Vlada TK formirala radnu grupu za finansijsku konsolidaciju rudnika

13.01.2009 12:22
 

Vlada Tuzlanskog kantona danas je razmatrala Zakon o finansijskoj konsolidaciji rudnika uglja u Federaciji BiH prema obračunatim, a neuplaćenim javnim prihodima od 2009. do 2015. godine. Ovim Zakonom je predviđeno da nastale obaveze za zdravstvo i nezaposlenost preuzmu kantoni odnosno da način izmirenja tih obaveza kantoni utvrde odgovarajućim propisima.Kada su u pitanju rudnici sa područja Tuzlanskog kantona ove obaveze iznose više do 70 miliona KM. Vlada Tuzlanskog kantona formirala je Radnu grupu u koju su imenovani ministri Sehudin Ograšević, Asim Musić, Faruk Vikalo i Sead Bećirović te direktorica Kantonalnog zavoda zdravstvenog osiguranja Šehzada Salihbašić i direktor Kantonalne službe za zapošljavanje Šemso Berbić.

Zadatak ove Radne grupe je da u roku od 15 dana sagleda pravne, finansijske i druge mogućnosti i Vladi Kantona predloži način izmirenja obaveza za zdravstveno osiguranje i nezaposlenost. Federalnom ministarstvu za industriju, energetiku i rudarstvu biće upućena sugestija da preuzme koordinirajuću ulogu kako bi se u svim kantonima, na koje se odnosi ovaj Zakon, pitanje obaveza po osnovu zdravstvenog osiguranja i osiguranja od nezaposlenosti rješavalo po jedinstvenom modelu.

(TIP)

[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.