Muškarce bijelo podsjeća na sport, a žene plavo na ljubav

26.06.2009 08:23
 

Kada je na početku 20. stoljeća velika Coco Chanel prva odjenula prugastu, mornarsku majicu kakvu su do tog trenutka nosili samo siromašni ribari, rođen je veliki dio ljetne mode. Mornarska moda zapravo nam se, na ovaj ili onaj način, vrati svakog ljeta, a za ovo njeni su glavni navijači slavni italijanski dvojac Dolce & Gabbana. No, svi ostali kao da su glavne sastojke ove vječne formula rastavili na sastavne dijelove i podijelili ih po spolovima.

Za muškarce je stoga ovo ljeto obilježeno bijelom, a za dame svim plavim nijansama mora, od kojih je ipak u centru pažnje ono što smo nekada zvali “denver blue”, po junakinjama slavne “Dinastije”, serije koja nas je prva zarazila sapunicama. Muškarci vole bijelo, jer je to boja koja ih najviše podsjeća na sport, jer u bijelom su igrači elitni sportova, počevši od tenisera.

Ovog ljeta jači spol bijelo bi trebao nositi od glave do pete. Baš taj total look žene će nosti u plavom izdanju. Ono doslovce počinje sa šeširom ili naočalama za sunce, nastavlja se neodoljivm haljinama ili kombinezonima, dok na plaži caruje na kupaćim kostimima. To je boja koja će najbolje istaknuti žensku preplanulu put, boja koja ljeti govori samo seksi jezikom. Niste valjda mislili da je viagra slučajno plava?

(TIP/Vecernji.hr)

[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.