Učinimo nešto za BH obrazovanje !

09.02.2009 14:08
 

U BiH približno 40% mladih je nezaposleno, 49% pohađa univerzitete van BiH, 70% ih je izrazilo želju da napusti ovu zemlju, a stopa upisa na fakultetima BiH je samo 24%. Zašto?

Zapostavljanjem obaveze da mlade obrazujemo, usmjeravamo i pripremamo za budućnost, zanemarujemo razvoj i napredaj zemlje. Kao jedan od osnovnih uzroka ovakvog stanje je nedostatak sistemske podrške i različitih vidova poticaja za mlade da nastave školovanje.

Centar za razvoj i podršku ( CRP) Tuzla u partnerstvu sa Omladinskim Komunikativnim Centrom (OKC) Banja Luka, uz podršku Centra civilnih incijativa ( CCI) BiH realizuju projekat pod nazivom : ˝Zašto čekati? Neka obrazovanje kreira budućnost˝.

Cilj projekta je doprinjeti povećanju broja upisanih studenata na fakultete u BiH i alarmirati javnost da probudi svoju svijest o nužnoj potrebi za obrazovanjem, kroz kampanje provedene u cijeloj BiH. Kampanja je usmjerena na odgovorne institucije, nevladine organizacije i građane, u prvom redu mlade, inicirajući tako njihovo aktivno učešće uz zagovaranje nevladinih organizacija okupljenih u koaliciju. U okviru ovog projekta biće sačinjen dokument ˝Plan provedbe hitnih mijera za poticaj i podršku mladima za nastavak školovanja˝ i upućen ka nadležnim institucijama i donosiocima odluka.

(TIP/A.J.)

[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.