iPhone i nije tako vatren

02.03.2009 13:55
 

“Pravi podstrek na tržištu sa operatorima i uređajima, primarno imaju proizvođači Windows Mobile-a i Android-a.” To je Microsoft CEO Steve Ballmer-ov alternativni poduhvat na polju smartphone tržišta, rečeno je analistima tokom šestomjesečnog update-a u New York-u. Dok je tvrdio da Apple iPhone-ni imaju “madžioničara potrošačkog dijela tržišta”, sugestirao je da to nema isti tržišni potencijal platforme mobitela koje kontroliše Microsoft i Google.Kada je u pitanju polaganje u iPhone, Ballmer ima svoj cijeli historijat. Sudeći po njegovoj zadnjoj procjeni smartphone paketa, još uvijek se bori činjenicom da prihvati uspjeh Apple iPhone-a. Podatak iz Gartner biltena iz trećeg kvartala 2008-me pokazuje da su RIM-ov BlackBerry i Apple-ov iPhone na trećem I četvrtom mjestu iza Nokie, čije 42 % tržišta dijeli sa Symian OS-om. Gartnerov podatak indicira da je poslano 4 miliona jedinica Windows Mobile-a, u poređenju sa 4.7 miliona uređaja iPhone-a.
No Microsoft prelazi s riječi na djela. Naime, kompanija je objavila planove otvaranja Microsoft prodavaonica kako bi uzvratila Apple-ovoj uspješnoj maloprodaji i takođe dizajnra novi UI za Windows Mobile 6.5. Ipak, ovaj podstrek će biti usporen činjenicom da su maloprodajni objekti i novi operativni sistemi i dalje u fazi razvoja – Windows Mobile 6.5 neće biti dostupan sve do druge polovine godine i neizvjesno je kad će se prve Microsoft prodavaonice otvoriti.

(TIP)

[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.