Svjetska kirza: isporuka PC-a će opasti za 12%

04.03.2009 06:55
 

Očekuje se da će se svjetske isporuke PC-a smanjtiti na 257 miliona jedinica ove godine, dakle pad od 11.9% – najveći ikada u industriji, kako izjavljuju novinari. Prodaje mobilnih telefona su takođe je u padu. I nove i starije tvrtke su ovim pogođene, što predstavlja jako lošu vijest za Silicon Valley, jer tvrtke u razvoju predstavljaju pogonsko gorivo ta tehno-kompanije, iako su njihove prodaje usporene kako u SAD-u tako i u razvijenim zemljama diljem svijeta. Očekuje se da će isporuke mobitela i PC-a porasti za 9 % ove godine na 155.6 miliona jedinica, Gartner izjavljuje, no to nije dovoljno da se nadoknadi predviđeni pad isporuke desktop PC-a od 31.9%, uzrokovano porastom upotrebe kompjutera.

Gatner očekuje pad od 13 % u razvijenim kompanijama ove godine, u poređenju sa 7.9 %-nim padom u 2001-voj nakon dot-com bubble burst-a. Od kompanija u razvoju očekuje se pad od 10.4 %, u poređenu sa padom iz 2002-ge koji je iznosio 11.1 %. Pad prodaje mobitela je takođe zabilježen u prvom kvartalu ove godine, iako je prošle godine zabilježen porast u potpunosti, kako izjavljue Gartner. PC i mobiteli imaju najveći uticaj na globalnu prodaju poluvodiča (semikonduktora), koji je u januaru opao za 28.6 % ,izjavljuje Semiconductor Industry Associated.

(TIP)

[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.