Povratak legendarne Ajkule

05.02.2009 14:10
 

Citroen DS pobrao je slavu 50-tih godina prošlog stoljeća svojim originalnim ekstravagantnim i jedinstvenim dizajnom i obiljem novih tehničkih rješenja, a od kojih bismo spomenuli recimo pneumatski ovjes, mogućnost vožnje na tri kotača, te zakretne prednje farove.

Premda se o novom Citroenu DS govori već nekoliko godina, sada je prvi put i Citroen službeno potvrdio da se ide u realizaciju vozila koje bi koristilo slovnu oznaku DS, ali se glasnogovornik Citroena odbio izjasniti da li će i sam izvorni model Citroen DS doživjeti novu modernu verziju, a izostali su i detalji oko motora i drugi tehnički podaci, koje je tvornica obećala priopćiti pravovremeno.

Inače, Citroen je u razdoblju kada se proizvodio, od 1955. do 1976. (21 godinu), proizveo više od 1,46 milijuna originalnog modela DS u različitim izvedbama, od klasične trodijelne limuzine, kabrioleta, karavana, a bila je tu i sportska izvedba, a DS model se uspješno vozio i na rally natjecanju.

Nova marka i linija vozila pod imenom DS trebala bi iznjedriti nekoliko modela, a prvi u nizu bi trebao biti Citroen DS3 koji bi veličinom trebao konkurirati Fiat 500, Miniju… Iza njega po planu bi trebao biti predstavljen citroen DS4 iz niže srednje klase, te DS5 iz više srednje klase. Predviđa se da bi prvi model Citroen DS3 trebao biti prikazan već početkom 2010. godine.

(FENA)

[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.