Ljubavnice bogataša prve žrtve recesije

14.04.2009 20:44
 

Među žrtvama svjetske ekonomske krize našle su se i ljubavnice bogatih menadžera, objavio je britanski list Daily Telegraph. U istraživanju agencije Prince and Associates pokazalo se da je 80 posto bogataša na razne načine ukinulo troškove za tzv. drugu ženu. To istraživanje, provedeno po narudžbi Daily Telegrapha, pokazalo je i da se gotovo polovica menadžera, brokera i raznih finansijskih stručnjaka kani otresti ljubavnica. Po pisanju lista, “došla su teška vremena za djevojke za užitak”. “Kao i luksuzni automobil i ljubavnica traži vrijeme i novac. Zato, kad bogataš mora štediti, ljubavnica je među prvim odricanjima”, rekao je Josh Spero čija je agencija provela istraživanje.

Ako se bogataš ipak ne želi odreći ljubavnice, piše Daily Telegraph, mora prihvatiti činjenicu da su vremena teška i da neće biti skupih darova. Svjetske agencije pišu kako su “ta gospoda izvrgnuta oštroj kritici zbog golemih plaća i bonusa u firmama koje se bore da bi preživjele”. Zato oni, u strahu za svoje blagostanje i blagostanje vlastite porodice, odlučuju ukinuti vanredne troškove i najprije se oslobađaju ljubavnica.

U SAD-u, zemlji u dubokoj recesiji, izdan je i priručnik za preljubnike. U priručniku oni dobivaju osnovne upute o tome kako preživjeti u teškim vremenima.

(FENA)

[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.