Beckham i Missy Elliot nova zaštitna lica Adidasa

04.01.2009 15:07
 

Linija Originals fashion lansirana je u SAD-a za Božić, a krajem januara će biti u prodaji širom svijeta. Nova linija osmišljena je s motom da i sportaši žele biti odjeveni u skladu s modnim trendovima pa ne čudi da je za zaštitno lice izabran baš modno osviješteni Beckham, poznat kao veliki pratitelj trendova i ljubitelj finih krpica.

Ovo je najveća Adidasova marketinška kampanja u posljednjih 60 godina. Linija Originals jedna je od najjačih unutar Adidasa te čini 20 posto od ukupne prodaje njihovih proizvoda u cijelom svijetu.

U Adidasu se nadaju da će im nova linija osigurati veći udio na tržištu sportske opreme što su već postigli Reebok i Skechers učinivši sportaše elegantnijima i pomodnima.

(TIP/Vecernji)

[Otvori sve članke iz ove rubrike]

Najnovije iz rubrike!

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.