Kome je veličina važna?

04.06.2009 10:15
 

Da bujne grudi nisu glavni adut kojim žena može zavesti svakog muškarca jedna je od predrasuda s kojom se bori Klub čitateljica iz Taichunga, a istraživanja su to i dokazala. Većina Tajvanaca uopće se ne zamara veličinom grudi, ali Tajvankama one predstavljaju i te kako velik (odnosno mali) problem, pokazala je anketa.

Anketa vlade okruga Taichung, u kojoj su ispitana 264 muškarca i 336 žena, pokazala je da 75 posto ispitanih muškaraca kaže da im veličina grudi nije važna, dok 60 posto ispitanih žena kaže da ih muči veličina njihovih grudi. Anketa je pokazala da 86 posto ispitanika oba spola ne odobrava sve veći broj televizijskih reklama u kojima se pojavljuju ne baš bistre tinejdžerke bujnih grudi.

Anketa je provedena u suradnji s Klubom čitateljica iz Taichunga koja nastoji ispraviti neke tajvanske zablude, među kojima i onu da muškarci više vole žene velikih grudi dok im njihova pamet nije nimalo važna. Chang Chuang-hsi, zamjenik taichunskog načelnika, kaže da je smisao ankete ispraviti stereotipe koji vladaju među ženama.

“Bitno je ono što imate u glavi, vaše ponašanje i zdravlje”, rekao je na konferenciji za novinare. Wang Hsiu-yen, voditeljica vladina odjela za socijalni rad, kaže da je anketa pokazala da su mnoge Tajvanke još opterećene tradicionalnim stereotipom po kojemu su žene velikih grudi privlačnije. “Krajnje je vrijeme da se žene oslobode tih stereotipa”, rekla je.

(TIP/Vecernji.hr)

[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.