Bakterija E.coli – visokokvalitetno gorivo

03.01.2009 17:32

Naučnici sa Univerziteta u Kaliforniji u Los Angelesu su objavili kako su došli do otkrića kako bakterija nazvana E.coli može biti korištenja za proizvodnju visokokvalitetnog goriva. E.coli je bakterija koja se može pronaći u ljudskim probavnim traktovima a naučnici su došli do otkrića kako se ova bakterija uz pomoć genetskog inžinjeringa može modifikovati kako bi proizvodila kvalitetno gorivo.

Naučnici su uspjeli napraviti verziju bakterije koja obogaćuje alkohol sa po pet atoma ugljika po molekuli. Naučnici su objavili kako je također moguće i kreirati molekule sa osam atoma ugljika čime se uvelike poboljšava kvalitet goriva.

Naučnici vjeruju kako bi ispravno korištenje ovakve osobine E.coli bakterije moglo da doprinese velikom povećanju efikasnosti goriva a kao posljedica toga moglo bi biti drastično smanjenje štetnih gasova u atmosferi koje ispuštaju automobili.