10 najčešćih muških pogrešaka u teretani

20.11.2013 12:38
 

Dobro prouči sljedećih 10 pogrešaka koje su sastavili stručnjaci časopisa “Men's Fitness” i otkrij šta radiš krivo, upozorava Index.hr

1. Nemaš cilj

Nema smisla trenirati “bez obveze”. Nemaš li zadani cilj, vrlo je vjerojatno da ćeš se provlačiti kroz treninge te isprobavati više nepovezanih stvari što te neće dovesti do stvarnih rezultata. Odluči što želiš i napravi plan!

2. Ne treniraš dovoljno jako

Želiš li smršaviti ili u kratkom roku učvrstiti ruke, nema smisla lagano šetati po traci i vježbati s najlakšim utezima. Samo dobrim i snažnim treningom možeš postići vrhunske rezultate!

3. Ne jedeš dovoljno

Uz vježbanje, vrlo je važno pratiti unos hrane. Želiš li nabiti masu, posebnu pažnju obrati na proteine, a nemaš li dovoljno vremena za pripremanje obroka, nabavi proteinske shakeove. Naravno, nemoj zaboraviti ni na voće i povrće te vitamine koji će ti dati snagu.

4. Ne spavaš dovoljno

Dok spavaš tvoje se tijelo odmara, ali i priprema za nove izazove. Tvoj cilj neka bude spavanje od 8 sati.

5. Sam si kreiraš vježbe

Vježbe nisu dječja igra pa im tako nemoj ni pristupati. Ne možeš li si priuštiti osobnog trenera ili te živcira treniranje u paru, nađi vježbe u časopisima za fitness ili na YouTubeu te obrati pažnju na njihovo pravilno izvođenje.

6. Radiš previše vježbi odjednom

Nema smisla skakati s vježbe na vježbu jer tako ni jednoj ne daješ dovoljno vremena za rezultate. Odaberi nekoliko vježbi u skladu sa svojim ciljem i marljivo ih ponavljaj.

7. Nisi dosljedan

Muškarci često vježbaju samo dijelove tijela koji ih najviše zanimaju, a ostatku tijela ne posvećuju previše pažnje. To je velika pogreška jer je važno ojačati sve mišiće kako bi bio u izvrsnoj formi. Najčešća pogreška – ignoriranje vježbi za noge.

8. Preskačeš treninge

Svaki put kad se osjećaš umorno preskačeš treninge? Dosljednost je vrlo važna za dobre rezultate pa prestani tražiti izgovore i kreni na trening!

9. Ne zagrijavaš se

Pravilno zagrijavanje zagrijava tijelo i opušta mišiće, odnosno – sprema te na sve izazove koje donosi teretana. Nakon dobrog zagrijavanja bolje ćeš vježbati i izbjeći mogućnost od grčeva i ozljeda pa taj dio nikako nemoj preskakati.

10. Sve uništiš preko vikenda

Preko tjedna paziš na prehranu i marljivo treniraš, no preko vikenda jedeš što poželiš, tulumariš do zore i piješ puno visokokaloričnog alkohola? To se tako ne radi. Želiš li ozbiljno trenirati, dozvoli si jedno jelo po želji, a alkohol svedi na tri čaše.

(Danas.info)

[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.