebalo i sto nije stao zajedno sa ljudima protiv vlasti ali i to ga se moze razumjeti. od tih ublehasa koji su mu bili protivkandidati, on je za njih nelson mandela i mahatma ghandi. Niko nije savrsen, mozda se i njemu omakle sta ali generalno negdje lik gura.

    Nije njegovo da on dovodi privredu u Tuzlu, njegovo je da napravi ambijent takav da neki strucnjak zeli doci u Tuzlu ili neka firma da otvori pogon. A to je da napravi pristup gradu, da napravi nesto da se ljudi osjecaju koliko toliko ugodno. Opstine su dejtonskim sporazumom svedene na komunalna udruzenja i to je to. nema on nikakve ingerencije. Ono sto su mogli uraditi jeste da su mogli reci lagumdziji FAKJU vise, sjasite sa Tuzle vise i dajte ovamo da se prebaci dio administracije da i tu ljudi rade. Da se upogoni aerodrom da mogu doci investitori. Misli neko da ce neko za svoje pare se jebavati preko karaule do tuzle ili iz Beograda ili Zagreba da dodje. MItal u Lukavcu helikopter angazujje iz zagreba da dodje u koksaru. Lik je uradio nesto za gradi i gura u pravom smjeru. Oni koji ne kontaju, dzaba im.

    A ove likove Zlatko i to oko njega, treba sve odjebati od Tuzle, ne dati im pola glasa vise. Da nije bilo Tuzle niti bi Zeljko Komsic bio clan predsjednistva niti bi SDP ista napravio na izborima a vratili su pravo Tuzli sto sve ove godine gura tu neku ideju tako sto su kupovali puncima poslovne prostore, pokrali isto ko i ovi iz SDA tipa Brankovic i ostali.

    i jopet: nisam iz SDP-a, jebem im mamicu svaki dan ali treba biti fer prema covjeku koji je ipak nesto napravio. Nemojte brkati ingerencija kantona i općina. Općine su zadnja rupa na svirali. ali da je napravio zajeb sa odlaskom u sarajevo, to jeste. Koliko ce ga kostati, vidjet cemo.

    • Mer De Noms

      09. 02. 2014. - 02:31

      Napadati Jasmina zbog stanja u državi isto je kao i kad bi napadali kuhara na Titaniku, što je supa bila hladna u momentu kad su zavalili u santu leda. Razumljivo je bilo to što protesti nisu bili usmjereni na njega, ali se morao oglasiti izgleda. Možda je dobio upute od Z.L.a, da skrene dio bijesa sa Čauša, možda je osjećao strah, ali je pogriješio kada se odazvao na prozivke upućene drugima. Jbg, sam se poturio.

      • Čiko@Darkwood

        09. 02. 2014. - 10:01

        i to mu je jedini belaj. koji ce ga vjerovatno kostati debelo.

      • dzevad

        09. 02. 2014. - 12:00

        moje pitanje;ko donese zakon o kandidovanju na politicke pozicije vise od dva puta,jeli sdp,molim vas,ko je od diskutanata i druguh vise domacin-gazda u svojoj kuci-porodici;dakle sdp nacelnici se ponasaju kao nezamjenjljivi gospodari opcinske imovine usmjeravajuci je na svoje racune/tuzla,zivinice/14godina gospodare najbogatijim opcinskim budzetima ,a za to vrijeme napravili su…jezera ukojima se rulja brcka, da nevidi njih i njihovu rodbinu po bjelosvjetskim plazama;nacelnik muratovic ,,kupuje,,i uzurpira drzavnu sumu za privatni lovni rezervat,jezero vec odavno ima u koje je potopio milipne donatorskih sredstava i sada se hvali kako rjesava vodosnabdijevanje opcine. Cinjenice su tu i vide svi oni koji su prisilili um da progleda.Dalje,kilometri asvalta koji uglavnom prolaze pored i do njegovog imanja ,imamovic pravi skloniste za beskucnike u jeku extremnih hladnoca za one koji se nijesu potusili,i otkud toliko beskucnika pod vladavinom socijalista,gdje zavrsise fakultete i magistrate -bijeljina ,banjaluka-i sa cijim novcem.Nema muratovica a da nije zaposlen u javnom sektoru ili u povlastenoj dobrostojecoj firmi ,i najnovija cinjenica ;plantaza borovnice kojom upravlja sdp ,mogu se zaposliti samo clanovi sdp-a,usput receno plantaza je pored hajr-hasinog jezera koje je ,,nas,,nacelnik velikodusno poklonio svome sinu,za one koji neznaju i jezero i plantaza idrugo su javna drzavna imovina.Toliko vole drzavu da je prepisuju na sebe i svoje pa cak i stecke ,sakralne nadgrobne spomenike dovuko je sa drzavnih lokaliteta.Nazalos ,dosta toga ima ,jer dug je period njihove razuzdanosti u trosenju tudjeg novca……..

        • Čiko@Darkwood

          09. 02. 2014. - 13:02

          problem SDP-a je sto je dobio glasove da se obracuna sa SDA kriminalom i umjesto da to rade, oni su krenuli da rade istu stvar. I zato im se desilo ovo sto se desilo. Ja sam iskreno glasao za njih nadajuci se da ce primarno biti borba protiv korupcije ali oni su u biti samo korupciju digli na novi nivo. govorim za SDP u globalu.
          S druge strane, narod bira nacelnike direktnim glasanjem tako da Zivice mogu lako Muratovica kutarisati. Nek izadje neki kandidat koji ima bolji program i glasajte za njega. Isto vazi i za Tuzlu.

          Anarhija nije rjesenje, daleko od toga ali opstinski nacelnici se biraju direktnim izborom i tu stranke tesko da mogu sta namicati ljudima. Ako je Muratovic izabran direktno, onda ga na sljedecim smijeniti i prijave tuzilastvu. Ali sipak. Tuzilastvo i sud tu nece nista uraditi i to je problem inace nefunkcionisanja pravne drzave.

          Svi su vidjeli das e moez krasti i svi kradu jer niko nije zavrsio u zatvoru. Nikome se ne ispituje porijeklo imovine a svi se busaju u prsa s tim. Pa ni ovaj SBB sto prica da ce ko fol nesto kapaciteti koji sada imaju tro istrazivati ja se ne slazem s tim jer su ti kapaciteti sada korumpirati toliko da oni to ne mogu raditi. Isto tako ni da SDP osnuje neku svoju agenciju pa da onda SDP govori ko ce to istrazivati a ko ne, ni to ne ide.

          Treba osnovati agenciju koja ce biti sastavljena od ljudi koji ce to samo ekonomski gledati i zakonsku regulativu donijeti tako da se moze prvo imovina zamrznuti a onda ti kome je imovina zamrznuta da dokazju porijeklo imovine. A ne da drzava dokazuje. Kod nas je to naopako u odnosu na citav svijet.

    • MRO

      09. 02. 2014. - 03:02

      Izvini, ali griješiš!
      Kredit za Sjevernu saobraćajnicu – OK!
      Kredit za treće jezero – NE!
      Kredit za Tvrtka – NE!

      Naime, Tvrtko je dovučen iz neke željezare iz Hrvatske! Plaćen je kako sam čuo preko 200 000 eura…
      Zar taj posao nije mogla obaviti livnica Tuzla ili željezara Zenica?
      Zašto su pare otišle za Hrvatsku?
      Možda zato što je to najbolji način da se “ušićari” koji eurić, a da niko ne primjeti. Jer brat bratu, onaj spomenik ne vrijedi ni 10 000 eura, a kamoli 200 000!

      Treće jezero?
      Neka hvala!
      Nisam otišao ni na prvo ni na drugo, niti mislim!
      Ako nisi znao, Pannonica godišnje prijavi dobit od oko 400 KM!
      Pannonica je po svim parametrima profulana investicija, koja ni po čemu nije zaslužila da bude “darovana” sa još 5 000 000 KM za treće jezero.
      Prvo zato što jezera nisu profitabilna, te se sva težina kredita prevaljuje preko leđa građana.
      Drugo zato što građani koji otplaćuju kredit, su natjerani da opet plate ulaz i koriste usluge nečega što su već debelo platili…
      Treće zato što se Pannonica vodi samo kao “javno”, dok u suštini to je već odavno privatizirano preduzeće. Jer niko nema prava da na “javnom kupalištu” naplaćuje ulaz, što je već samo po sebi indikacija, da je cijela ta imovina privatna, i to će biti dokazano onog trenutka kada SDP izgubi vlast i kada će maske spadati s lica…

      A mogao bi još da pišem i o gradnji puta o trošku općine za Čevabdžiju, te naravno uređenje parkinga, video-nadzor i rasvjeta.

      A ne bi bilo na odmet da napišemo par riječi u vezi “JKP Parking i Komunikacije” fiktivne firmice koja je:
      1. Pokrala parking stanarima zgrada (koji su parking prostor otplatili uz cijenu kvadrature stana).
      2. Nametnula najveće cijene parking prostora u Evropi.
      3. Nametnula harač (zakonski je zabranjeno imobilzovanje pokretne imovine), kao i naplaćivanje kazne koja ne ide na adresu kantonalnog Budžeta (JKP KiP kazne naplaćuje na licu mjesta)…

      A da smo svi “ravnopravni” a da su pojedini malo ravnopravniji, govori činjenica da parking prostor u ulici Petra Kočića (ulica Advokata) nije uzet pod naplatu.
      Da su stubići ispred kafića 6 fino zaobišli trotoar i omogućili neometanjo parkiranje skupih limuzina…miroljubivih “biznismena”…
      Da je parking aparat ispred Binga na Sjenjaku nikada nije postavljen, iako je aparat bio postavljen (o čemu svijedoči betonsko postolje, koje postoji i dan danas)…

      Znači nekima harač može, nekima ne može!

      Meni nije dobar…

      • Čiko@Darkwood

        09. 02. 2014. - 10:23

        @disqus_bVYmumCkgM:disqus
        Samo da rascistimo. Boli me ona stvar za Jasmina i za SDP ali ko neko ko placa porez u ovoj fucking drzavi te zeli da ima normalno okruzenje za zivot, moramo ovo reci:

        ti jarane ocito nikad nisi bio na rukovodecoj poziciji. jasmin ima oko sebe ljude koji isto tako imaju svoje agende, poznate ili tajne, nije bitno. Ja rukovodim u privatnoj firmi za 15-tak ljudi i noge polomih za njima hoce li neko sfuseriti ili makniti gdje. A ti sada uzmi jednu strukturu općinsku ili bilo koju državnu. Ni ja u privatnoj firmi ne mogu covjeka tek tako otpustiti ako je prijavljen nego mora dispciplinka pa miliona papira se napraviti. Tek u drzavnoj upravi su ko međedi zaštićeni i to malo ljudi zna. Zato sami i postao da se donese zakon da iz uze familije moze raditi samo jedan covjek u drzavnoj upravi.

        vezano za ovo gore o upravljanju, ko da ce se on zejabavati s tim da li ima parkinga aparat ispred Binga ili nema??? Ti ako nemas ovu pricu dostavljenu u pisanoj formi kao zalbu opcini, onda nista nisi ni u radio. Mozes ti reci nema od toga nista, ali bitno je to dokumentovati. Ako si dokumentovao a nista se nije desilo, pozitivno ili negativno e onda je to problem. Ono sto je evidentno jeste da covjek radi. Ko radi moze i da pogrijesi. Njegova procjena je da napravi neke stvari i on snosi odgovornost za to. On je direktor i on odlucuje sa opcinskim vijecem gdje ce brod usmjeriti. Ima legitmu podrsku biraca da to radi sto radi za razliku od ovih na visim nivoima vlasti.

        Jasmin zna sta je marketing i za ta jezera zna citava Evropa. On je Tuzlu sa tim jezerima stavio na mapu evrope. Spomenik Tvrtku jel trebo ili nije trebo, moje misljenje jeste da je Ok sto je to napravio. Livnica to nije mogla izliti jer je to sjebana firma. Sjebala je SDA privatizacija koja nema veze sa Jasminom Imamovicem ni sa SDP-om.

        Nije tacno da su cijene najvece u Evropi parkina. Ti haman nisu bio u Minhenu, Amsterdamu, Frankfurtu pa da vidis kad se za pola sata placa €4. S druge strane ne moze se Tuzla porediti s tim gradovima ali ta naplata parkinga je uvela reda u Tuzlu. To dotada, to je bila totalna anarhija.

        Sto se tice tog dijela da li su pokrali parking mjesta stanarima, pa to se lako rijesi. Stanari treba da se organizuju i traze one table za parkiranje ko sto koriste svabe. Stavi to na sajbu ili naljepnicu i moze se parkirati tu bez placanja.

        Sto se tice tih advokata, oni su mafija za sebe. Koje oni pare izvlace iz sudova po sluzbenoj duznosti, to je drama. Kakvi kipovi i jezera, to je sve mala maca. Ali nadam se da ce se i to pretresti sada kada se pocne. Raja ne konta kako se sve pare izvlace iz budzeta-a. Oni su i fiskalizaciju izmuljali. Advokati i notari, bagra iz tajnosti.

        Zna li ko koliku platu Notari imaju i gdje pare idu od tih notara. To kako su kod nas napravili, to nigdje na svijetu nema da ljudi imaju plate po 15.000KM netto. I to su pare koje beru od obicnog svijeta jer je zakon takav.

        Sumirano, ti imas pravo da glasas za koga hoce. Jasmin ima svojih mana ali generalno bolji je od svih kandidata koji su bili do sada. AKo se pojavi neki kandidat koji ima bolji obraz od njega, bolji program rada, ne vidim problem da se glasa za njega. Ali ako tu dodje Mirnes il onaj uhljup iz SDA ili Berba, bjezi ba.

        Ja se nadam da ce jasmin sada postati senzibilniji na ove prituzbe sto si naveo za ove parkinge i to. A sto je on napravio trece jezero, nek je napravio. Sta je trebo? da fabriku otvori? pa on mora stvoriti ambijent da ti investitori dodju. Evo ja sada pricam sa nekim ljudima za neku fabricicu gdje bi radilo 50-60 ljudi, njemacka firma, kazu ljudi fuck Tuzla, moramo kupiti helikopter da dodjemo do nje. Jasmin je sređuje sto je u njegovoj ingerenciji ali njegovi kapaciteti su limitirani.

        Ti u Tuzli nemas pristojan hotel gdje ljudi mogu spavati. Mi ih moramo slati u Senad od Bosne dole. Dodju ljudi dole ovi imaju internet pristup na 1499. Smijurija. I tebi ce doci neko u Tuzli da podigne fabriku ili tako nesto? Ove stvari su izvan Jasminovih ingerencija, recimo taj jebeni aerodrom za koji bih ja potpisao da se subvencira iz budzeta samo da ljudi mogu doci ovamo. Ali to raja ne konta s jedne strane a s druge strane to ne konta Causevic niti mu bratija.

        Tuzlanski SDP se nije borio za Tuzlu i tu su popusili pravo. Borili su se za Zlatkove guzove da oni njegovi uljupi mogu krasti na autoputu i dole po sarajevu i to ce ih kostati sada. Mozda zijane ko i SBiH na proslim izborima kad su skoro nestali. Sve dok ne kazu FAKJU Zlatko nema u Tuzli hajra.

        • MRO

          09. 02. 2014. - 11:51

          Dakle idemo redom…

          Spominješ naplatu parkinga po Minhenu, Frankfurtu, Amsterdamu…
          Dok si pisao imena tih gradova, da li ti je na pamet pala misao, kolika je tamo minimalna prosječna plata?
          Uporedi to sa BiH gdje je minimalna prosječna plata oko 400 KM, pa onda uporedi cijene parkinga između Tuzle i nabrojanih ti gradova, pa ćeš vidjeti da Tuzla generalno ima najskuplji parking u Evropi…

          Stanari zgrada čiji su pokrani parkinzi su natjerani da svaki mjesec plaćaju harač. Iznose tačne ne znam, jer cijena parkinga varira od zgrade do zgrade. Znam samo da su naplate na parkinge uveli pod jeftinim izgovorom “Vi ste to zahtjevali”…
          I tu neće biti promjene dok SDP ne sjaše iz opštine…

          Sad ću da te malo citiram:
          “Ja rukovodim u privatnoj firmi”
          “A sto je on napravio trece jezero, nek je napravio.”

          Gospodine rukovodioče, postoji nešto što se zove “opravdano finansijsko ulaganje”. Jezera to nisu, jer su ista i dalje ovisna o novčanoj pomoći koja stiže iz budžeta opštine.
          Dakle, u 3 jezera je skrkala opština oko 15 000 000 KM, a ta jezera imaju prijavljenu dobit od oko 400 KM!
          Sad lijepo rukovodioče digitron u šake, pa laganini računaj, koliko će trebati tim jezerima da otplate investicije.
          Pored toga u račun unesi slobodno i bespovratne pomoći, koje svake godine dosežu cifre i preko 200 000 KM!
          Ako i pored ovih informacija misliš, da su jezera finansijski opravdana investicija, onda ti jarane bez uvrede nisi za rukovodeće pozicije…

          Što se tiče Notara, jedan od razloga što se oni bezobrazno bogate jeste opština, koja biznis notarima pravi tako što radi ovjeravanje dokumenata samo 1h dnevno!
          Tako da većina građana je prisiljena otići notarima i svaki pečat platiti 4 KM! Opet opština kriva!

          Tuzli Hoteli realno i ne trebaju…jer na tržištu nema potražnje za uslugama istih. Recimo Hotel Tuzla (koji je skoro renoviran) ima odličnu ponudu, ali ne može da opstane zato što ljudima je dosta bolja solucija da ulete u motele, u kojima je prenoćište daleko jeftinije.

          Jedini dobar potez Jasmina jeste obnova sjeverne saobraćajnice, ali moram da napomenem da je i to sfušereno pravo. Raskrsnica kod Tenisa je asimetrična, a skver se pokazao dosta neefikasnim s obzirom da su stalne guzve od skvera do Ekonomske škole…

          Vlada TK na čelu sa Čauševićem je sada sasvim drugačija tema, koja je daleko opširna i o kojoj sada neću pisati…

          PS: Ako Livnica Tuzla nije funkcionalna, itekako je funkcionalna željezara u Zenici!
          Nemoj da se lažemo!
          I na Tvrtku su oprane pare…

          • Čiko@Darkwood

            09. 02. 2014. - 12:52

            sve ja to drug znam sto ti pises ali ti ne kontas da:
            – zakon o notarima nije donije opstina
            – ako si zamijetio ja sam rekao das e tuzla ne moze porediti s tim gradovima. Ako je cijena parkinga prevelika, onda treba traziti da se smanji. Moze se to traziti kulturno pa ako ne pije vode, uvijek se opstina moze zapaliti.
            – hotel tuzla i renoviran je rupa koja nema osnovne stvari za hotel sa 4 ili 5 zvjezdica –> ovo ti govorim sa aspekta nekog covjeka iz Wolfsburga koji bi dosao i pokrenuo fabriku odredjenih autodijelova da se prave za VW.
            – ti si zapeo za ta jezera ko pijan plota. Ja sam kamaru poreza platio i nije mi zao sto su to napravili. Tebi ako jeste, imas izbore pa glasaj za onoga ko ce ta jezera isusiti i napraviti nesto drugo. Tu se ti i ja dijametrralno razlikujemo ali ja uvazam tvoje misljenje. Ako vecina u Tuzli zeli da se ta jezera uklone, nek onda izadje neki novi kandidat sa tim programom i nek se -isuse. Ja s tim nemam problem nikakav.
            – Da li ti znas sta tacno radi zeljezara u Zenici? Nemoj bacati neke informacije ako ne znas. Mital to ne radi. U zenici radi CIMOS Livnica koja nema veze sa tom zeljezarom i igrom slucaja znam da nisu bili zainteresovani za taj posao jer je to jednokratan posao bio i morali su dosta prestelovati opreme za to.
            – I nek si me citirao. Opet si profulao temu. Poenta je da je covjek dobio glasove. Ako on nesto radi, izadji sljedeci put na izbore i glasaj protiv njega i nemoj mu davati glas. Ja koji mrzim i SDA i SDP iz dna duse (nisam SBB-ovac, daleko od toga) cu opet glasati za njega u nedostatku boljeg kandidata. Covjek je dobio izbore da radi. Ako on radi pogresno, onda ce ga narod sljedeci put smijeniti. Sada ovi sto ne izlaze inace na izbore, njima odgovara ovaj status i tu prica zavrsava. Jasmin i svako drugi ko odlucuje o necemu, odgovara za svoje odluke. To je poneta bila. Ako nama 100 stimaju ta jezera (a nemam nikakvog hajra od njih, nikad nisam ni usao tamo da ti iskreno kazem) a tebi jednom ne stimaju, ne treba paliti opstinu.

            Ti ovdje zadires u neke komunalne probleme, pa bih te molio da mi ti kao veliki komunalni strucnjak kazes:
            – kako bi rijesio ti skver (problem skvera jeste da kod nas ljudi nemaju pojma voziti niti znaju kako se ponasati u saobracaju. Ja ti garantujem da preko 50% ljudi sa vozackom dozvolom ne zna kako se ulazi i izlazi iz kruznog toka. jel to problem opet koji je napravio Jasmin Imamovic???)
            – kako bi rijesio ti tu asimetricnu raskrsnicu na tenisu? ja tu vozim svaki dan i nikad mi nista nije smetalo. u godini napravim od 35.000 do 45.000 kilometara i nikad mi nijedna raskrnica nije bila problem osim skvera. Skver je tu i tamo, da raja zna voziti, to bi bilo ok. Ali ne zna. Ali evo: kako bi ti skver napravio ?
            – sta bi ti na pingi napravio i rijesio pitanje vode?
            – gjde bi ti potrosio 15.000.000????
            – kako bi ti napravio ambijet u tuzli da recimo masinski inzinjer iz Sarajeva dodje u Tuzlu da radi??? Koji to sadrzaj ima Tuzla? Jezero modrac i kafana plaza, pardon klub Plaza?
            A ako se pitas otkud masinski inzinjer mi pade na pamet: da bi neko otvorio neku fabriku koja ce se baviti proizvodnjom u Tuzli ili okolinu mora biti inzinjera masinstva, elektrotehnike, tehnologije, itd itd i onda ostala radna snaga koja ide uz to kao sto su metalostrugari, elektricari, masinbravari itd itd. Iz ovih razloga svi gradovi moraju da subvenciraju te sadrzaje da bi stvorili ambijent da ljudi hoce da dodju tu i da zive. Za pokretanje privrede ti trebaju inzinjeri a ne pravnici, ekonomisti, sociolozi i ostali kurci koji se samo svale na drzavni budzet.

            Ako su pare oprane, sada je anarhija, mozemo uzeti ono tuzilastvo u Tuzli KOJE JE NAJVISE KRIVO U CITAVOJ PRICI i onda jasmina razguziti na tome. Ako je oprao pare. Dalje, krivica je na samom Univerzitetu u Tuzli koji ne zna da napravi kadrove koje trziste hoce.

            Jebes ba Jasmina, ne branim ja njega, samo treba stvari postaviti na realne osnove a neke sada druge stvari rjesavati ovdje. Isto tako treba baratati cinjenicama. Zabi mu. Ako narodu ne stima, nek ga smijene i kraj price. Ako je sta ukro, treba prvo rasturiti sud i tuzilastvo, dovesti tu ljude koji ce pokretati istrage i dizati optuznice a ne ovako da imas tamo da se niko ni s kim ne jebe zato sto su svi u rodu i svako svakog ima u dzepu. Mogo bih ja s tobom polemisati do penzije i imam informacija ali onih pravih kao sto su kopije faktura, ugovora, stimanja ovoga ili onoga ali nije ovo mjesto za te stvari. Kad tuzilsastvo proradi i sud, onda ce se te stvari poceti odmotavati. A niti ce Causevic niti Jasmin to promijeniti posto su ti sudovi i tuzilastva pod VSTV-om a njima upravljaju stranci.

          • MRO

            09. 02. 2014. - 14:39

            Jarane metar pitanja….Odgovorit ću ti, ali ne mogu odmah jel sam malko zauzet…očekuj odgovor u toku dana…

          • Čiko@Darkwood

            09. 02. 2014. - 14:44

            ma vala i ne moras. valja se i meni posla fatat. izdangubio sam po ovim portalima sada mi valja raditi vikend citav. samo nemoj odgovarati da je Jasmin trebao fabrike praviti :-))), molim te :-))). za raskrsnice i ostalo, to me bas interesuje kako bi ti to napravio 🙂

          • MRO

            10. 02. 2014. - 00:41

            Dakle prika idemo po ko zna koji put redom…

            Ja nisam protiv jezera, i neću glasati za bilo koga ko smatra da ista treba zatrpati ili uništiti. Ja sam prika za to da se istina, ma kako bolna iznese pred narod.
            Istina je da je opština Tuzla zadužila građane Tuzle za 15 miliona maraka, i da su te pare stresli u investiciju koja godišnje ima prijavljene zarade od oko 400 maraka.
            To prika moj je profulana investicija, a ti kao rukovodilac bi to trebao da znaš bolje od mene.
            I svake godine iz opštinskog budžeta, za jezera se odvali preko 200 000 maraka, pošto očito je da jezera nisu u stanju da se samostalno finansijski održe.

            I nemoj biti iznenađen, kad padnu SDP-ovci, da će u javnost da iscuri informacija, da se jezera vode kao “javna” a u stvari da su od početka uknjižena pod imenom i prezimenom nekog privatnika. Siguran sam da ćeš u tom trenutku i ti prika se osjećati NAGUŽENO kao i ja, ali o tom po tom…

            Što se tiče Hotela, vala prika, pretjeruješ.
            Nije Tuzla New York pa da ti treba Waldorf Astoria ili Dubai pa da ti je potreban Burj Al Arab…
            Tuzla ti je jedno obično rudarsko prenoćište. Ovdje ljudi dođu da odrade posao (ako ga uopće i imaju) i onda arrivaderci…
            Hotel Tuzla ima solidnu ponudu. Pa čak i za takvu ponudu nemaju tržište, a ti maštaš o hotelima gdje jedna noć košta oko 35 000 dollara… Prika, ne ide to tako.
            Osim toga, iz Torina su došli FIAT-ovi biznismeni pa su odsjeli u Kragujevcu u hotelu od 3 zvijezdice, u kojem i dan danas borave neki njihovi radnici, koji tamo rade…
            Pa prika niko ne sere pare, period je recesije…

            Što se tiče raskrsnica, skver bi ostao baš onakav kakav je i bio, i ostalo bi stari način saobraćanja, jel se taj pokazao kao najbolji, sa najkraćim zastojanjima u saobraćaju.
            Raskrsnica kod Tenisa se itekako mogla ispraviti, već se fušerilo sa radovima od početka. Pogledaj malo kako je poredana ulična rasvjeta, pa će ti sve biti jasno!

            Elem, nemam ja samo zamjerke na to, već imam i na onaj “skok” ali vala i na brzinu rada.

            Ako je tebi prika normalno da 2 kilometra puta se izgrađuje 10 mjeseci, onda mi nismo na istim frekvencijama.
            Lično sam svijedok kako su radnici Juli, Juni, August provodili ispod krošnji drveća, jel je jednostavno bilo prevruće za raditi.
            Ali zato navečer (kada je temperatura OK) alati razbacani, mašine uparkirane… Rok je trebao da bude 30 dana i doviđenja!

            Što se tiče mašinskih inžinjera, oni su prije mogli da rade u TTU koji je bio svojevrsni gigant. Tamo su mogli čisto pošteno da zarade dobru platu…Danas toga više nema, te shodno tome, nema više potražnje za tim kalibrom ljudi.
            Da se ja pitam prika (kao što se ne pitam), te firme bi radile i dan danas, ali eto, kriminalizirana privatizacija je dovela do toga da su svi giganti rasprodani, a ljudi na birou…

            To nam je stvarnost…

          • Čiko@Darkwood

            10. 02. 2014. - 08:51

            – hotel: ja se bavim privatlukom i izvozim sve. znam sta ti pricam i koji problem imam sa poslovnim partnerima. Hotel Senad od Bosne je ok ali ne mozes se otresti njiovog seljackog mentaliteta da doda 2 stvari i da to bude hotel koji se moze gurati sa svakim hotelom na zapadu. Hotel Tuzla nije. Tuzli terba 3 eventualno 4 zvijezde hotel ali ne da certifikaciju radi neko sa bliskog istoka nego svabo. Vidim da se udaras jedrom iz Dubaia, sto znaci da si vjerovatno bio u Dubaiu kroz ovaj “program pomoci USA military”
            nista ti ja ne mastam nego me stid kad covjeka stavim u hotel tuzla a tamo nema ni tople vode. Pusti ba suplju pricu, ja sve ovdje sto sam reko imam informacije i cinjenice. Ne lupetam ja nista sto ne mogu podkrijepiti informacijama koje su vjerodostojne i koje se mogu provjeriti.
            – Profulana investicija: Ono o cemu je govorim jeste da je covjek investirao i profulao. Ako je profulao, nek Tuzla izadje na izbore i glasa za nekoga drugoga i kraj price. Taj drugi kad dodje nek napravi reviziju da li je pocinjeno neko krivicno djela ili zloupotreba polozaja i sve pohapsi. Ja s tim nemam probelm i ako bi mu citavu familiju pohapsili ako ne mogu dozati odakle im imovina ili ima dokaza.
            – javno dobro ili ti voda: opet se vracam na policiju, tuzilastvo i sud. to da radi, ne bi niko ukljuzio nista sto nije njegovo i kraj price. kod nas je problem sto se kriminal nagrađuje. ako je jasmin bilo šta uradio protiv zakona, da se hapsi i vjesa na najveci jarbol. ali to ne moze ustanoviti sadasnje tuzilastvo koje je korumpirano do bola. rada nje trebala rusiti vladu nego tuzilastvo koje je to koje korektivno djeluje u drustvenom sistemu.
            – raskrisnica: ista prica. tuzilastvo. ako je nadzorni organ prevario opstinu a samim tim i narod, onda sve hapsiti. sistem je tu poprilicno jednostavan. vidjet cemo na sto ce izaci ovo sada sa nadzornim organima koji su mjerili debljinu sloja na autoputu. ako ih ne zatvore, onda stvarno nema se ovdje sta pricati dalje. ovo sve treba popaliti. recimo sada su u Berlinu na novom aerodromu ustanoviili da su se nadzorni organi rastalili sa izvođačima. i valja jarane u bajbokanu i odmah se sve oduzima u iznosu u kojem je steta napravljena. dok to kod nas ne bude, dzaba ovo sve. kriminal ce i dalje da bude, mozda ce se samo vise pakovati u celofan.
            – masinski inzinjeri: de ba pusti suplje price. evo mene u Mihnenu u BMW-u, ljudi pitaju da se mrezama fataju masinski inzinjeri koji znaju raditi. pusti to supljaku. ja sa 43 godine svaki dan idem u skolu od 17-21h da bih naucio neke nove stvari i da bih naucio jezik. Te metuzaleme koje je vrijeme pregazilo treba zbrinuti nekako ali generalno trziste rada je neumoljivo. Diploma ti je samo da sebi otvoris vrata a ne ko u Titino vrijeme da dobijes stan, auto i zenu. Ja taj stan nisam dobio ko ti inzinjeri nego sam ga zaradio krvavo. Zato pusti suplju pricu.
            – privatizacija je prica za sebe ali tu treba ispitati ko je i sta radio i kako.
            – brzina izvođenja radova: svaki ugovor tretira rokove i tretira penale ako se kasni sa radovima ili je nizi kvalitet radova. ako ima krsenja ugovora, treba onda da opcina reaguje. ako ne reaguje, onda je to problem koji opet tuzilastvo treba da rijesiti tako sto ces ti kao građanin podnijeti prijavi i reci da ti nesto sumnjas da se tu desava. Ali zasto to raja ne radi? zato sto je tuzilastvo korumpirano i nije njihova nadleznost kako oni kazu. Cija je onda??? i opet se tu vracam na problem a to je da nema povratne sprege jer med mrsit medom se ne sladit ako nema lopate da te zvekne u glavi iza ako to uradis. i to je to.

            Raja konta da su svabe neka “svemirska rasa” ali oni u biti su:

            – poslije 2. sv. rata pohapsili i pobili sve politicare, sto oni sto ameri
            – ameri im odmahs tavili sistem koji ima povratnu spregu kroz policiju, sudstvo i tuzilastvo

            i to je samo trebalo odrzavati tako. Svabe ti bi bile gore od nas 10x da imaju sistem ko kod nas. Poenta je da ima korupcije ali to kad su stotine miliona eura u pitanju. Vamo ti nece niko da ukrade 10.000 ili 100.000 jer se ne ispalti ici u zatvor. To je ta razlika kad me ljudi cesto pitaju sta je razlika.

          • Čiko@Darkwood

            09. 02. 2014. - 14:48

            i dzaba tupimo zube ovdje, i ja i svi ostali sto nesto komentarisamo oko opcine. opcina je zadnja rupa na svirali za sve ostalo. Identifikovali smo da je Jasmin (ne vezano za tvrtka, pranja para, jezera) pogrijesio na:
            – tome sto je otisao u sarajevo po pamet
            – tome sto nije Causevica stisnuo da se pokrenu stvari preko svojih stranackih kolega ako je u toj hijerarhiji SDP-a na visem nivou
            – sto nije imao dodir sa narodom da osjeti koliki je pritisak u narodu
            – sto nije predvidio nasto ce to sve izaci

            vjerujem da su ljudi to njemu govorili ali ko i do sada mozda je mislio ko i svi ostali, haj bice to malo pa ce se razici kucama. to je njegov peh najveci. Ostalo, samo gubimo vrijeme. Ako ne valja, izbori i da se zamijeni. Ako je ukro da se procesira i kraj price.

        • _kokain_

          10. 02. 2014. - 01:22

          za “Ciro”

          Vidi se da si opcinar. Nemoj demagogije i suplje siriti. Procitan si … jer imate iste spremljene price kao ovi iz SDP-a …

          A branis ga …..

          Jasmin je dobio glasove sa 14-16% od ukupnih glasaca. To sto je 55% glupana u Tuzli nije htjelo izaci ….. meni su nanijeli stetu jer je ovaj dobio mandat jos jedan.

          Opcinska administracija je likovala i uzivala u SADIZMU krsenja prava stanara Tuzle i IZIVLJAVANJEM nad parkingom stanara sa njihovim prijateljem policajcem Kurtom. Ocigledno da Bijeljinski klan je najjaci u Tuzli ….

          Jer kad ovakvi olosi mogu da vladaju i rade sta hoce onda i mozemo da radimo sta hocemo. Zakone si mozete slobodno i laganini zabiti u supak.

          • Čiko@Darkwood

            10. 02. 2014. - 08:28

            @disqus_P5bqmyWjOw:disqus
            bjezi pa i ti i citanje. boli mene ona stvar za SDP. Ja sam vec rekao da sam glasao za njih do zadnjih izbora ali necu sigurno vise.
            Jebes i Jasmina. Ako imas nekog bolje, postavi ga. Ja sam kazem da je anarhija samo ponekad dobra i u malim kolicinama. NIko tebi a ni ostalim Tuzlacima nije kriv sto ne izadju na izbore. Ako ne izadju, znaci da im je dobro. Ja se nekad znam maksuz vratiti u BiH sto me kosta finih para samo da bih glasao na izborima. Drugi to ne rade. Isto tako, ni ti ni ja nismo zaduzeni da nas dvojica postavljamo ni policiju ni nacelnika ako je to normalno demokratsko drustvo.

            Za sve sto je raja sada protestvovala, to nema veze sa opcinom. Jasmin ako je krao, treba ga uhapsiti isto ko i partijskog mu sefa ciji punac kupuje nekretnine po sarajevu a nama rasipa ublehu da mu se provjeri imovina.

            I opet, ja sam za ideju socijaldemokratije, ali ne ovako kako je SDP vidi. Sto se tice nacelnika, ako ima neko bolji, ko sto rekoh, Jasmina, sutra ga smijeniti i procesirati. I kraj ba price.
            Ja samo zelim da kanton, ako ne mozemo ostatak Bosne, bude pravna drzava u kojoj vlada zakon i gdje policija, tuzilastvo i sud rade svoj posao. Nista meni vise ne treba. Dovoljno sam sposoban da sebi zaradim platu a da se ne moram naginjati nekom iz drzavne uprave. NIsam ni do sada bio clan ni jedne strane, niti sam ijednu vise manje simpatizirao. SDP je biran samo kao manje zlo od ostalih. I to je to.

            Poenta svih ovih komentara jeste da su neki ljudi poceli da friziraju informacije i da se te informacije iskrivljuju. Treba samo biti realan i posten. Ni manje ni vise.

            A jebes ba Kurtu. Kurta ti je samo dokaz dokle su stubovi drustva dosli. Zato sam i rekao da dozirana anarhija je nekad dobra. Da se novi zakoni donesu i da se neki ljudi preko koljena promijene.

  24. Damir

    09. 02. 2014. - 01:58

    Sram Vas bilo pljujete po covjeku koji je od Tuzle napravio grad. Imate li recesiju vode mozda, Sarajevo ga ima…Nezahvalni ste od covjeka se nista nije zahtjevalo ne moze on uticati na Vladu TK , sram Vas bilo huligani…

    • _kokain_

      09. 02. 2014. - 02:08

      Pozovi sebi Vedrana Lakica ….

    • MRO

      09. 02. 2014. - 02:43

      Opština Tuzla je tri puta dizala kredite za rješavanje pitanja vodosnadbijevanja.
      Od tri kredita, dva su utrošena na guzice opštinara, a najbolji primjer je famozna Kuća srama.
      Samo jedan kredit je utrošen na rješavanje tog problema.
      Osoba koja je najvećim dijelom odgovorna za riješavanje tog problema jeste gosp. Selim Bešlagić.
      Osim što je vodio grad u najtežim vremenima, sačuvao multikulturalnost, on je svojim potezima ne samo stvorio preduslove, već i sve ostale uslove, da bi došlo do rješavanja tog problema.
      Jasmin Imamović je samo presjekao vrpcu i primio zasluge, koje velikim dijelom i ne pripadaju njemu.

      Uglavnom, da je Jasmin Imamović imao dobrih poteza – jeste!
      Ali da je toliko dobar, vala i nije…

      • Čiko@Darkwood

        09. 02. 2014. - 09:56

        niko nije reko da je on toliko dobar. poenta je sto ti trenutno u tuzli nemas nekog protukandidata koji bi mogao grad voditi u nekom smjeru. to je problem.

        • Enes Trumic

          09. 02. 2014. - 11:53

          Slazem se da nije bilo dobrih protukandidata na zadnjim izborima za gradonačelnika. Ne znam sta ceka Mirnes jer po meni je on dobar kandidat za gradonačelnika.

          • MRO

            09. 02. 2014. - 11:56

            Koji Mirnes?
            Ajanović?

            Pa ti sa Konja na Magarca…

            Mirnes nema dana radnog staža a ima vozila u vrijednosti oko 500 000 KM i aviončić i čitav sprat zgrade na Stupinama?
            Takav mi ne treba…

            Za njega je Jasmin realno izmislio pojam dobrote…a vala i pameti.

          • Enes Trumic

            09. 02. 2014. - 12:28

            Pa taj isti Magarac kako vi kazete je jedini bio uz narod I pomogao da se Aldin izvuce iz pritvora. Ja svojim ocima vjerujem I njih slijedim a negativne price se pricaju o svakome. Usput taj magarac ima pilotsku dozvolu I to meni mnogo govori o njegovoj pameti. naravno vase negativno stajaliste o Mirenesu niti zelim niti ga je moguce mijenjati.. nezelim se ni raspravljati jer rasprave su samo pokusaj da se drugima nametne nase razmisljanje. Mirnesa su mnogi lincovali a ni sansu mu nisu dali. Tipicno za balkanski mentalitet.

          • Čiko@Darkwood

            09. 02. 2014. - 13:12

            @enestrumic:disqus
            mirnes je stari manipulator. sto ga je narod izvizdao onda ako je takav kakav ti kazes. Nemam ja negativno ni pozitivno misljenje o njemu. Nek pripremi program, izadje na izbore pa cemo vidjeti. Ovo sto on lupeta po carsiji i sto MRO rece, nigdje veze. To je samo skupljanje poena kod naroda koji je izbezumljen ovom korupcijom.

          • MRO

            09. 02. 2014. - 13:48

            Ako nema dana radnog staža, a ima toliko para, takav parking, avion, čitav sprat, to mi govori da dobro zna da proda svoj “glas” u O.V. Tuzla…

            Takav će sutra da se laganini naguzi vlastodršcu iz Sarajeva, čim mu ovaj to zapovijedi.

            To što ima licencu pilota ne znači ništa.
            I ja da imam para da uplatim časove u avio-školi bi izganjao tu licencu za pola godine, bez ikakve frke i pompe.
            Ali izganjati licencu i nije toliki bad, koliki da čovjek posjeduje AVION bez dana radnog staža, halo bolan AVION!
            Pa jbt jesil ti normalan?
            Pa znaš li ti da ljudi po kontenerima rove, a ovaj lebdi po nebesima…. Budi malo normalan i realan!

            A to što je išao da brani Aldina, to je jeftini politički marketing, da se skupi par jeftinih poena…

          • Čiko@Darkwood

            09. 02. 2014. - 13:10

            @disqus_bVYmumCkgM:disqus
            samo mogu reci AFERIM!

  25. kkkk

    09. 02. 2014. - 09:32

    Jasmin je veliki krivac za sve ovo. Prvo nije imao hrabrosti da kaze da Causesku treba podnijeti ostavku vec prosipa neka sranja poslije prvog dana protesta. Dobro je neko rekao nije on dorastao svom poslu.

    Najsmjesnije je kada neko spomene njegove zasluge pazi ovo

    Redovno snabdijevanje vodom. Rimljani su imali redovno snabdijevanje vodom prije 2000 godina i za to je podigao kredit.
    Slana jezera hm toliko hvale a godina ili u minusi ili 400 km plusa a gdje su pare zapitajte se. Ja imam malu trgovinu pa godinu zavrsim 20000 km u plusu.
    Parking e to su pare iscrtaj linije gdje je tito napravio zaposli svoje ljude i uzimaj narodu. Dok radnici parkinga po citav dan po kladionicama. Gdje su pare
    Mercator gdje su pare.
    Tvrtko e moj Jasmine.
    Opstina odes na salter 2 tete rade a 200 pije kafe a jedna se ebe sa Jasminom.
    Fontane : ebo te fontane vise.
    Itd

    A sto je najzanimljivije ja sam glasao za njega ali moj glas je i prije ovoga izgubio.
    A nas nacelnik trenutno vise vremena provodi u Sarajevu nego u Tuzli pa mozda se kandiduje za gradonacelnika Sarajevo samo neka ide a narode zapamti sta je pricao i sta je radio.

    P.s lako je njemu pricati kada svi njegovi rade. I sta mislite jeli mu kcerka dobila posaou elektroprivredi svojim kvalitetima ili sto je njegova kcerka zapitajte se toliko o njegovom moralu.

    • Čiko@Darkwood

      09. 02. 2014. - 09:58

      ja mu jedino hatorim to Sarajevo. To sto je kćerku uvalio, ako jeste, u EP, to je više problem ovih u EP nego njegov. Ne treba obrtati tezu. Korupcija je u EP kao u u BH Telekomu koji su isto tako rak rana ovog drustva. Imaju apsolutni monopom i mi krozc ijenu impulsa ili kilowat/sata placamo sve to. Imamo najskuplju terminaciju poziva u Evropi da bi Aksamlija, Bakirov zet, sada prodavao kucu od 300.000KM koja je nikla poslije rata? Pitam se samo jel od plate napravio???

      • kkkk

        09. 02. 2014. - 10:27

        Zamisli da si ti ili tvoje dijete trebali dobiti taj posao a niste kako bi se tada osjecao. Nema veze iz koje su stranke vecina je ista gledaju da rijese svoje i probleme svojih porodica a ne za ono sto bitrebali da rade. Izgubilisu kompas mislili su da narod nikada nece reagovati. Vidjecete iduce godine kada nebude mmf kada narod pokuca na njihova vrata. Sto se tice onih koji kazu da Jasmin nema mogucnosti da utice na na vise radnih mjesta i bolju situaciju u Tuzli to je velika laz, kantonalna vlada sdp federalna vlada sdp a on u sdp i ima nesto sto se zove pritisak da se rjesavaju problemi a ne sada. Ja mu necu nikada halaliti. Sjecate li se kada je ubijen Dani kada je Selim pozvao Tuzlake da izadu a Jasmin poslije pucnjave kod robota samo saopstanje ponekad moras imati hrabrosti koju on nazalost nema ili ima oraha u dzepu.

        • Čiko@Darkwood

          09. 02. 2014. - 10:35

          akceptirano za zaposljavanje u EP. Ali to je veci kriminal u EP nego sto je Jasmin. I ja se borim za svoje dijete i pitanje kako bi se ja ponasao u toj poziciji. ali posto je on javna licnost, mora imati vise senzibiliteta za ovakve stvari

          Jasmin ne rjeseava nista sto se tice zaposljavanja niti mu je to u ingerencija. Sada se vidjelo da tuzlanski SDP je prakticno karina obicna. Samo su bili slamka SDP Sarajevo da nas guze i sisu krv i to jedino sto ja licno fakturisem Jasminu i svima iz SDP Tuzla i zbog toga nece dobiti moj glas za kanton, federaciju i drzavni nivo. Sto nisu se oduprili onom uhljupu Zlatku i sto se nisu borili za Tuzlu koja im je donijela izbore.

          Ali eto, ako ima neko bolji od Jasmina u ovom trenutku, dajte ga. Nek raspisu opcinske izbore pa da mijenjamo. ja samo kazem da je i pored svega ovoga iznesenog, u okruzenjju kakvo jeste sada, on je najbolji izbor za tuzlu. On kao jedinka. Ovo ostalo mozes ni vodu pustiti sve. Mozda grijesim, ali to je moje misljenje.

          • Enes Trumic

            09. 02. 2014. - 11:56

            Mirnesa predlažem za gradonacelnika. Uvjek je bio I ostao uz nas.

          • Mer De Noms

            09. 02. 2014. - 12:40

            Bio za sebe i ostao za sebe. Necu da vidim nikog ko je do sad bio u politici. Imali su svoju sansu, nek se sklone. Sve je to dio istog sistema.

          • Čiko@Darkwood

            09. 02. 2014. - 13:22

            moze i tako. samo nemoj da nadjemo neke gore od ovih. ali u biti sistem ne valja. koga god dovedes tu, pokvarice se ako nemas policiju, tuzilastvo i sud da rade. ako se to ne moze rascistiti na nivou federacije ili drzave, daj da se bar na kantonu to napravi i ocisti taj kukolj i dovedu ljudi koji ce pokretati istrage i ici do kraja. bez toga, sve je ovo dzaba. med vrcat a medom se ne omrsit moze amo ako ima neka lopata iza ledja pa da te neko marne s njom cim primaknes prste ustima. ono sto bih ja uradio jeste:

            – raspustio policiju sud i tuzilastvo
            u policiji ostavio minimum ljudi za koje se moze nekako utvrditi da nisu korumpirani (mislim da ove inspektore ne na prasinare)
            – raspisao konkurse i primio nove ljude. koji nisu bili nigdje. dao im pristojne plate (ne ove po 5000KM sto imaju sada i nista ne rade), uveo norme i raspali onda. svaku prijavu da moraju istraziti do kraja i podnijeti izvjestaj. i sve javno na webu da bude.

            sve je ovo dzaba opet kaze ako ostanu ti isti gdje jesu.

          • Čiko@Darkwood

            09. 02. 2014. - 13:09

            zaboravio si :-)))). bjezi ba. taj lik je ublehas svoje vrste. prica mu je pitka posto je narod sjeban ali …. nek izadje na izbore. vidjet cemo koliko ce glasova dobiti tuzlaka

    • Enes Trumic

      09. 02. 2014. - 12:03

      Imam prijatelja inzinjera elektrotehnike koji dodje s vremena na vrijeme I radi kod mene fizicki za dnevnicu od 30 KM. Covjeku je 52 godine, daje private casove matematike studentima ali nigdje ne moze da nadje posao svoga ranga.

      • Čiko@Darkwood

        09. 02. 2014. - 13:07

        i ja sam inzinjer elektrotehnike. Imam 43 godine. Educiram se svaki dan. Od one elektrotehnike koju sam ja ucio nema danas nista. Zao mi je covjeka ali inzinjerstvo je takva struka da svaki dan moras uciti. Iskreno ako je ostao na tome, sam je pao i sam se ubio. Nesto ne stima u citavoj prici ako on ne moze naci posao kao inzinjer. Traze se dobri inzinjeri, diploma je tu samo da otvori vrata. Ako ti ne znas raditi svoj posao, ide pedala isto kod da imas obdaniste.

  26. revoltiran

    09. 02. 2014. - 12:24

    bih nema jaku kompletnu licnost koja bi pogurala bh naprijed,zato se i vrte jedni te isti kvazi politicari na sceni.ni jasmin nije imao protivkandidata,pa je zato izaslo malo ljudi na opcinskim izborima.zato je i pobjedio jer dovoljna mu je bila baza slubenika opcine i njihove familije da pobjedi.treba se tuzlanski sdp odvojit od sarajevskog,pa prije rata su u tuzli pobjedili reformisti ante markovica ciji je clan bio i selim beslagic.sdp je strano tijelo u tuzli.hocemo ponovo reformiste.

  27. Čiko@Darkwood

    09. 02. 2014. - 14:56

    @svi

    pogledajte malo gdje se pocela spinovati prica sada po sarajevu. Sada ce ispasti kao da su Tuzlaci rasturili Bosni i Hercegovinu a oni su je u ratu prakticno ocuvali cuvajuci najvecu slobodnu teritoriju. A mi se ovdje zajebavamo jel Jasmin trebao Tvrtka ili nije trebao napenaliti u park.

    Pitanje je na sto ce sada ovo sve izaci jer od neke legitimne borbe protiv korupcije, sada su ostala dva naroda spinovala pricu kao da neko zeli unitizirati BiH. Pa ja je prvi hocu da vidim decentraliziranu kao Njemacku. Tuzla je tu zrtva i Sarajeva i Banja Luke i Mostara koji svako svoje interese prebija preko svojih. Nama je grah pao da najskuplji aparat prebija preko nas i to Sarajevski.

    Aferim Bakir i Zlatko. Nek ste drzavu rasturili. I nemojte se vaditi na Fahru. Da je vi niste rasturali citavo vrijeme (SDA puno duze) ne bi se ni on pojavio. I da je kriminalac kako kazete da jeste, trebali ste ga odmah uhapsiti. Zarad sitnosicarskih interesa tipa vila na poljinama, puncu prostor, zeni bolnica ste razjebali kompletnu drzavu. Aferim!!!

    • salemdexter

      09. 02. 2014. - 18:43

      Priča o unitarizaciji nije spinovana već je to posljedica famoznog manifesta koji je jutros se pojavio u javnosti a koji su objavili Udar i Revolt(revolt se ogradio od toga) i u kome se iznose čisto politički zahtjevi koji ne piju vode i normalno da će se onda pojaviti teorije o skrivenim ciljevima proresta,za mene lično onaj ko je ubacio sljedeći dio tog manifesta ili nije normalan jer je morao znati kako će to biti dočekano u druga dva naroda ili zaista ima neke druge ciljeve:

      U sljedećim godinama očekujemo sljedeće promjene u upravi:

      – Ostavka Bakira Izetbegovića i Nebojše Radmanovića predsjednika Bosne i Hercegovine, te prijelazno preuzimanje vlasti od strane Željke Komšića (Gosp. Komšić je educiran u jednoj od top 5 svjetskih institucija u smijeru političkih nauka. dok Izetbegović ima diplomu arhitekta a Radmanović diplomu sa filozofskog fakulteta.)
      – Zakon u Bosanskohercegovačkom državnom ustavu koja će zabraniti postojeće i buduće nacionalističke i religiozne političke partije i opredijeljene stranke.
      – Ukidanje kantona i entiteta, sa ciljem smanjenja javne potrošnje.
      – Ujedinjenje Bosne i Hercegovine kao cjeline.
      – Izgradnja Bosanskohercegovačkog građanskog identiteta umjesto identiteta narodnosti.
      – Raspuštanje političkog utjecaja iz sistema javnih škola i firmi.
      – Ostavka svih nacionalno-religiozno opredijeljenih političara.
      – Početak pristupnih ugovora sa NATO savezom i Europskom Unijom.

      • Čiko@Darkwood

        09. 02. 2014. - 19:27

        KOS i dalje radi jarane. Rat nije stao, samo se nastavio drugim sredstvima. Zna se sta ce isprovocirati drugu stranu.Sto se mene tice, dzaba im. Ime im nije u skladu ni sa sadasnim ustavom ali ako zarad mira treba cekati jos 10-tak godina, cekace se. Ako je njima dobro sa Dodikom, dzaba im. Ja na RS i ne gledam. Ono sto se treba fokusirati je:
        – kanton i tu rijesiti sto nas zulja
        – odnos TK federacija –> traziti pravilniju raspodjelu sredstava iz PDV-a
        – odnos TK –> drzava ali to ide kroz ovu drugu tacku i to je to

        Ko hoce da se hrani nacionalizmom, nek se hrani. Ali sto bi moja nena rahmetli rekla, tanko ce srati.

        SDP to spinuje od pocetka. Iako je ovo sve u redu sto pise, politicka realnost je drugacija i jedino ce biti ostvariva kad druga dva naroda to budu htjela. Zato bolje ne cackati mecku. Treba se fokusirati samo da se rijesi korupcija gdje mi zivimo i pokrenuti privredu pa ce to sve samo poupadati. Problem je sto nas SDA je zavila u crno 17 i poslije SDP jos 3 godine i prakticno napravili isto stanje ko i u RS-u. Umjesto da su radili na jacanju drzave. Ja ne kontam kako ja ko se ne bavi politikom mogu skontati da je put Sarajevo-Tuzla i odalje na orasje kljucan za drzavu, a oni ne kontaju. taj put je preci od koridora Vc i ko misli da nije, grdno se vara. Ali sta je tu je. Vidjet cemo na sto ce ovo izaci.

  28. don

    09. 02. 2014. - 15:36

    narodna vlast—–kakav mirnes ajanovic propali kamiondjija a sad politicar koji 15 godina pljuvao po jasminu pa se njemu na kraju pridruzio…UVODI SE….

    NARODNA VLAST—-
    FABRIKE SE UZIMAJU PRIVATNICIMA I DAJU NA UPRAVLJANJE RADNICKOJ KLASI
    SVAKI GRADJNIN KOJI IMA VISE OD JEDNOG STANA DUZAN CE BIT PLACATI POREZ OD 500 KM GODISNJE PO OSTALIM STANOVIMA…
    SOCIJALNU POMOC CE DOBIVAT SVAKI GRADZANIN KOJI NERADI I KOJI NEMA U PORODICI VISE OD 1 ZAPOSLENOG
    HITNO 40 POSTO SMANJIT PLATE U KANTONU..OSIM POLICIJI,SKOLSTVU,ZDRAVSTVU…
    NARODNA VLAST TREBA STO PRIJE DA SE DESI

  29. Visoki Predstavnik

    09. 02. 2014. - 16:40

    Jasmine dosta je i tebe vise, samo se uvlacis demonstrantima!
    Decenijama si strukturama vlasti…. NE SERI, suti i moli Boga da i tebe ne skinu..

  30. Crncuga

    09. 02. 2014. - 17:51

    Daj ga zapalite vise, lopov jedan!

Morate biti prijavljeni kako bi mogli komentarisati Prijava

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.