Seksi odjeća za uspjeh na poslu

16.01.2009 17:20
 

Istraživanje modne internet stranice pokazalo je da su žene puno spremnije obući seksi odjeću da bi zaradile koji bod više na poslu nego što se mislilo. Više od 27 odsto anketiranih žena priznalo je da bi rado obuklo seksi odjeću kad bi im to pomoglo u ‘zarađivanju’ kakvih bonusa ili promocije na poslu. Također je jedna od 20 žena izjavila da to redovno i radi, prenosi Daily Mail. Istraživanje je provela internet stranica www.theragtrader.com na tri hiljade zaposlenih žena, od čega čak 78 odsto smatra da im izgled utiče na posao. Više od polovice ispitanih žena reklo je da smatra da im dotjerivanje pomaže u poslu. Glasnogovornica stranice je kazala: „Istraživanje dokazuje da izgled zaista može uticati na poslovnu uspješnost. Čak i kada radite od kuće, odjeća uveliko utiče na vašu produktivnost”. Ako ste obučeni suviše ležerno, teško ćete se disciplinovati. Anketa je također pokazala da dvije trećine žena smatra da imaju bolju kontrolu ako su dotjerane, dok 61 odsto ispitanica smatra da ih zbog pažljivo odabrane odjeće kolege više poštuju. Žene su se također pokazale kao vrlo kompetitivne u uredu, njih 48 odsto je priznalo natjecanje u oblačenju za posao, u odnosu na 27 odsto muškaraca kojima je to bitno u poslu. U modnim nadmetanjima u uredu dominiraju marketing i reklamna industrija.

(FENA)

[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.