Žene koje doje svoje bebe štite se od srčanog i moždanog udara

22.04.2009 08:47
 

Žene koje doje svoje bebe ne čine samo dobro svojoj djeci, već i sebi samima jer se na taj način štite od srčanog i moždanog udara, tvrde naučnici. Istraživanje provedeno na preko 130.000 žena koje su dojile djecu pokazalo je da one imaju manje šanse da dožive srčani i moždani udar ili da kasnije u životu obole od neke bolesti srca.

Žene koje su dojile djecu dulje od godinu dana imaju 10 odsto manje šanse da dožive neku od tih bolesti, za razliku od žena koje nikad nisu dojile. No čak i dojenje u trajanju od mjesec dana smanjuje rizik od obolijevanja od dijabetesa, visokog krvnog pritiska i povišenog holesterola. Istraživanje je provedeno na Univerzitetu Pittsburgh, i to na ženama koje su već prošle menopauzu. U prosjeku je 35 godina prošlo od vremena kad su dojile, što dokazuje da dobrobiti dojenja traju dugo godina.

Jedna od autorica studije, dr. Eleanor Bimla Schwartz, objašnjava nova saznanja do kojih su došli: “Bolesti srca su vodeći uzrok smrtnosti kod žena, pa je od vitalnog značaja da znamo što sve možemo napraviti kako bismo se zaštitile. Godinama smo znali da je dojenje od velike važnosti za zdravlje djece, ali sad je potvrđeno da je jednako važno i za majčino zdravlje. Što majka dulje doji, to bolje za oboje”.

(FENA)

[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.