Aktivnosti na realizaciji projekta “Poboljšanje poslovnog okruženja u BiH“

02.02.2012 12:19
 

Općina Tuzla i Savjetodavna Služba Međunarodne finansijske korporacije iz Grupacije Svjetske banke (International Finance Corporation Advisory Services – IFC AS) potpisale su 16.decembra prošle godine Sporazum o saradnji u okviru projekta “Poboljšanje poslovnog okruženja u BiH”.

Potpisivanjem ovoga Sporazuma, Općina Tuzla je potpunosti prihvatila obavezu da implementira ovaj projekat, te se obavezala na provođenje regulatorne racionalizacije administrativnih postupaka i propisa koje u svom radu primjenjuju općinske službe. U smislu ovog projekta, administrativni postupak predstavlja postupak rješavanja predmeta od momenta podnošenja zahtjeva trećeg lica do momenta odlučivanja tj. odgovora općinske organizacione jedinice/odjeljenja, a u cilju provođenja općinskog propisa ili propisa viših organa vlasti.

Jedan od ciljeva projekta je uspostavljanje on-line internet Registra administrativnih postupaka i obrazaca u nadležnosti Općine Tuzla, čime će se postići veća efikasnost rada općinske administracije, a samim time i obezbijediti veća pravnu sigurnost pravnim i fizičkim licima. U skladu sa obavezama i aktivnostima predviđenim ovim projektom, početkom ovog mjeseca u prostorijama Općine Tuzla održan je jednodnevni seminar za službenike i članove Radne grupe koji su direktno uključeni u implementaciju projekta.

Moderatorica seminara bila je predstavnica Grupacije Svjetske banke, Katarina Milanović. Nakon seminara, općinski službenici, koji su imenovani za provođenje aktivnosti, započeli su rad na sačinjavanju listi administrativnih postupaka po općinskim službama. Do sada je registrovano oko 280 administrativnih postupaka koji se provode u službama za upravu i stručnim službama Općine Tuzla.

U narednom periodu predstoji intenzivan rad na obradi svakog pojedinačnog postupka, kako bi se mogla sačiniti kvalitetna analiza i predložiti preporuke za poboljšanje toka dokumentacije i procesa u vezi sa administrativnim postupcima, kao i preporuke za pojednostavljivanje, poboljšanje ili eliminiranje administrativnih postupaka koje će biti implementirane. Općina Tuzla i IFC, članica grupacije Svjetske banke, potpisale su Sporazum o saradnji, kao znak zajedničke predanosti unaprijeđenju poslovnog okruženja i privlačenju investicija. Pojednostavljivanje administrativnih postupaka koje provodi Općina i unaprijeđenje usluga pomoći će da se smanje troškovi i rizici poslovanja, a rok završetka projekta je decembar 2012. godine, kada će on-line Registar Općine Tuzla potpuno kompletiran i operativan.

(TIP)

[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.