Predstavljena knjiga “Žongliranje informacijama” Emira Džambegovića

07.04.2009 20:45
 

Knjiga “Odnosi s javnošću ili žongliranje informacijama – historija i teorija PR” autora Emira Džambegovića predstavljena je danas na Fakultetu političkih nauka u Sarajevu.  Riječ je o knjizi koja onima koji se žele upoznati sa sve popularnijom PR profesijom predstavlja polaznu tačku.  Širok uvid u nastanak PR-a čini knjigu Emira Džambegovića obaveznom literaturom svih koji se bave komunikacijom ili jednostavno znaju koliko košta ne poznavati osnove u svijetu koji je uvijek spreman kazniti površnost.

U knjizi su predstavljeni najznačajniji slučajevi u historiji PR-a koji su oblikovali navike ljudi širom svijeta, razvoj struke u nauku, kao i sve relevantne teorije PR-a.  Profesor Šemso Tucaković rekao je da je autor temi pristupio na orginalan način, istražujući historijat odnosa s javnošću.  I za profesora Besima Spahića Džambegovićev pristup je originalan. Jer, kako ističe Spahić, autor se ne bavi pukim prenošenjem, on polemizira s autoritetima.

Džambegović je rekao da je ovu knjigu napisao i zbog toga što nije mogao baveći se temom PR-a naći knjigu koja sadrži i historiju i teoriju.

Knjiga “Odnosi s javnošću ili žongliranje informacijama” Emira Džambegovića je vrijedno, zahtjevno, ali i jedinstveno djelo u kojem je autor na naučno utemeljenim postavkama govori o historiji, ali i teorijskom aspektu odnosa s javnošću.

(FENA)

[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.